AndroidHealthClinic

Mijn MH cover

Bezoekers in dit topic

Hmm, stats?

Ik wil namelijk wel eens weten wat voor stats er bij zo'n typisch ''men's health fysiek" horen.

Toffe foto in ieder geval. Maar wat een voorkant ook; "Snel naar sexy strand spieren" :D
 
je kijkt beetje scheel en vind je fysiek ook niet goed
wel tof voor je dat je op de cover staat

Ik vind dat je ongelijk hebt. Waarom zouden ze een scheel persoon op 's werelds grootste mannenblad plaatsen? Maar verder bedankt voor je goed onderbouwde kritiek.

De rest, bedankt.
 
Hmm, stats?

Ik wil namelijk wel eens weten wat voor stats er bij zo'n typisch ''men's health fysiek" horen.

Toffe foto in ieder geval. Maar wat een voorkant ook; "Snel naar sexy strand spieren" :D

1.79, 76 kg (en rising en rising, gelukkig), 9% BF
 
Cool! Zal binnekort in de winkel ook nog ff kijken :)
 
Zeker leuk voor je! :thumbs: Zal hem binnenkort wel in de winkel zien liggen..
 
je kijkt beetje scheel en vind je fysiek ook niet goed
wel tof voor je dat je op de cover staat

Hij kijkt helemaal niet scheel. Dat is een "Ik ga me straks helemaal suf rukken want met dit wijf op mn rug gaat de test toch aardig de lucht in" gezicht.
 
lees in plaats van scheel dan maar 'je kijkt raar/nietmooi uit je ogen'...
 
netjes hoor kerel!!

je staat toch zomaar op de MH;). je hebt een goede kop en voor een MH fysiek, ziet het er ook goed uit. good luck met de volgende shoots.

:thumbs:
 
Kun je later zeggen van kijk, dat was ik die ecto op die cover:D
 
Netjes man, respect!
 
Nice pic man! Kan me voorstellen dat je trots moet zijn als je de MH in een winkel ziet liggen.

Hoe werkt zo'n shoot trouwens? Staan er ook wat dumbbells om een beetje op te pompen? Of nemen ze de pic helemaal koud?
 
Hoe je het ook draait of keert , je moet imo toch al redelijk wat hebben om op een MH-cover te staan. Wat meer massa zou niet misstaan. Mrjah dit hebben de chicks natuurlijk het liefst :(
 
Relext gozer!!!

Goed fysiek, goed beachproef sowieso.

De mensen die klagen zijn altijd jaloers. of komen iets tekort. trek het je niet aan!



PS: bij elke krantenboetiek of tankstation even tegen iedereen zeggen ''kijk eens mensen, dit ben ik'' Ik zou erg trots zijn man :thumb:
 
Aight, cool man. Lijkt me ook eens leuk;)
 
heheh vet man. Fysiek ziet er toch ook wel goed uit. Je doet ook geen "pose" ofzo dat scheelt ook een hoop.
 
Lezen blijft lastig blijkbaar.

OT:
Netjes man.
Geile chick op je rug ook. Nog wat juicy details?
Ik weet niet van jou maar voor een paar uur werk krijg ik echt geen 400/500 euro.
 
Damn wat een player kop/lichaam (compliment)
 
Ik weet niet van jou maar voor een paar uur werk krijg ik echt geen 400/500 euro.

Jij zegt 300-500 per uur. Wat dus niet klopt.

Maar ik verdien dat nog niet in een week inderdaad.
 
Back
Naar boven