Fitness Seller

Mijn laatste nieuwe mogelijke theorie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Zijn de goden uit het heden en verleden misschien onze eigen tijdreizigers uit de toekomst?? In dat geval moeten ze oppassen om onze toekomst en hun verleden niet in de war te schoppen.
Daarom dat ze niet vaak opduiken...
(olimantado)

'Veel wetenschappers beweren met de relativiteitstheorie van Einstein in de hand dat sneller reizen dan het licht onmogelijk is. Daar stel ik tegenover dat er heel goed een energievorm kan bestaan die geen enkele relatie met massa of lichtsnelheid heeft. De hindoeistische Mahabharata heeft de volgende wijsheden voor ons: "Oneindig is deze door zaligen (en onzaligen?) en godheden bewoonde ruimte, verheugend, met velerlei woonplaatsen bezaaid, waarvan de grens onbereikbaar is...En ook de goden zien de grens van de machtig uitgebreide hemeltent niet, omdat deze moeilijk bereikbaar is, omdat zij eindeloos is en ook door de goden niet is te meten." '
(bron www.aaa.demon.nl)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=27250

zou kunnen Oli, zou kunnen.
waarom niet? Mensen geloven erniet in omdat het momenteel theoretisch onhaalbaar is en dus voor onmogelijk wordt gehouden. hetzelfd over hoe mensen jaren en jaren geleden het niet mogelijk achtte dat je niet naar een kastje zou staren waar allemaal electonische impulsen wordne omgezet tot beeld.
laat staan dat er iemand was die daar enigszins over nadacht.
daarom wil ik eigenlijk wordne ingevroren om de gehele evolutie met al zijn facetten mee te maken. lijkt me gweeldig om te zien wat de toekomst ons te bieden heeft en brengt.
 
Ste je voor dat tijdreizen mogenlijk is. Zou jij je eigen vader kunnen zijn!

Bizar idee he :D:D
 
Misschien ben je er zelf opgekomen, maar deze theorie bestaat al een hele tijd hoor Ollie, ook in connectie met de oude Egyptische goden die tijdreizigers zouden geweest zijn.
Maar waar ik dit gehoord/gelezen heb ontsnapt me nu even...
 
Het wordt nog erger als je bedenkt dat de relatieviteits theorie stelt dat voor elk deeltje dat naar de toekomst gaat er een gelijkwaardig deeltje naar het verleden moet gaan (zo geheten tachyonen)
 
Originally posted by Shadum
Het wordt nog erger als je bedenkt dat de relatieviteits theorie stelt dat voor elk deeltje dat naar de toekomst gaat er een gelijkwaardig deeltje naar het verleden moet gaan (zo geheten tachyonen)

Is dat onderbouwd of weer een of andere trekkie fantasie die op hol geslaan is?

Wat die theorien betreft Oli.. Weet niet of het een goed feit of een slecht is... Wat ik enkel met (bijna) zekerheid kan toevoegen is.. Dat we het nooooit echt zulen weten..

:( :) :( :)
 
De quantum mechanica stelt letterlijk ; een deeltje met een bepaalde spin dat naar de toekomst gaat is het zelfde als een soort gelijk deeltje met tegengestelde spin die naar het verleden gaat.
 
Originally posted by Shadum
De quantum mechanica stelt letterlijk ; een deeltje met een bepaalde spin dat naar de toekomst gaat is het zelfde als een soort gelijk deeltje met tegengestelde spin die naar het verleden gaat.

Tja, maar dat kan toch niet tegelijkertijd? Materie kan toch slechts 1 tijd en 1 ruimte innemen?
 
blablabla

allemaal zever in pakskes
 
Originally posted by Bracke


Tja, maar dat kan toch niet tegelijkertijd? Materie kan toch slechts 1 tijd en 1 ruimte innemen?

Wat de quantum mechanica bedoeld hier is dat er geen onderscheid kan worden gemaakt tussen anti-materie dat naar de toekomstgaat en materie dat naar het verleden gaat, sterker dat is hetzelfde. Daarnaast bestaat in ons helal voor elk deeltje ook een antideeltje. Maar als je er meer over wil weten lees;

"Het Heelal, verleden en toekomst van ruimte & tijd" geschreven door Stephen Hawking (wie anders !)
 
Hebben jullie dat op school geleert? :P
 
Originally posted by Big Byron
Misschien ben je er zelf opgekomen, maar deze theorie bestaat al een hele tijd hoor Ollie, ook in connectie met de oude Egyptische goden die tijdreizigers zouden geweest zijn.
Maar waar ik dit gehoord/gelezen heb ontsnapt me nu even...



De schrijver heet Erich von Danniken, het boek wat je bedoelt is denk ik "waren de goden kosmonauten?" Deze schrijver heeft meerdere van deze boeken geschreven er is zelfs een soort club van "gelovigen" de Ancient Astronaut Society"
 
Back
Naar boven