XXL Nutrition

mijn linker borst heeft veel meer volume dan rechts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
zie topic...

is al best lang.. volgensmij al vanaf t begin.. maar mijn linker borst heeft dus echt meer volume dan mijn rechter, dat voel ik duidelijk en zie je ook duidelijk als ik een front latspread doe

(zo je borstkast naar voren duwen en je vuisten tegen je heupen)

hoe kan dit... beter gezegd.. hoe kan ik dit rechttrekken.... :/

ik train altijd even zwaar aan beide kanten... terwijl ik soms merk dat mijn linker eerder verzuurt enzo

b.v.d.
 
Hoi

Ik heb hetzelfde probleem maar men rechter biceps is dan weer voller als men linker....

Hoe verhelpen ?
 
Gewoon genetisch bepaald. Niemand is precies symetrisch.

Je kan het iets ondervangen door unilaterale oefeningen te doen (dumbbells) en de nadruk op de zwakke kant te leggen, maar er zal altijd verschil blijven.

Het wegwerken hiervan is meer een kwestie van poseer (camouflage) techniek. Gewoon de juiste pose kiezen :D
 
Bovendien hoe groter je wordt, hoe kleiner het verschil lijkt. Stel je biceps schelen 1cm dan lijkt 1cm op een biceps van 45cm kleiner dan op een biceps can 25 cm.....
 
ja... ok

maar t verschil merk ik pas echt goed als ik aan t trainen ben.. dan voel ik t duidelijk..

nu niet zo overdreven.. maar wel een beetje... naja niets om zorgen over te maken denk ik
 
inderdaad heeft iedereen.... tenminste heeeeeel veeeel mensen. Ik ook. De enige die het niet zou hebben eventueel is Frank Zane, die staat bekend om zijn symmetrie.
 
Originally posted by frietbakker
inderdaad heeft iedereen.... tenminste heeeeeel veeeel mensen. Ik ook. De enige die het niet zou hebben eventueel is Frank Zane, die staat bekend om zijn symmetrie.

je vergeet flex wheeler
 
Bij de borst en de biceps is er natuurlijk wel iets aan te doen: Dumbels. En dan dus je op een kant iets meer concentreren. Voor de borst kan ik cable cross flyes(of hoe heet dat ding nu ook alweer?) van harte aanbevelen. Toch al een van mijn favo oefeningen en die doe ik altijd een-armig. Dan concentreer je je dus ook gewoon iets meer op de zwakke kant.;)
 
Laatst bewerkt:
aah ok , niets om me zorgen over te maken dus....

Gewoon meer met dumbbells werken en nadruk op zwakke kant leggen .

Ok dan thnx

grtz
 
Het is inderdaad genetisch bepaald zoals 3 al zei...
 
Originally posted by Tans
aah ok , niets om me zorgen over te maken dus....

Gewoon meer met dumbbells werken en nadruk op zwakke kant leggen .

Ok dan thnx

grtz


rechts is niet zwakker maar wel kleiner :)
 
Back
Naar boven