Fitness Seller

mijn laatste dag!!!!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
IK heb het er zo goed als opzitten nu. vandaag is de laatste dag van mij 12 weken cutten. Straks ga ik foto;s maken en ik ben benieuwd. er is dus echt niks meer van me over. ik woog gisteren nog maar 82 kg. (terwijl ik begon met 99). vet% was zo laag dat het eigenlijk niet meer te meten was. wel raar dat je zo klein kan worden ik betrekkelijk weinig weken. Ik heb het erg streng aangepakt en helemaal niks gefoeteld in die 12 weken. ik ben bezig een heel rapport te schrijven over de hele fase. mocht ik de motivatie vinden om dit helemaal af te maken kan ik het voor de liefhebbers een keer doorsturen. Als de foto's goed zijn zal ik er een aantal posten.
ik ga nu ff naar de sportschool kijken hoelaat we wat foto's gaan maken....................

ps. vanmiddag eindelijk weer eten :D
 
Ben erg benieuwd...

:D
 
Ben erg benieuwd Ur, tering man 17 kilo kwijt geraakt dat is rete veel man! Anyways, post snel je pic's, cain't wait!!!
 
enorm goed gedaan!!! Ben heel erg benieuwd ook naar je foto's... enjoy your meals!!!
 
idd, enorme prestatie. Kan niet wachten op de foto's. Good work bro
 
Top hoor! je verdient egt respect :thumbs:

benieuwd naar je pics, en enjoy McDonalds :D
 
congratulations Ur!!!
ben zelf vanaf vandaag ook wel klaar, morgen nog de refeed na de training en dan maandag foto's maken en dan zit het er van mij ook op , ben het helemaal zat!!!! ben van 105 bij 22% naar nu 88 met ong 7% gegaan, fotos komen in de loop van volg week
 
zou je niet gaan carbloaden voor de foto`s? scheelt een hoop in uiterlijk bro.
 
Yep carbloaden voor fotos!!

Ik heb erg veel respect voor mensen die ook echt afmaken waar ze aan beginnen!

R E S P E C T!!

:hedbang:
 
Mensen...Mannen moet ik jullie eigenlijk noemen;)

alle lof voor the_ur en exarchos.
en ik ben zeker wel beniuewd naar dat verslag van je. Als je daar de motivatie nog voor hebt dan he:D
En geniet maar van al dat eten. je hebt t iig zeker dubbel en dwars verdiend.

Fotootjes zijn altijd welkom.
 
the ur en exarchos:

RESPECT :thumb:

jullie hebben echt heel veel dicipline en geduld!
 
Klasse !
IK heb eigenlijk nog nooit echt gecut ik weeg nu 77 kg (1.70 m) als ik 80 kg of meer weeg begin ik er mee. :)
Raak je nog véél kracht kwijt als je zovéél afvalt ?

Respect !

ciao
 
Originally posted by the_ur
IK heb het er zo goed als opzitten nu. vandaag is de laatste dag van mij 12 weken cutten. Straks ga ik foto;s maken en ik ben benieuwd. er is dus echt niks meer van me over. ik woog gisteren nog maar 82 kg. (terwijl ik begon met 99). vet% was zo laag dat het eigenlijk niet meer te meten was. wel raar dat je zo klein kan worden ik betrekkelijk weinig weken. Ik heb het erg streng aangepakt en helemaal niks gefoeteld in die 12 weken. ik ben bezig een heel rapport te schrijven over de hele fase. mocht ik de motivatie vinden om dit helemaal af te maken kan ik het voor de liefhebbers een keer doorsturen. Als de foto's goed zijn zal ik er een aantal posten.
ik ga nu ff naar de sportschool kijken hoelaat we wat foto's gaan maken....................

ps. vanmiddag eindelijk weer eten :D

als ik jou was zou ik zondag/maandag die foto`s maken. eerst nog 1-2 dgn echt geen koolhydraten, en dan 1-2 dagen volstouwen. zie je er een stuk beter uit geloof me
 
Netjes, kheb je foto's gezien :thumbup:
 
ik had gelost en daarna geladen dus dat zat wel goed....
 
Dat is inderdaad droog:)

Discipline heb je ook zeker. 3 maanden non-stop dieeten houdt niet iedereen vol. Ik ben het na een paar weken al zat:D.
 
Ik wilde hetzelfde posten als Patrick met het verschil dat je nu foto's maakt en nadat je hebt gecarbload, zodat we daar ook weer verschil in kunnen zien!!

Mijn complimenten voor je doorzettingsvermogen!!! :clap:
 
Back
Naar boven