MuscleMeat

Mijn lichaam, mijn werk, mijn leven...

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Is idd pakkend verhaal maar het ik denk dat de meeste onder ons bodybuilding moeten blijven beschouwen als een hobby, als een leuke extra maar het is denk ik niet iets wat je leven moet gaan beheersen. Het probleem ligt hem dan ook vooral in het wegdrukken van negatieve gevoelens. En zo als veel psychoanalytici zeggen zal dit zich op andere manieren gaan uiten. Een negatief zelfbeeld kan veel schade berokkenen en je probeert steeds dat maar in te halen door extremiteiten.
Ik studeer zelf al een tijd psychologie en geloof me, ik denk dat het tijd is om psychologische hulp in te roepen. En het clichébeeld dat veel mensen over psychologen hebben wil ik hierbij meteen tenietdoen. Er bestaan echt goede psychologen die je een heel eind op weg kunnen helpen. Sportpsychologen bijv. Die mensen weten 1 zeker wat over bodybuilding en 2 ze kunnen je psychologisch ondersteunen. Het ligt natuurlijk volledig in jouw handen. Heb ik verder niets over te zeggen. Ik geef je alleen een heel goede raad. Je ingebeelde tekorten kan je niet inhalen door je lichaam te verknoeien. Integendeel. Het zal je gewoon ruïneren. Kinderen hebben is hartstikke mooi, je zou terug die waarden moeten opnemen en appreciëren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je verhaal 2 keer gelezen en zoals vele voor mij al tikte het is een aangrijpend verhaal. Alleen in mijn ogen is het volledig uit de hand gelopen. Ik denk dat je volledig absurt zelfbeeld hebt.
Ik kan de drijfveer heel goed voorstellen maar er zijn in mijn optiek ga je heel erg ver.
Ik zal niemand veroordelen of beoordelen. jou ook niet maar proffesionele hulp zal geen slecht idee zijn.

Groet, Ghost :(
 
Originally posted by Vince
Is idd pakkend verhaal maar het ik denk dat de meeste onder ons bodybuilding moeten blijven beschouwen als een hobby, als een leuke extra maar het is denk ik niet iets wat je leven moet gaan beheersen.

hmmmz, ik denk dat het voor iedereen hier toch zeker wel meer als een hobby is. Bodybuilding is een lifestyle wat je leven dus zeker wel tot op zekere hoogte beheerst!
 
Originally posted by Rob G


hmmmz, ik denk dat het voor iedereen hier toch zeker wel meer als een hobby is. Bodybuilding is een lifestyle wat je leven dus zeker wel tot op zekere hoogte beheerst!

idd, het is meer dan een hobby. je moet dag in dag uit aandacht besteden aan datgene waar je mee bezig bent dus ik zie t ook wel als een lifestyle. geen obsessie. Daarentegen ben ik het wel met Vince eens.
 
Het hoeft toch niet of-of te zijn? Hoeveel andere hobby's beheersen niet een leven? Als reizen je hobby is, dan zit je ook meer elders dan thuis en moet je je eigen gewoonten ook aanpassen aan waar je naartoe gaat.
Verder kan BB voor sommigen topsport worden en dan is het geen hobby meer maar een beroep waar je je boterham mee moet verdienen...
 
Originally posted by admin
Het hoeft toch niet of-of te zijn?

Op het gevaar af nu de woede van anderen op mijn hals te halen ga ik nu toch even theoretische psychologie gebruiken. Niet alleen is wat admin hier zegt juist .... het is een vereiste voor een gezond leven ! Op het moment dat je leven wordt beheerst en/of bepaald door een enkele gedachte/idee ben je dwangmatig bezig en in de meeste gevallen ziekelijk neurotisch. Op het moment dat JOUW leven door enkel een doel of een ideel wordt beheerst wordt het tijd om te kappen, tijd om wat meer priotiteit bij je zelf als persoon te gaan leggen.
 
wat zijn je stats?
 
Originally posted by Dom!nator
wat zijn je stats?


1.83 (ongeveer) nu 92 kg vetpercentage weet ik niet(* ben aan het cutten)
 
het artikel is mooi geschreven, wel jammer dat de basis van je gigantische inzet frustratie is uit je jeugd :( eigenlijk zou je hier eerst aan moeten werken voor je wilt genieten van waar je mee bezig bent.

Maargoed ik respecteer iedereen en je hebt wel gelijk dat je lichaam helemaal van jou is en niemand heeft daar invloed op (behalve je portemonnee ;))

Grtz
 
Mooi stuk, maar wel een beetje eng soms.....
 
Damn, wat een verhaal......ik denk dat je motivatie om te gaan trainen legitiem waren je werd gepest en je wilde er wat aan doen. Je bent gaan sporten en je lichaam transformeerde.......maar je geest is beschadigt en je lichaam is nu hard aan het volgen. Je bent pas 20 en nu al fysieke klachten van het AS gebruik. Je hebt nu een lichaam waarmee je meisjes kan krijgen maar daar heb nu geen reet aan want je hebt last van impotentie(&gyno).

Je ouders supporten je, lees ik zo uit je verhaal leuk voor jou...maar ik had liever gelezen dat ze aangepakt hadden en dat jij je er wat van aangetrokken had. Ik wil je niet trashen ik ben alleen geschrokken van je verhaal. Ik ben kwaad op je omgeving omdat niemand effectief heeft ingegrepen en jou behoedt heeft voor het leven dat je gaat lijden en de medische klachten die gaat ondervinden (al ondervindt).

Jij denkt misschien dat dit leven je gelukkig maakt dat is vaker met mensen die obsessief zijn.....your mind is playing tricks on you. Ga naar je dokter, praat met 'm laat je verwijzen naar een goede psychiater. Gooi al die troep het raam uit je bent toch geen junkie !?!?! Ga weer werken aan je oorspronkelijke doel een gezond lichaam en hopelijk een gezonde geest. Get real, get healthy, feel alive and be happy.

Ik wil niemand trashen of flamen....maar damn Levrone@ ik ben geschrokken van je verhaal. Ik hoop dat ik nog is een ander verhaal van je kan lezen met een happy end en niet een selfdestructive einde als deze.

Oprechte groeten,

Man_of_Magic
 
Originally posted by man_of_magic
Damn, wat een verhaal......ik denk dat je motivatie om te gaan trainen legitiem waren je werd gepest en je wilde er wat aan doen. Je bent gaan sporten en je lichaam transformeerde.......maar je geest is beschadigt en je lichaam is nu hard aan het volgen. Je bent pas 20 en nu al fysieke klachten van het AS gebruik. Je hebt nu een lichaam waarmee je meisjes kan krijgen maar daar heb nu geen reet aan want je hebt last van impotentie(&gyno).

Je ouders supporten je, lees ik zo uit je verhaal leuk voor jou...maar ik had liever gelezen dat ze aangepakt hadden en dat jij je er wat van aangetrokken had. Ik wil je niet trashen ik ben alleen geschrokken van je verhaal. Ik ben kwaad op je omgeving omdat niemand effectief heeft ingegrepen en jou behoedt heeft voor het leven dat je gaat lijden en de medische klachten die gaat ondervinden (al ondervindt).

Jij denkt misschien dat dit leven je gelukkig maakt dat is vaker met mensen die obsessief zijn.....your mind is playing tricks on you. Ga naar je dokter, praat met 'm laat je verwijzen naar een goede psychiater. Gooi al die troep het raam uit je bent toch geen junkie !?!?! Ga weer werken aan je oorspronkelijke doel een gezond lichaam en hopelijk een gezonde geest. Get real, get healthy, feel alive and be happy.

Ik wil niemand trashen of flamen....maar damn Levrone@ ik ben geschrokken van je verhaal. Ik hoop dat ik nog is een ander verhaal van je kan lezen met een happy end en niet een selfdestructive einde als deze.

Oprechte groeten,

Man_of_Magic

ach man, valt reuze mee, ik heb deze artikel geschreven toen ik een beetje depressief was (bijwerking van kuur).Maar een Psyhiater?? Is dat wat overdreven??Dan kan toch elke fanatieke sporter naar de pyschiater?? En de mensen die alles geven op de olymische spelen , die zijn er veel meer mee bezig dan ik hoor.Me geest is niet beschadigt, ik ben er alleen veel sterker van geworden, van binnen.

Het is een obessie misschien, maar wel een gezonde.Ik train hard, werk aan me lichaam, ben gezond.O,ja dat impotent zijn is niet voor altijd;) , was gewoon toendertijd een deca dickje.Gyno's eigen schuld binnenkort vanaf.Dus wijffies heb ik wel wat aan

Anyway, ik zou niks veranderen als ik de kans ervoor kreeg, ik streef naar perfectie is toch niks mis mee?
BB heeft me gemaakt wat ik nu ben>gezond, respectvol, met beide benen op de grond, en een goeie uiterlijk;) :rolleyes: en ik ben niet bezig mezelf te vernietigen, ik heb een enorme gentische aanleg, dus niet kuren zou doodzonde zijn .


Groet

Levrone@:cool:
 
Post verdorie maar eens wat pics!!! :)
 
Originally posted by Rob G
Post verdorie maar eens wat pics!!! :)


Als me gyno's weg zijn gehaald, ben jij de eerste die ze ziet;)
 
Krijgen we dan ook post en pre op foto's ? ben erg benieuwd hoe goed die chirurgen zijn !
 
Originally posted by Shadum
Krijgen we dan ook post en pre op foto's ? ben erg benieuwd hoe goed die chirurgen zijn !


Shadum, ik zal es kijken hoe het uitpakt.....


Voor 3000/4000 euro moeten ze GOED zijn.Ik ben niet gauw tevreden.







Groet

Levrone@
 
Originally posted by Levrone@


ach man, valt reuze mee, ik heb deze artikel geschreven toen ik een beetje depressief was (bijwerking van kuur).

moet ook eerlijk bekennen dat jij bij mij een beeld achterliet na t lezen van jouw verhaal dat behoorlijk negatief was, vooral qua opstelling jegens andere mensen. Had ook niet verwacht dat mijn mening over jou zo zou bijdraaien. Je bent een goede aanwinst voor t board geworden in de tijd dat je hier zit. en dat had ik eerlijk gezegd dus niet verwacht.

keep up the good work Levrone@:thumb: :lifter:
 
Originally posted by dandyman


moet ook eerlijk bekennen dat jij bij mij een beeld achterliet na t lezen van jouw verhaal dat behoorlijk negatief was, vooral qua opstelling jegens andere mensen. Had ook niet verwacht dat mijn mening over jou zo zou bijdraaien. Je bent een goede aanwinst voor t board geworden in de tijd dat je hier zit. en dat had ik eerlijk gezegd dus niet verwacht.

keep up the good work Levrone@:thumb: :lifter:


thnx;)
 
Wat zijn gyno's eigenlijk ?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven