- Lid geworden
- 19 jan 2003
lolMouzer zei:Wat zijn gyno's eigenlijk ?
en levrone, het is jouw lichaam..
ben benieuwd hoe je eruit ziet, en als je gaat kuren, doe het dan zo goed en ''gezond'' mogelijk!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
lolMouzer zei:Wat zijn gyno's eigenlijk ?
Mouzer zei:Wat zijn gyno's eigenlijk ?
Johny zei:Ontzettend boeiend verhaal Levrone@. Ben benieuwd wat voor werk je doet ivm al je trainingen en je uitzonderlijke levensstijl (met betrekking tot as)
Ik denk alleen dat 1 ding heel belangrijk is. Stop voor bv 1 jaar met kuren om je natuurlijke draai weer terug te krijgen (zodat je weer kan naaien etc.) en je vergaarde massa vast te houden. Echt, als je dit niet doet en je gaat door zoals je nu bezig bent dan loopt het slecht af met je. Je hebt het over doodgaan op je 50 ste, maar zoals je nu bezig bent ga je echt wel eerder naar de klote. Je zit in een negatieve spiraal. Als je al geen geld meer hebt voor je gyno operatie, heb je dan nog wel geld voor as, voeding, onderdak etc? Als je zo doorgaat beland je in de goot.
Aan de toon die je in de laatste alinea zet kan ik meer een gefrustreerd persoon herkennen die niet gelukkig is (correct me if i'm wrong). Zorg dat je shit weer op orde is en hou die massa ff vast zonder as! Je bent duidelijk begonnen met bb'en om respect te krijgen van iedereen die jou vroeger heeft lopen fokken! Dit respect heb je nu en blijf je houden als je groot en succesvol bent (op alle vlakken). Als die klasgenoten van jou dit verhaal zullen lezen zullen ze je weer uitlachen net als vroeger.
Dus denk ff goed na voordat je aan je volgende kuur begint.
Groeten J.
Johny zei:Maar mooi dat het goed met je gaat![]()
. Ben heel benieuwd naar je pics!
dandyman zei:same here, binnekort in de flex
je had t over dat je binnekort wel t podium op wou toch?
Marky zei:Hmm, diepgaand verhaal waar enigzins wat krankzinningheid mee gepaard gaat. Ik denk dat je wat buitensporig bent doorgeslagen omdat je in je jeugd wat neerbuigend behandeld bent door vrouwen. Daarom heb je het motto 'bigger is better' geadopteerd. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie talloze mooie vrouwen met mannen die nog nooit enige vorm van inspanning in een sportschool hebben gedaan. Tuurlijk vallen vrouwen om een mooi gebouwd lichaam, maar dat kan prima naturel. Hetgeen wat je er voor opofferd weegt niet op tegen hetgeen wat je er voor terug krijgt, naar mijn mening dan tenminste. Want dat lig je eindelijk met je goddelijke lichaam op een wereldmeid, en dan laat je nuts het afweten. Naja, ik bedoeld het niet om je nog meer te overrompelen met misere.Het is jouw lichaam; jouw leven, maar ik vind het niet representatief voor wat bodybuilding inhoud.
Niet zo extreem, maar ik zie toch wel bij meer mensen dat het een uitlaatklep is hoor!John Sustanon zei:Tja de één gaat body builden alstie gepest wordt op school, de ander koopt een pistool en schiet z'n klasgenootjes dood. Ben blij dat jij voor bodybuilding hebt gekozen...
echter als ik echt down ben, wil trainen ook niet altijd lukken..dandyman zei:idd, betere ontspanning en uitlaatklep is er niet..gevoel van euforie naderhand kan ook niet veel tegenop
CQ_Demolisher zei:echter als ik echt down ben, wil trainen ook niet altijd lukken..
dandyman zei:idd, betere ontspanning en uitlaatklep is er niet..gevoel van euforie naderhand kan ook niet veel tegenop