MuscleMeat

Mijn kuurschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2005
Berichten
887
Waardering
2
Week 1 Deca 400 mg
Week 2 Deca 400 mg Sustanon 250 mg Proviron 175 mg
Week 3 Deca 400 mg Sustanon 250 mg Proviron 175 mg
Week 4 Deca 400 mg Sustanon 500 mg Proviron 175 mg
Week 5 Deca 400 mg Sustanon 500 mg Winstrol 150 mg Proviron 175 mg
Week 6 Deca 400 mg Sustanon 250 mg Winstrol 150 mg Proviron 175 mg
Week 7 Sustanon 250 mg Winstrol 150 mg Proviron 175 mg
Week 8 Winstrol 150 mg Proviron 175 mg
Week 9 Proviron 175 mg
Week 10 Proviron 175 mg

En angezien mij net verteld is dat ik 3 weken na de laatste injectie deca ( decanoate ) moet beginnen met nakuren met 40 mg nolvadex per dag zal ik dat zeker gaan doen. Dit is dus mijn kuurschema wat vinden jullie er van ???
 
hey kerel,

deze kuur gaat natuurlijk helemaal nergens over, waarom?
- sustanon ook vanaf week 1 nemen, gewoon lekker tegelikertijd met de deca
- sustanon altijd hoger doseren dan deca ivm libido problemen
- waarom proviron zo hoog? geld teveel ofzo? pak toch lekker bij deze hoeveelheden AAS liquidex/aromasin of Femara
- ja had beter de winstrol twee weken later kunnen nemen zodat je meteen aan je nakuur had kunnen beginnen na je laatste inject

kortom je hebt je niet verdiept in de materie en erg zonde dus van je gezondheid en je geld!
 
proviron op 50 mg, wil do the job...
Sust vanaf week 1 zetten
veel suc6 , en post volgende kuur je shema eens voordat je begin aan je kuur!
 
Ja jullie hebben helemaal gelijk ik had mijn kuurschema wat eerder moeten sturen maar bedankt voor de info in iedergeval en ook jullie succes met trainen ! ;)
 
Ik ben trouwens nog niet aan de winstrol begonnen maar je advies is dus om dat 2 weken later te beginnen . Vanavond krijg ik namelijk de rest van mijn spulletjes. :D
 
Hoeveel moet de sustanon dan hoger worden gedoseerd dan de deca is 100 mg sust per week al genoeg om de oestrogene werking van deca tegen te gaan tijdens de kuur
 
winstol inderdaad 2 weekjes later beginnen en de sust dus twee weken langer doortrkken.

ik adviseer je de sust op 500 mg te zetten, dat is een mooie verhouding ten opzichte van de deca (uitgaande dat je geen beginner meer bent)

en de oestrogene werking van deca is niet waar het om draait, het gaat erom dat je libidoproblemen enz voorkomt door de test hoger te doseren dan de deca
 
Ja dat lijkt me dan het beste maar wat moet ik dan voor doseringen chlomid en nolvadex nemen ???
 
twee weken 40 mg nolva en twee weken 20 mg nolva

of

vier weken 50 mg clomid met 20 mg nolva
 
Week 1-6 Deca 400 mg
Week 1-6 Sustanon 500 mg
Week 5-8 (of week 3-8) Winstrol 150 mg (of 50 mg om de dag)
Week 2-8 Proviron 50 mg/dag

Week 9-10 Nolvadex 40 mg/dag
Week 11-12 Nolvadex 20 mg/dag



De 8) smilie moet een 8 voorstellen.
 
in plaats van nolvadex met pregnyl nakuren is dat ook goed ????
 
hij bedoelde denk 175 mg proviron per week dus 25 mg per dag
 
ja klopt 25 mg per dag
 
WINSTROLST zei:
in plaats van nolvadex met pregnyl nakuren is dat ook goed ????

Je kunt nolvadex niet vervangen door pregnyl.
 
Dus dan moet ik de pregnyll niet gebruiken die ik hier in huis heb maar nolvadex halen ??
Bij voorbaat dank voor de hulp
 
ikzelf denk dat je de HCG bij deze kuur niet nodig hebt kerel, zou het houden bij nolva :)
 
maar zou hcg niet het gewenste effect geven om toch de gyno en zo tegen te gaan
 
nee, HCG zorgt er alleen voor dat je ballen weer op grootte komen zodat ze weer test gaan produceren heeft niks met gyno te maken kerel
 
Ok dankjewel dan zorg ik gewoon dat ik nog even wat nolvadex bijregel en dan neem ik die pregnyll in combinatie met nolvadex dat lijkt me een goed plan aangezien van de deca je ballen nogal krimpen
 
Back
Naar boven