Fitness Seller

Mijn lichaam, mijn werk, mijn leven... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mouzer zei:
Wat zijn gyno's eigenlijk ?
lol

en levrone, het is jouw lichaam..
ben benieuwd hoe je eruit ziet, en als je gaat kuren, doe het dan zo goed en ''gezond'' mogelijk!
 
Ontzettend boeiend verhaal Levrone@. Ben benieuwd wat voor werk je doet ivm al je trainingen en je uitzonderlijke levensstijl (met betrekking tot as)

Ik denk alleen dat 1 ding heel belangrijk is. Stop voor bv 1 jaar met kuren om je natuurlijke draai weer terug te krijgen (zodat je weer kan naaien etc.) en je vergaarde massa vast te houden. Echt, als je dit niet doet en je gaat door zoals je nu bezig bent dan loopt het slecht af met je. Je hebt het over doodgaan op je 50 ste, maar zoals je nu bezig bent ga je echt wel eerder naar de klote. Je zit in een negatieve spiraal. Als je al geen geld meer hebt voor je gyno operatie, heb je dan nog wel geld voor as, voeding, onderdak etc? Als je zo doorgaat beland je in de goot.

Aan de toon die je in de laatste alinea zet kan ik meer een gefrustreerd persoon herkennen die niet gelukkig is (correct me if i'm wrong). Zorg dat je shit weer op orde is en hou die massa ff vast zonder as! Je bent duidelijk begonnen met bb'en om respect te krijgen van iedereen die jou vroeger heeft lopen fokken! Dit respect heb je nu en blijf je houden als je groot en succesvol bent (op alle vlakken). Als die klasgenoten van jou dit verhaal zullen lezen zullen ze je weer uitlachen net als vroeger.

Dus denk ff goed na voordat je aan je volgende kuur begint.

Groeten J.
 
Johny zei:
Ontzettend boeiend verhaal Levrone@. Ben benieuwd wat voor werk je doet ivm al je trainingen en je uitzonderlijke levensstijl (met betrekking tot as)

Ik denk alleen dat 1 ding heel belangrijk is. Stop voor bv 1 jaar met kuren om je natuurlijke draai weer terug te krijgen (zodat je weer kan naaien etc.) en je vergaarde massa vast te houden. Echt, als je dit niet doet en je gaat door zoals je nu bezig bent dan loopt het slecht af met je. Je hebt het over doodgaan op je 50 ste, maar zoals je nu bezig bent ga je echt wel eerder naar de klote. Je zit in een negatieve spiraal. Als je al geen geld meer hebt voor je gyno operatie, heb je dan nog wel geld voor as, voeding, onderdak etc? Als je zo doorgaat beland je in de goot.

Aan de toon die je in de laatste alinea zet kan ik meer een gefrustreerd persoon herkennen die niet gelukkig is (correct me if i'm wrong). Zorg dat je shit weer op orde is en hou die massa ff vast zonder as! Je bent duidelijk begonnen met bb'en om respect te krijgen van iedereen die jou vroeger heeft lopen fokken! Dit respect heb je nu en blijf je houden als je groot en succesvol bent (op alle vlakken). Als die klasgenoten van jou dit verhaal zullen lezen zullen ze je weer uitlachen net als vroeger.

Dus denk ff goed na voordat je aan je volgende kuur begint.

Groeten J.


Johny, ik studeer, en loop stage bij een marktingsburo, en volgens mij heb je me verkeerd begrepen , ik kuur namelijk niet continu...ik heb tot nu toe maar 3 kuurtjes gehad , je kan ze geneens kuurtjes noemen,beetje geexperimeerd met deca...wist toen nog heel weinig, en was naïf, over een maand begin ik met me eerste goeie kuur met testesteron.


Ik heb wel nu wel geld voor de operatie, en verder woon ik nog thuis , dus no worry's ;) dus in de goot belanden zal ook wel moeilijk gaan :p
Ben geen AS-junk hoor :D

Ik was niet gefrustreerd maar ik was gewoon heel gemotiveerd naar overwinning ,een sprint naar succes..is me ook een beetje gelukt, ben ook altijd gelukkig :)

Maar ja , je wilt altijd meer he :p
 
Doet me goed dit te horen Levrone@, dacht namelijk toen ik de tekst aan het lezen was dat je al minimaal 10 kuurtjes had gehad ofzo.

Je moet toegeven dat de laaste alinea een beetje depressed was.

Maar mooi dat het goed met je gaat :p :p . Ben heel benieuwd naar je pics!

Groeten j
 
Johny zei:
Maar mooi dat het goed met je gaat :p :p . Ben heel benieuwd naar je pics!

same here, binnekort in de flex:thumb:

je had t over dat je binnekort wel t podium op wou toch?
 
dandyman zei:
same here, binnekort in de flex:thumb:

je had t over dat je binnekort wel t podium op wou toch?


In april hopelijk ....delfzijl
 
Hmm, diepgaand verhaal waar enigzins wat krankzinningheid mee gepaard gaat. Ik denk dat je wat buitensporig bent doorgeslagen omdat je in je jeugd wat neerbuigend behandeld bent door vrouwen. Daarom heb je het motto 'bigger is better' geadopteerd. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie talloze mooie vrouwen met mannen die nog nooit enige vorm van inspanning in een sportschool hebben gedaan. Tuurlijk vallen vrouwen om een mooi gebouwd lichaam, maar dat kan prima naturel. Hetgeen wat je er voor opofferd weegt niet op tegen hetgeen wat je er voor terug krijgt, naar mijn mening dan tenminste. Want dat lig je eindelijk met je goddelijke lichaam op een wereldmeid, en dan laat je nuts het afweten. Naja, ik bedoeld het niet om je nog meer te overrompelen met misere. :) Het is jouw lichaam; jouw leven, maar ik vind het niet representatief voor wat bodybuilding inhoud.
 
Marky zei:
Hmm, diepgaand verhaal waar enigzins wat krankzinningheid mee gepaard gaat. Ik denk dat je wat buitensporig bent doorgeslagen omdat je in je jeugd wat neerbuigend behandeld bent door vrouwen. Daarom heb je het motto 'bigger is better' geadopteerd. Begrijp me niet verkeerd, maar ik zie talloze mooie vrouwen met mannen die nog nooit enige vorm van inspanning in een sportschool hebben gedaan. Tuurlijk vallen vrouwen om een mooi gebouwd lichaam, maar dat kan prima naturel. Hetgeen wat je er voor opofferd weegt niet op tegen hetgeen wat je er voor terug krijgt, naar mijn mening dan tenminste. Want dat lig je eindelijk met je goddelijke lichaam op een wereldmeid, en dan laat je nuts het afweten. Naja, ik bedoeld het niet om je nog meer te overrompelen met misere. :) Het is jouw lichaam; jouw leven, maar ik vind het niet representatief voor wat bodybuilding inhoud.


Je hebt het moraal van me verhaal verkeerd begrepen, ik bouw niet een mooie lichaam voor de wijfies, ik bouw een mooi lichaam om lekker in me vel te zitten , meer zelfvertrouwen te krijgen , en vooral om dat ik het mooi en leuk vind.....
 
Tja de één gaat body builden alstie gepest wordt op school, de ander koopt een pistool en schiet z'n klasgenootjes dood. Ben blij dat jij voor bodybuilding hebt gekozen...
 
John Sustanon zei:
Tja de één gaat body builden alstie gepest wordt op school, de ander koopt een pistool en schiet z'n klasgenootjes dood. Ben blij dat jij voor bodybuilding hebt gekozen...
Niet zo extreem, maar ik zie toch wel bij meer mensen dat het een uitlaatklep is hoor!
Ook bij mezelf, als ik me niet zo goed voel door vriendin/studies/werk/ouders/... kan het enorm deugd doen om je een uurtje volledig op je spieren te concentreren. Ik merk toch dat ik in de gym automatisch m'n hoofd leegmaak en me volledig op de oefening focus.
 
idd, betere ontspanning en uitlaatklep is er niet..gevoel van euforie naderhand kan ook niet veel tegenop
 
dandyman zei:
idd, betere ontspanning en uitlaatklep is er niet..gevoel van euforie naderhand kan ook niet veel tegenop
echter als ik echt down ben, wil trainen ook niet altijd lukken..
 
CQ_Demolisher zei:
echter als ik echt down ben, wil trainen ook niet altijd lukken..

word alleen down van een slechte training:)
 
dandyman zei:
idd, betere ontspanning en uitlaatklep is er niet..gevoel van euforie naderhand kan ook niet veel tegenop


tijdens trainingen denk ik gewoon aan emotionele dingen en zeg tegen mezelf, als ik deze rep nie haal dan...
vaak helpt t erg goed bij mij. alleen soms ga ik iets te ver. heb toen een keer me rug overtraind.
 
Levrone vraagje.....
Ene Jan Wolkers zegt jou die wat?
 
Verhaal geschreven door een depressieveling, ben blij er nog ander stukjes door Levrone erna werden geschreven, heb nu door dat je nog niet krankzinnig bent :D, ben benieuwd naar fotos... :D, ik denk dat 80% van de mensen die hier zitten begonnen zijn met BB door emotionele redenen...of zit ik verkeerd?
 
Wat een verhaal. Wordt er wel ff stil van...

Vroeger.. ik bedoel een paar jaar terug was ik echt heel dun. Ik woog 56kg bij 1.80m. Toen ik vast kwam te zitten ben ik er ook wat aan gaan doen, ik vrat me te barste en trainde vollop. Nu is het 2 jaar verder en ben ik inmiddels over de 80 kilo heen. Mensen om me heen vragen of ik aan de anabolen zit en de kneuzen die me vroeger pesten lopen nu met hun hoofd naar de grond met een boog om me heen of kijken schichtig naar me. Ik ben ook laat de pubertijd in gekomen dus dat speelde ook allemaal mee. Mijn eerste kuur zit er ook aan te komen, ik denk zelf deze winter.

Ik kan me wel voorstellen dat je niet oud wil worden, ikzelf ook niet eigenlijk maar ik wil nog wel kinderen en ze ook wel op zien groeien.
 
waarom willen mensen nou niet oud worden, sorry hoor maar das egt BS.

het levn is toch prachtig
 
Tja maar na de 70 vind ik het wel weer genoeg.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven