XXL Nutrition

Mijn kuur dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je als BB begraven wordt, zou je dan proteineshakes willen op je eigen begrafenisreceptie?? Lijkt me wel origineel...
 
Jezus man 77 kilo en dan loop je al met insuline te k*tten !! dat is echt nog nergens voor nodig en die d-bol in die hoeveelheid is ook onzin. Je hebt verder volgens mij ook geen eiwitspaarder staan als deca of boldone of wat dan ook, Ik raad je aan om in het begin zeker wat deca erbij te nemen en om je d-bol wat omlaag te gooien. Verder geef ik je als tip mee om twee weken voor het einde van je kuur wat clenbuterol te gaan nemen zo houd je nog wat spiermassa vast na je kuur.

Maar dit is allemaal mnatuurlijk puur advies maar aldoende leert men.
Succes

Groeten
Jerry Koolhoven
Mister Holland 2003 klasse 4
 
Goed advies meneer Koolhoven, maar het is te laat.
Mensen, die niet naar goede adviezen willen luisteren hebben het hier meestal snel bekeken.

Leroy's laatste post dateert van begin juni en deze draad startte al 11 april op.

Dood lijkt me niet erg waarschijnlijk, beschadigde lever en vergrootte insuline-resistentie wel.

Espi (documentaliste)
 
Espe : Leroy had maar 29 posts toen hij zijn kuur poste. M.i. was het of grote zever of liep het al heel snel slecht af in het begin van zijn kuur (dbol 50mg ED met zijn kuurervaring?? ja hoor) en is hij ermee gestopt.
 
Koolhoven zei:
Jezus man 77 kilo en dan loop je al met insuline te k*tten !! dat is echt nog nergens voor nodig en die d-bol in die hoeveelheid is ook onzin. Je hebt verder volgens mij ook geen eiwitspaarder staan als deca of boldone of wat dan ook, Ik raad je aan om in het begin zeker wat deca erbij te nemen en om je d-bol wat omlaag te gooien. Verder geef ik je als tip mee om twee weken voor het einde van je kuur wat clenbuterol te gaan nemen zo houd je nog wat spiermassa vast na je kuur.

Maar dit is allemaal mnatuurlijk puur advies maar aldoende leert men.
Succes

Groeten
Jerry Koolhoven
Mister Holland 2003 klasse 4

jerry wat zijn de voordelen van het gebruik van clen voor het einde van een massakuur?? ik dacht altijd dat het beter was geen clen te gebruiken? rico
 
RiCo zei:
jerry wat zijn de voordelen van het gebruik van clen voor het einde van een massakuur?? ik dacht altijd dat het beter was geen clen te gebruiken? rico

Het lichaam bevat een hoop cotisonen (let niet op de spelling) dit zijn de grote vijanden voor ieder bodybuilder. Zolang je in de kuur zit worden de cortisonreceptoren in bezet gehouden door de as het lichaam bouwt nu als het ware extra cortisonen op die nergens terecht kunnen. Zodra je stop en alle receptoren weer vrij komen ken je wel raden wat er gebeurt. De cortisonen vinden gelijk hun plekje en zorgen ervoor dat er geen extra proteine meer wordt opgenomen door de spier. En dus krijg je snel de veel gevreesde terugslag. Clen kan ervoor zorgen dat een deel van deze receptoren bezet blijven ook als je met de as stopt. De grote hoeveelheid cortisonen die dan een receptor bereiken is dan aanzienlijk kleiner en je zult dan ook dramatisch minder last hebben ven de terugval
 
ok duidelijk tnx
 
Esperantisto zei:
Goed advies meneer Koolhoven, maar het is te laat.
Mensen, die niet naar goede adviezen willen luisteren hebben het hier meestal snel bekeken.

Leroy's laatste post dateert van begin juni en deze draad startte al 11 april op.

Dood lijkt me niet erg waarschijnlijk, beschadigde lever en vergrootte insuline-resistentie wel.

Espi (documentaliste)

Ik vind het altijd zo zonde dat mensen geen geduld hebben. We hebben allemaal maar een lichaam en daar moeten we toch een tijdje mee doen. En ja als mensen zichzelf ziek gaan maken door puur gebrek aan kennis dan wordt ik daar af en toe wel een beetje verdrietig van. Ik begrijp als geen ander dat mensen steeds verder willen en groter willen worden maar voordat je met een serieuze zaak als as gaat beginnen zorg dan in ieder geval dat je weet waar je mee bezig bent !!
 
Back
Naar boven