XXL Nutrition

Mijn lean bulk schema, op of aanmerkingen?

Bezoekers in dit topic

MrInk

Get inked or die naked..
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
19 jan 2007
Berichten
2.678
Waardering
768
Lengte
1m75
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Ik eet nu een aantal weken volgens dit schema, en na wat aanpassingen krijg ik alles nu goed weg.
Waar zou ik nog verbeteringen kunnen maken? Misschien wat meer vetten?

  1. 50 gr havermout / 30 gr whey hydrolisaat / rood fruit (bevroren) - kcal: 514 eiwit: 37 kh: 67 vet: 9
  2. 4 snee volkoren brood / 5 hele eieren - kcal: 648 eiwit: 46 kh: 55 vet: 25
  3. 100 gr rijst / 100 gr sperziebonen / 140 gr kipfilet - kcal: 627 eiwit: 49 kh: 88 vet: 7
  4. 150 gr zilvervliesrijst (poeder) / 30 gr whey hydrolisaat - kcal: 650 eiwit: 37 kh: 113 vet: 3
  5. 100 gr rijst of pasta / 150 gr groenten / 200 gr kip of rund - kcal: 618 eiwit: 61 kh: 82 vet: 3
  6. 150 gr zilvervliesrijst (poeder) / 30 gr whey hydrolisaat - kcal: 650 eiwit: 37 kh: 113 vet: 3
  7. 500 gr volle kwark - kcal: 650 eiwit: 28 kh: 71 vet: 27
Totaal: kcal: 4357 eiwit: 295 kh: 589 vet: 77
 
Wat rijst wisselen voor volkorenpasta ?
Verder prima hoor. Waarom de hydrolisaat btw ?
ga je goed op zuivel voor het slapengaan, ik neem caseïne.
 
Wat rijst wisselen voor volkorenpasta ?
Verder prima hoor. Waarom de hydrolisaat btw ?
ga je goed op zuivel voor het slapengaan, ik neem caseïne.

Zou inderdaad een goeie variatie zijn. Hydrolisaat puur voor de hoge opname graad, en minder last van pukkeltjes etc door lactose. Ja kwark voor het slapen gaat prima, is ook caseïne. Nam wel eens een caseïne shake voor het slapen maar dat vind ik echt ranzig, lekker bakkie volle kwark met een smaakje hier🤣
 
Ik heb meer last met zuivel van puistjes, de kh zijn ook lactose.
Whey-isolaat is ook laag lactose btw en goed opneembaar
 
Hoe kom je bij meal 1 op 514 kcal met zo weinig havermout?

Verder ziet het er prima uit, als je zegt dat je dit goed wegkrijgt zou ik voorlopig dit aanhouden en alleen de hoeveelheid langzaam verhogen.
 
Hoe kom je bij meal 1 op 514 kcal met zo weinig havermout?

Verder ziet het er prima uit, als je zegt dat je dit goed wegkrijgt zou ik voorlopig dit aanhouden en alleen de hoeveelheid langzaam verhogen.
Hmm goeie, nu ik het opnieuw bereken kom ik op 336 😅 Zitten wat kcals bij van het fruit, 100gr rood fruit bevroren.
 
Ik zou idd wat Bullshark zei de rijst wisselen voor volkoren pasta, zie verder geen onevenwichtig schema! Misschien de kip wat verhogen van 340 gram naar 500 gram. Verder zou ik niet teveel gaan husselen in dit schema.

Was ff paar dagen van de leg ivm insuline vandaar mijn late reactie MrInk
 
Back
Naar boven