Fitness Seller

Mijn kuurtje, update (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit nu in week 8 van mijn kuur:

92 kg... Mijn doel is bereikt. :D
 
Goed gedaan ! Veel vet erbij gekregen of toch het meeste spier ?
 
Originally posted by M@k@vElI
Goed gedaan ! Veel vet erbij gekregen of toch het meeste spier ?

Bwa, vet natuurlijk ook... maar straks zet ik een paar foto's op de site. Dan kan je het zelf zien hé.
 
grieperig ??

Hallo mensen ik lees hier dat sommigen grieperig worden ...dit komt zeer waarschijnlijk wel door de sustanon , gezien je lichaam een afweer reactie geeft , wordt je gevoeliger `voor infecties van buitenaf `zogezegd. Wat mij in dit soort gevallen altijd goed hielp , en ook door m`n sportarts aangeraden werd , was het nemen van Maxi B 5000 .Ik voelde me met het uur opknappen ....
alleen weet ik niet of het nog in de handel is , gezien ik het wel in m`n Repertorium heb staan , maar het niet meer op de site van repertorium kan vinden ( www.repertorium.org. )had ik even via hier kunnen linken ......
In ieder geval hoop ik dat jullie er wat aan hebben .
Gr. Renè ( Bodypage )
 
Originally posted by Geoffke
Ik heb mijn kuur goed verknoeid.
Nadat ik vorige week (6de week van kuur) 2 sustanon's gezet heb kreeg ik wat hartkloppingen. Ik dacht, wat een rotzooi. Dus heb ik mijn spuiten op straat weggegooid.
91 woog ik toen. Ik wou mijn sustanon's verkopen, maar niemand was geïntresseerd in 4 susta's.
Ik ben gestopt met eten, en trainen. Het is al maanden geleden dat ik nog een vriendin gehad heb en ik werd het stilaan beu. Dus, ik wou al mijn vet eraf trainen. Ik ben dan elke dag gaan lopen, en zwaar gaan diëten. Honger dat ik gehad heb, nie normaal. Ik was ervan overtuigd, en ik wou weer 65kg gaan wegen.

4 dagen later toen ik in den douche stond speelden ze een liedje. Ik droomde ervan later op dit liedje te poseren. Het was een teken van daarboven, ik keek in de spiegel. Zag die dikke vette ader in mijn biceps, ik was terug verkocht,... voor het bodybuilding. Ik nam mijn auto en ging de zak met spuiten gaan zoeken op straat, ik vond ze onmiddellijk, in de berm. Ik begreep niet, hoe ik er bij kwam, om bodybuilding op te geven??? Wat dacht ik wel... Nu nog, ik kan het nauwelijks begrijpen.
Gisteren heb ik mijn 2 sustanon's (met 5 dagen vertraging) dus maar gezet. Ik weeg opnieuw 90kg... Want ik eet al 3 dagen weer goed, zoals het moet. !!!! Ik hoop dat dit me niet meer overkomt! Toch niet tijdens een kuur.

Knul volgens mij ben jij echt de weg kwijt en wordt het eens tijd om bij een zielenknijper op bezoek te gaan en de AAS te laten staan voor de meer verstandige mens.
Als je je spuiten gewoon op straat gooit dan........ach laat ook maar.
 
Originally posted by Marcel36


Knul volgens mij ben jij echt de weg kwijt en wordt het eens tijd om bij een zielenknijper op bezoek te gaan en de AAS te laten staan voor de meer verstandige mens.
Als je je spuiten gewoon op straat gooit dan........ach laat ook maar.

nu ja... i'm back on track now. Iedereen heeft wel eens een dipje.
Nietwaar?

Enne marcel, je zegt dat ik niet verstandig ben.
Uit wat maak je dat op?
 
Ben je nu nog bezig met een kuur?
 
Originally posted by f*cking ecto
Ben je nu nog bezig met een kuur?

over 4 weken

8 weken:

750mg testorone enanth.
200mg deca

4 weken:

40mg dianabol
 
ben benieuwd, suc6 :thumb:
 
Hoe gaat het met de kuur?
 
Hoe gaat het met de kuur?

776.gif


Welkom in 2017 !
 
Back
Naar boven