MuscleMeat

Mijn kuur dagboek (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leroy

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2003
Berichten
28
Waardering
0
Ik ga morgen zondag 13-04-2003 beginnen met mijn nieuwe kuur, ik weeg nu 77,5 kilo met een vet% van rond de 10% mijn doel is zoveel mogelijk massa aankomen, dus ik ga een bulk kuur nemen:

Week 1: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 2: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 3: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 4: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 5: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 6: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 7: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 8: 50 mg dianabol ED + 625mg sustanon + 10iu insuline post workout
Week 9: 50mg Winstrol
Week 10: 50mg Winstrol
Clomid nakuur : dag 1 300mg, dag 2-11 100mg ED, dag 12-21 50mg ED

20 Nolvadex bij de hand, voor de estrogenen bijwerkingen.
en 1 R-ala capsule per dag voor de lever.

280 dianabol van 10mg
2 X 10ml vials van sustanon
2 flesjes insuline van 300iu per flesje
70 winstrol van 10mg
36 Clomid van 50mg
20 nolvadex van 20mg
100 R-ala Capsules van 250mg

en ik ga 3-4 gram proteine per dag innemen.
 
Laatst bewerkt:
3-4 gram proteine per dag?? ;)

Nee maar serieus, richt je niet alleen op het aantal eiwitten. Het aantal kcal is net zo belangrijk.
 
weet ik ook wel, maar in alle voeding die ik eet zit wel genoeg kcal.

ik ga echt niet alleen shakes drinken.
 
Leroy, is dit je eerste cycle? 1 opmerking: dianabol wordt geproduceerd in 5 mg tabs (tenminste de orginele). Succes, maak ff foto's voor en na. En zorg ervoor dat je een goede arts hebt en het bloedwerk doet. Nog 1 vraagje hoe lang ben je want 77.8 kg is niet veel.

Suc7
 
Helemaal Gek!!!

8 weken dbol 50 mg met daar achteraan 2 weken winstrol. Je wilt waarschijnlijk aan het einde je lever bij het grofvuil zetten.

Insuline is al helemaal niet nodig, zeker niet als ik hoor dat je 77 kg weegt, of je moet 1.50m zijn.

De 10 mg dbol zal wel van GS zijn.

Hopelijk sta je nog op je benen aan het eind want ik vind dit overdreven zwaar, Dan bedoel ik dus de tabs.
 
10 weken orals is vragen om problemen..
 
ik heb alles al liggen en ik weet wat ik doe, op een internatioanle board vonden ze het juiste een hele goede kuur, alleen ga ik misschien die winny weglaten, ik ben zondag al begonne met mijn kuur.

En ik heb er een hele goede leverbeschermer bij.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Riki
Leroy, is dit je eerste cycle? 1 opmerking: dianabol wordt geproduceerd in 5 mg tabs (tenminste de orginele). Succes, maak ff foto's voor en na. En zorg ervoor dat je een goede arts hebt en het bloedwerk doet. Nog 1 vraagje hoe lang ben je want 77.8 kg is niet veel.

Suc7

Ik heb 10mg tabletten, mijn vrienden zijn er heeel goed op gegaan, dus ze zijn echt en mijn leverancier kon mij garanderen dat ze echt waren en mijn maten zijn er ook daadwerklijk goed op gegaan.

En ik laat mijn bloed 3 weken na mijn kuur onderzoeken door de huisarts, een maat van mij had trouwens 8 weken lang 150mg anadrol per dag genomen en 3 weken na zijn clomid had hij een leverwaarde test gedaan en zijn lever was gewoon gezond en ik heb ongeveer dezelfde levensT als hem, dus mijn lever zal 50mg dbol zeker wel aankunnen.

ik ben 1,76 en maar 10% vandaar mijn gewicht.
 
Laatst bewerkt:
77 kg kg voor 1.76 is best oki denk ik, want je bent niet zo lang, maar zou je ook niet eerst je bloedwerk laten doen, voordat je begint met je kuur, of heb je dat al gedaan?

Grtz

En wel ff foto's maken, want als je deze kuur doet zal je behoorlijk moeten aankomen lijkt me, maar de insuline zou je moeten laten staan, das spelen met je leven!!!
Ps: die dianabol van 10 mg kan best steroiden bevatten, maar normaal komen ze in 5 mg (althans die voor medische toepassingen in de landen waar ze geproduceerd worden) voor. Dus je hebt grote kans dat er iets anders inzit!

Maar veel suc6 ermee, ben wel benieuwd hoe dit uitpakt.
 
Laatst bewerkt:
Beetje vreemde kuur wel, maar ben benieuwd naar je results.
 
Da's flink, 10 weken orals en nakuren met clomid. Ga je je bloedwaardes nog laten controleren, want daar ben ik wel nieuwschierig naar. Oh, en waarom zet je geen HCG in de nakuur?

Groeten,
Tsunami
 
Originally posted by Leroy
ik heb alles al liggen en ik weet wat ik doe, op een internatioanle board vonden ze het juiste een hele goede kuur, alleen ga ik misschien die winny weglaten, ik ben zondag al begonne met mijn kuur.

En ik heb er een hele goede leverbeschermer bij.

Leverbeschermer tijdens een kuur heeft geen zin.. ik vond dit problemen opzoeken die makkelijk te vermijden zijn. test in elk geval naderhand je leverwaarden en ik hoop voor je dat je niet geel kleurt tijdens je kuur.. succes!
 
gs maakt dianabool in 10 mg vorm zo echt als maar zijn kan ....bedankt gs :) deze is voor rikki....succes leroy
 
Dit is het perfecte voorbeeld hoe onwetende beginners
permanente leverschade aanrichten.
Ze lezen iets op één of ander board, en nemen het klakkeloos over, alsof het de waarheid is.
 
Als dit werkelijk een eerste kuur is dan ben je echt helemaal parra. Maar succes en dat je er goede resultaten mee mag boeken
 
inderdaad wel heel erg overdreven .... en als dit je eerste kuur is wat meen je wat je dan als volgende nodig hebt.....

en p.s 625mg sustanon??
 
denk dat-ie al afgelopen is hoor ;)
 
Yep, hij ligt nu tussen 6 planken. :p
 
Volgens mij lult hij een beetjuh. Majaah als hij de kuur al zo goed vindt waarom vraagt hij dan onze meningen???
 
Back
Naar boven