AndroidHealthClinic

Mijn kuurtje, update (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Geoffke

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
1.217
Waardering
0
Maandag begint de 4de week van mijn kuur.

wk 1 : 750mg sustanon
wk 2-8: 500mg sustanon
wk 1-4: 35mg dianabol
wk 3 en 4: 2500mg pregnyl
ed: 2 tabs arimidex, 1 tab proviron...


Voor mijn kuur woog ik 85kg...
Ik heb mij daarstraks gewogen en ik weeg 89,4 kg...
Vanaf de tweede week ben ik ziek geworden. Ik heb niet goed kunnen eten en trainen, maar de resultaten vallen tot nu toe niet tegen. En de susta's moeten hun werk nog doen... ik ben erg beniewd naar het resultaat... I think i'm gonne explooooooooode... Lol:D
 
Houd ons op de hoogte! :)

enne suc6!
 
Als je een logboek wilt bijhouden kan ik deze post sticky maken..
 
Originally posted by Hulk
Als je een logboek wilt bijhouden kan ik deze post sticky maken..

Doe maar!
 
Ik heb mijn kuur goed verknoeid.
Nadat ik vorige week (6de week van kuur) 2 sustanon's gezet heb kreeg ik wat hartkloppingen. Ik dacht, wat een rotzooi. Dus heb ik mijn spuiten op straat weggegooid.
91 woog ik toen. Ik wou mijn sustanon's verkopen, maar niemand was geïntresseerd in 4 susta's.
Ik ben gestopt met eten, en trainen. Het is al maanden geleden dat ik nog een vriendin gehad heb en ik werd het stilaan beu. Dus, ik wou al mijn vet eraf trainen. Ik ben dan elke dag gaan lopen, en zwaar gaan diëten. Honger dat ik gehad heb, nie normaal. Ik was ervan overtuigd, en ik wou weer 65kg gaan wegen.

4 dagen later toen ik in den douche stond speelden ze een liedje. Ik droomde ervan later op dit liedje te poseren. Het was een teken van daarboven, ik keek in de spiegel. Zag die dikke vette ader in mijn biceps, ik was terug verkocht,... voor het bodybuilding. Ik nam mijn auto en ging de zak met spuiten gaan zoeken op straat, ik vond ze onmiddellijk, in de berm. Ik begreep niet, hoe ik er bij kwam, om bodybuilding op te geven??? Wat dacht ik wel... Nu nog, ik kan het nauwelijks begrijpen.
Gisteren heb ik mijn 2 sustanon's (met 5 dagen vertraging) dus maar gezet. Ik weeg opnieuw 90kg... Want ik eet al 3 dagen weer goed, zoals het moet. !!!! Ik hoop dat dit me niet meer overkomt! Toch niet tijdens een kuur.
 
lichte depressie?
 
Maf eigelijk hè? Als je net begint met trainen en je gaat een beetje vooruit, voel je je de koning te rijk.

Ben je een tijdje bezig lijkt het wel of je helemaal niks meer groot genoeg vind( nee ik heb het niet over je l*l).

Laat je niet gek maken en neem van mij nou maar aan dat je er veel beter uit ziet als wanneer je begon!
 
F*ck, komaan, kop op man!!!
We twijfelen allemaal soms wel ns of het al die moeite waard is, maar eigenlijk doen we niets liever...
Gewoon ff volhouden, in maart/april lekker cutten en dan de chicks op het strand oprapen volgende zomer!
 
Heb me daarnet gewogen, 91,4 :D Niet mis hé... 3kg in 4 dagen
 
kom op, doorzetten he!
 
wow das wel een weird verhaal idd !!
 
hou je kop erbij kerel!!!!!!!!!
ik voelde mij de eerst weken van mijn kuur ook zwaar k*t(mischien wel door de sust)?????
ik moet zeggen dat het nu lekker gaat!!!!!!!!!1
 
Ik zou eens met iemand gaan praten. Mischien denk je je zelf weer goed te voelen. Maar zulke wisselingen in stemming zijn niet normaal.
 
Kuurtje, update... 7de week van kuur:

91,6 kg.

Voor mijn kuur: 85kg

Mijn doel was: 92kg

Ik voel me beter als nooit tervoren, training en eten gaan super!

Dit is mijn derde kuur, en nog steeds gebruik ik 500mg... maar volgende keer ga ik er wat deca bijnemen. Want ik kan niet eeuwig op 500mg blijven kuren hé.
 
JAJA test is the best :) en volgende keer enanthaat gebruiken, nog stukke beter... Ipv deca zou ik voor EQ gaan, goed voor de eetlust!
 
Geoffke

Ooit gehoord van Nolvadex en HCG (pregnyl) ?
Don't waste your body and your coïtuslife, bro!!
 
Re: Geoffke

Originally posted by I.R.O.N.
Ooit gehoord van Nolvadex en HCG (pregnyl) ?
Don't waste your body and your coïtuslife, bro!!

Nee, daar heb ik echt nog nooit van gehoord... :rolleyes:
WTF!? What is your point?
 
Re: Geoffke

Originally posted by I.R.O.N.
Ooit gehoord van Nolvadex en HCG (pregnyl) ?
Don't waste your body and your coïtuslife, bro!!

wk 3 en 4: 2500mg pregnyl
ed: 2 tabs arimidex, 1 tab proviron


Staat toch in zijn kuur?? What's the point?
 
Originally posted by Geoffke

Nadat ik vorige week (6de week van kuur) 2 sustanon's gezet heb kreeg ik wat hartkloppingen. Ik dacht, wat een rotzooi. Dus heb ik mijn spuiten op straat weggegooid.

Mooizo,kan de grasberm ook nog wat gaan "groeien".Enfin je hebt ze terug gehaald.Volgende keer in de chemische afvalcontainer hè :finger:

Ligt al genoeg rotzooi België
 
Back
Naar boven