Fitness Seller

Mijn laatste en beslissende kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nigger

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 apr 2003
Berichten
134
Waardering
0
Na alle reacties van iedereen hier op de forum wil ik toch gaan injecteren. Ben geen mietje. Maar ik doe het wel in mijn bovenbeen. Dus dat moet wel lukken hoop ik.

MIjn schema gaat er als volgt uitzien:
Week 1: 600mg ganabol/EQ (frontload) + 50mg Winny EOD
Week 2: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 3: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 4: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 5: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 6: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 7: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 8: 300-400mg ganabol/EQ wk + 50mg Winny EOD
Week 11-13: Nolvadex 40-40-20mg/dag

Maar kan dit schema wel? En wat kan ik zowel verwachten. Mijn stats zijn: 1.76, 86 kilo en 16% vet. Mijn voornamelijke doel is wat hardere spieren kweken die blijvend zijn en ook redelijk droog te worden.

Daarnaast wil ik ook clen nemen. Dacht zelf aan 100 mcg per dag gedurende laatse 4 weken.
 
Zou clen niet langer dan 3 weken nemen. Werkzaamheid neemt heel snel af.
 
8 weken lang winny EOD in je bovenbeen prikken? Dan ben je zeker geen mietje. Als je tabs neemt doe het dan ED.
 
ik zou niet alleen in je been prikken. Ik heb het geprobeerd maar steeds als ik prikte raakte ik een zenuw of zat ik in een bloedvat. Ik dacht eerst dattie wel goed ging omdat ik de eerste 2 keer nergens last van had maar de derde keer heb ik 3 keer moeten prikken. De eerste keer trok mijn been smane en schrok ik me rot. De 2e keer deed gewoon pijn en trok hem dus eruit door de schrik van de eerste keer en de derde keer kwam er bloed bij het aspireren dus daT WAS GEEN SUCCESVOLLE INJECTIE.
 
Maar goed. Kan ik dan goede resultaten verwachten met dit schema?
 
Alleen als je voeding, training en rust ook goed zijn natuurlijk. Droger worden is zowieso afhankelijk van je dieet, of je nou clen gebruik of niet. En wat groei betreft, als je zo'n 70 kg VVM hebt bij jouw lengte, dan groei je volgens mij ook nog wel op 30 mg. dboll ED
 
Dboll hadden we het toch niet over?
 
Hoe dan ook. Je dieet zal bepalen wat er gebeurt. Daarom hameren we hier altijd zo op voeding. AS zijn leuk, maar zonder bijpassende voeding waardeloos. Zorg voor een goed dieetschema aanlsuitend bij je doel. Je kuur valt of staat bij het dieet.
 
Originally posted by soulreaver
Hoe dan ook. Je dieet zal bepalen wat er gebeurt. Daarom hameren we hier altijd zo op voeding. AS zijn leuk, maar zonder bijpassende voeding waardeloos. Zorg voor een goed dieetschema aanlsuitend bij je doel. Je kuur valt of staat bij het dieet.

Sluit ik me helemaal bij aan.

Daarnaast een kleine opmerking aan je kuurschema:

Ik zou test toevoegen aan de eerste 7 weken en die ook frontloaden, en Winny alleen de laatste 4-5 weken gebruiken.

Ik heb dezelfde ervaringen met been-prikken als Karper, ik schiet de EQ meestal in de bil en de Winnies gaan om de dag in mijn armen met een insulinenaald.

Clen zou ik pas 2-3 weken NA je kuur gaan gebruiken, als een soort verlenging, dus pas als de EQ esters bijna zijn uitgewerkt.
 
Back
Naar boven