XXL Nutrition

Mijn kuurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Maandag begin ik met m'n kuurtje,

- -wk1-10 250mg test e
- -wk1-8 200mg deca
- -wk1-4 30mg dianabol
Wk12-15 20mg nolvadex


Ik ga 4x id week trainen en met mijn voeding zit ik in de cleanbulk(3500kcal)

Nu heb ik de diana gekregen maar zijn tabs van 20mg, beter 20 nemen dan!?

Of gewoon 2x 20 per/dag...
 
Beter 40mg nemen dan maar.. Is dit je 1e kuur btw? Drop de deca dan, en neem eventueel 500mg test pw.
 
Nee is niet m'n eerste kuur,heb jaren terug al d-bol gedaan en daarvoor winny

only...D-bol had ik laten testen en kwam uit op cafeine&glucose...
 
Zou als het jaren terug is het alsnog lekker simpel houden...

Dus test-e 375-500mg pw met eventueel een kickstart van 4 weken Dianabol.
 
ben je er van bewust dat je veel vocht zal vasthouden met deze kuur ? dbol=vocht. deca=vocht en test=vocht
 
ik spreek uit ervaring die 200 deca gaat je niks doen zet hem op 400 , aangezien dit je eerste injects zijn zou ik gewoon enkel test nemen op 500 250 mg gaat je tegenvallen
 
Kuur ziet goed uit, kun je zo laten. Dit gaat zeker wat doen aangezien je laatste kuur ook al weer een paar jaar geleden is
 
ik spreek uit ervaring die 200 deca gaat je niks doen zet hem op 400 , aangezien dit je eerste injects zijn zou ik gewoon enkel test nemen op 500 250 mg gaat je tegenvallen

Dus jij adviseert hem:

500mg test/w

of

400mg deca/w als bijstof

Jij spreekt uit ervaring zeg je, neem aan dat je bedoelt dat 200mg deca en 250mg test niets bij jou heeft gedaan?
Maar weet je dan niet dat het nogal persoonsgebonden is en dat het heel misschien voor TS wel werkt?
Plus dat goede voeding en training ook nog om de hoek komen kijken?

Laat TS eerst eens de kat uit de boom kijken, verhogen kan altijd nog.

250mg test/w
200mg deca/w
30/40mg diana/d (tabs en caps kun je splitsen)

of

500mg test/w
30/40mg diana/d (tabs en caps kun je splitsen)

nakuurtje: 4 weekjes tamo op 20mg/d.
 
Laatst bewerkt:
Beter een test only. Wat al eerder gezegd is, 375-500 mg pw.
 
Dus jij adviseert hem:

500mg test/w
400mg deca/w

Kerel, denk eventjes na, tis zijn eerste prik-kuur.
Jij spreekt uit ervaring zeg je, neem aan dat je bedoelt dat 200mg deca en 250mg test niets bij jou heeft gedaan?
Maar weet je dan niet dat het nogal persoonsgebonden is en dat het heel misschien voor TS wel werkt?
Plus dat goede voeding en training ook nog om de hoek komen kijken?

Laat TS eerst eens de kat uit de boom kijken, verhogen kan altijd nog.

250mg test/w
200mg deca/w
30/40mg diana/d (tabs en caps kun je splitsen)

of

500mg test/w
30/40mg diana/d (tabs en caps kun je splitsen)

nakuurtje: 4 weekjes tamo op 20mg/d.

je hoef niet zo als een aap te schreeuwen , als je mijn post eens terug leest adviseer ik hem enkel test te nemen en niet 500 test met 400 deca , ja ik weet het lezen is ook een kunst voor de meesten hier.
 
je hoef niet zo als een aap te schreeuwen , als je mijn post eens terug leest adviseer ik hem enkel test te nemen en niet 500 test met 400 deca , ja ik weet het lezen is ook een kunst voor de meesten hier.

Dit, ik dacht het hem ook even te geven. Maar je was me voor :p
 
en waarom dat? altijd dat gelul over test only.

Om de hele eenvoudige reden, dat dit de eerste keer is dat hij test gaat gebruiken, hij dan weet hoe hij er op reageerd, mits ze voeding en training goed zijn met test only ook goed zal gainen. En omdat IK deca vrij zwaar VIND voor een eerste kuur.

Blij met het antwoord? Aangezien je dit zelf ook wel had kunnen bedenken.
 
Ook gezien hij nog nooit injectables heeft gebruikt, is alleen test wel een mooie om mee te beginnen.
 
ik heb mijn eerste kuur gewoon low dose gestackt zie niet in waarom dat niet net zo goed als test only zou kunnen...
 
je hoef niet zo als een aap te schreeuwen , als je mijn post eens terug leest adviseer ik hem enkel test te nemen en niet 500 test met 400 deca , ja ik weet het lezen is ook een kunst voor de meesten hier.

Dit, ik dacht het hem ook even te geven. Maar je was me voor :p


Sorry heren, heb het ff aangepast. Misschien dat het nu wat duidelijker is voor jullie beide.
Het gaat mij erom dat er wordt beweerd, uit ervaring nog wel, dat 200mg deca niets doet. Tsja, en ik ga ervan uit dat 200mg deca de bijstof is en dat daar 250mg test bijkomt. Neem aan dat jullie een beginner geen deca-only gaan adviseren hey. Maw wordt er dan gezegt dat 250mg T met 200mg D niets uithaalt.
Ik leg enkel maar in mijn vorige post uit dat het van persoon tot persoon verschilt en dat TS daar wel wat aan kan hebben.

Ow, en typen is niet te associeren met schreeuwen.;)
 
Maandag begin ik met m'n kuurtje,

- -wk1-10 250mg test e
- -wk1-8 200mg deca
- -wk1-4 30mg dianabol
Wk12-15 20mg nolvadex


Ik ga 4x id week trainen en met mijn voeding zit ik in de cleanbulk(3500kcal)

Nu heb ik de diana gekregen maar zijn tabs van 20mg, beter 20 nemen dan!?

Of gewoon 2x 20 per/dag...

dit is een klassiek beginnerskuurtje,niks mis mee
laat ze maar lullen,ok je zal wel wat vocht pakken maar je gaat knallen als een malle.
diana op 40
 
dit is een klassiek beginnerskuurtje,niks mis mee
laat ze maar lullen,ok je zal wel wat vocht pakken maar je gaat knallen als een malle.
diana op 40

Gewoon 1x 40 diana of opsplitsen in 2x 20 met 8 uur ertussen!? thx guys
 
Splitsen natuurlijk.
 
Back
Naar boven