XXL Nutrition

Mijn Krekel foto's :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
www.pbase.com/jur

Train nu 1 jaar.
Ben 19 jaar
lengte 1.87 m
Weeg 74 kg
rond de 7% vet!
 
Laatst bewerkt:
Goed in verhouding als je het mij vraagt, en mooie buik. Dus blijf trainen op algehele massa, alles in gelijke mate.

Enne, ruig sinaasappelsapje! :D :thumb:

edit: oh ja, misschien krijg je sneller massa bij als je je vetpercentage opkrikt (met gezonde vetten als olijf- en lijnzaadolie en vis)? Is wel ff je definitie op je buik minder, maar het is voor een goede zaak :)
 
ik moet idd ff aan de lijnzaad gaan. hihi!

Sinasappeltje?
 
Laatst bewerkt:
Idd goede verhouding en je borst ziet er goed uit.

Sinaasappelsapje van de foto met je vrienden op een feestje of zo zal ze bedoelen.
 
Ja whahahaha ik was de bob
 
oh, en ik maar denken dat je zo'n hardcore BB was dat je geen druppel C2H5OH dronk! :p
 
Originally posted by Juriaan
ik moet idd ff aan de lijnzaad gaan. hihi!

Sinasappeltje?
Ik zei net ook al tegen avg .. Gewoon flesje lijnzaadolie per dag wegklokken ...





En een RACEKAK dat die twee kregen! :D
 
Originally posted by Juriaan
Ja whahahaha ik was de bob

Een Bob zonder vrienden, is nooit grappig :D

Maar ziet er goed uit, ik hoop dat ik na een jaar ook zo'n buikje heb ;)
 
Heb je net een flinke cuttings-periode achter de rug ? En nu flink gaan bulken ! Aan de hand van deze poses valt niet veel te zeggen. Zo te zien heb je nog werk aan je armen. Borst en buik zien er goed uit. Rug ? Benen ? Maar zoals ik al eerder zei; flink gaan bulken en succes ermee !
 
Ben in mijn eerste jaar 9 kilo aangekomen, maar heb nooit goed gegeten, maar dat gaat nu de doege kant op. en me buik train ik niet :)

Buik doen we meestal 1 keer per week na de vechtsport 5 min!
 
Eat Eat Eat...... zorg dat je een basis krijgt.
 
Ziet er goed droog uit, netjes! Echt veel massa is het alleen nog niet, flink bulken en massa aanzetten is de boodschap. Succes :)

// edit

btw, wat is dit voor een pose, nog nooit gezien :D
 
Jur's one and only beachboy pose
 
Hehehe Vernes ken ik wel! Kom ook uit noord holland
 
hmm je gaat de goede kant op.. keep it up. probeer wat meer (wel gezond) te eten
 
Back
Naar boven