MuscleMeat

mijn meiske in S&F! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

luca

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 dec 2002
Berichten
227
Waardering
2
Dag jongens,

eventjes mijn meiske laten zien! Ze staat in de nieuwe sport & fitness jan/febr. Ze is ook online te bewonderen in de intro van de sport&fitness-site ('www.sportenfitness.nl'). Ze heeft de afgelopen jaren reeds verschillende titels binnengehaald en start in januari weer met haar voorbereiding van een betrekkelijk zwaar seizoen met onder meer de fitnesspageant (musclemania) in rome (mei). Ik zal haar daarbij helpen waar ik maar kan want ik weet hoeveel het voor haar betekent en hoe fanatiek ze is. Ik ben zooooooooooooooooo dol op 'r!!!

Greeeeeeetzzzzz, Luca
 
sofie van spauwen neem ik aan?
 
idd!
 
Cool! heb je ook foto's die je kan plaatsen?
 
Er wordt mij het volgende gezegd als ik de foto wil attachen; 'You need to be Platinum Member (Minimum 500 Posts) to post attachments'. ?????? Kan iemand me zeggen hoe ik die foto er toch op kan knallen?

greetzzzzz
 
Gewoon even op de mail naat Admin zetten
 
of naar een andere mod

greetz
 
Aha een andere fitness mededinger!!! Eindelijk!
Best wel een zware sport he??
Gefeliciteerd met de cover! Nu nog die foto idd.
Ik woon niet in ned dus ik wil het wel zien!!
 
Originally posted by luca
Er wordt mij het volgende gezegd als ik de foto wil attachen; 'You need to be Platinum Member (Minimum 500 Posts) to post attachments'. ?????? Kan iemand me zeggen hoe ik die foto er toch op kan knallen?

greetzzzzz
2 methoden: gebruik de tags: [ IMG ]foto url[ /IMG ] (zonder de spaties.)
Stuur de foto op naar mij: administrator @dutchbodybuilding.com
of een moderator.
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
thanx for posting administrator!
 
Luca, je mag trots zijn op zo'n knappe vrouw als vriendin..

Vertel eens wat ze eigenlijk allemaal doet voor de sport qua training en voeding?

Espi
 
Ze ziet er goed uit
 
Esperantiso,

mijn vriendin traint 4 maal per week met gewichten en voor de rest veel cardio. Ze geeft ook 3 maal per week aerobics en BBB. Heeeeeeeeeel hoge stofwisseling hierdoor. Ze eet heel erg gedisciplineerd; voldoende carbs en protein om te groeien en zeer weinig junk. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ze een natuurtalent (zit genetisch zeer goed in elkaar) is en dat ze zich volledig in de sport gestort heeft. Niet voor niks Belgisch, Europees en wereldkampioen miss fitness...

Greetz, Luca...
 
hmmmz mooi vrouwtje..

zou er zuinig op zijn als ik jou was..
 
Ideale combinatie van aerobics en KT lijkt me.
Trouwens, behalve haar figuur lijkt ze me gewoon heel sympa te zijn.. heeft gewoon een mooie uitstraling vind ik dan...

Espi
 
Lijk me ook stuk makkelijk voor jezelf om je dieet vol te houden. Heb je elkaar leren kennen via de sportschool ?
 
Back
Naar boven