AndroidHealthClinic

Mijn kuurschema

Bezoekers in dit topic

WINSTROLST zei:
Ok dankjewel dan zorg ik gewoon dat ik nog even wat nolvadex bijregel en dan neem ik die pregnyll in combinatie met nolvadex dat lijkt me een goed plan aangezien van de deca je ballen nogal krimpen

nogmaals HCG niet in je nakuur omdat het ook onderdrukt, dus of preventief vanaf week 4 nemen. of als overbrugging tussen je kuur en nakuur

Ga potverdomme eens wat lezen WINSTROLST !!

Je vraagt harstikke domme vragen die je allang had moeten weten, helemaal
nadat Mr J nog zo vriendelijk is geweest de juiste links te geven.

LEES ALLE STICKY'S !!

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik ik heb nog niet ecjht helemaal door hoe al deie links werken en hoe ik alle info kan vinden maar het al wel goed komen .

Wat denk je van klikken op een link? :)

ja ik heb al de links doorgelezen maar daar staat dat het aan de ene kant wel de testosteronproductie op gang helpt maar ook weer de axis onderdrukt dus ik word er helaas niet veel wijzer uit. Maar ik ga nolvadex regelen dat 2 weken op 40 mg nemen en dan 2 weken 20 mg per dag 3 weken na de laatste injectie deca 24 uur na de laatste in jectie susta

sustanon zitten ook langwerkende esters in kerel, dus hier moet je ook drie weken mee wachten na je laatste injectie voordat je je nakuur kan starten

ik bedoelde 24 uur na de laatste injectie winstrol

WINSTROLST zei:
ja ik heb al de links doorgelezen maar daar staat dat het aan de ene kant wel de testosteronproductie op gang helpt maar ook weer de axis onderdrukt dus ik word er helaas niet veel wijzer uit. Maar ik ga nolvadex regelen dat 2 weken op 40 mg nemen en dan 2 weken 20 mg per dag 3 weken na de laatste injectie deca 24 uur na de laatste in jectie susta

HCG moet je aan het einde van je kuur doen, in de weken net voor je nakuur
tijdens je nakuur idd geen HCG gebruiken

En zijn je ballen nog normaal formaat dan hoef je HCG niet te gebruiken.

WINSTROLST zei:

Zorg eerst nu maar dat je het goed begrijpt ipv klakkeloos maar een schema over te nemen zonder dat je enig idee hebt waar je precies mee bezig bent.

(Dat schema is echter goed hoor, daar niet van.)

Terug
Naar boven