AndroidHealthClinic

Mijn Mr.O breakdown

Bezoekers in dit topic

Sephirothsnake

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2006
Berichten
14.139
Waardering
29
Wow wat een Olympia.

Op zich had ik wat meer van de wedstrijd verwacht, niet veel mannen waren spot on. Ik had de indruk dat iedereen er bij de Arnold beter bijstond.
Maar dat ter zijde.

Ronnie:

Ik had heel de wedstrijd te doen met Ronnie Coleman. Het was al snel duidelijk dat hij zijn oude fysiek niet meer kan evenaren.
Je zag het goed aan zijn gezicht dat hij dit ook maar al te goed wist.
Bij de posedown had niemand het op hem gemunt. Als trouwe fan doet het toch wat pijn om dit te zien.
En dan de 4de plaats....

Het is wss zijn mooiste BB moment, nooit zal iemand zo tevreden kunnen zijn met 4de plaats.

Ik genoot met volle teugen van de reactie van het publiek en van Ronnie zijn gezicht. Wat een kampioen. Om met geheven hoofd en glimlach een 4de plaats te aanvaarden vol voldoening, zo doen enkel de grootten dat.
Prachtig hoe hij de hemel in geprezen werd.

Mooie woorden.

Dank u Ronnie, lights out game over.



Jay:

Ik heb met Jay een "laatste der mohikanen" gevoel. Met zijn massa staat hij daar alleen op eenzame hoogte. Al de andere top mannen zijn van een nieuw kaliber. Symmetrisch, mooie proporties, massa en wel geconditioneerd.
Ze hebben duidelijk "afgerekend" met de massa monsters op deze show. Gustavo, Ruhl.. enkel Jay niet. Hij heeft zijn buik onder controle enz, maar ik ben niet zo voor zijn fysiek. Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen maar.... Jay Cutler is te gespierd. Zijn frame hangt vol met massa en hierdoor is hij naar mijn smaak minder esthetisch. Doch is deze hard trainende gladiator zijn Sandow meer dan waard.
Maar Jay stond gisteren met mixed feelings op het podium. Hij beseft ook dat er een nieuwe wind door bodybuilding blaast. Ook zal hij zoals hij zelf zegt Ronnie missen. Spijtig dat Ronnie "gekwetst" is en dat Jay zo de titel heeft moeten pakken. Jay zal nooit de voldoening hebben om Ronnie in top shape te kloppen. Maar ja, dat zou toch nooit iemand gelukt zijn.
Zeer nobel van Cutler dat hij toegeeft dat hij niet in top conditie was en dat het nipt was. Dit maakt hem een nederig kampioen.

Dexter:
Eindelijk gaat de O richting zijn soort fysiek. Maar spijtig genoeg wat te laat.
Er zijn nieuwe kapers op de kust. Victor en Wolf staan klaar.
The Blade stond er goed bij en verdient zijn 3de plaats. Hopelijk gaat hij nu nog beter zijn best doen en krijgen we een strijdlustige Jackson op het podium te zien.

Victor:
Over Big Vic kan ik kort zijn. Als hij deze trend volgt is hij de toekomstige Mr.O. Hij heeft een mooi figuur en draagt massa. Jay zal een behoorlijke kluif aan Martinez hebben.

Wolf:
Samen met Victor een potentiële futere Mr.O. heerlijk hoe strijdlustig hij was tijdens de posedown. Zodra hij wat meer dikte in de rug krijgt kan bijna niemand deze man stoppen. Zeer mooie fysiek.

Melvin:
Bracht niet 100% zijn A game. Maar hij heeft een pracht fysiek. Verdiende 6de plaatst. kan zeker nog schade doen in toekomstige O's.

Silvio:
Ik denk dat iedereen het met me eens is als ik zeg dat deze man top 6 materiaal is. Spijtig dat er maar 6 plaatsen in een top 6 zijn. Mooie lijnen, volle spierbuiken.. praktisch geen zwakke punten.. Een mooi debuut voor Silvio..

Gustavo Badell:
Hij was niet blij met zijn 8ste plaats...
Maar hij verdiende ook niet beter. Wat een pens zeg. Ik zie geen toekomst meer in zijn soort fysiek.

Verder goed voor David Henry en JOJ dat ze in de Top 10 zitten. Ze verdienen het.


Toney Freeman:

Ik had meer verwacht van de X-man. Hij was niet in conditie en zijn armen leken klein. Hij heeft een goed jaar achter de rug. Spijtig dat hij uit de top 10 zakt.

Markus Ruhl:

Markus is een klasse apart. De uber freak. Hij as zeker niet op zijn best, maar ook niet slecht. Het was een donderslag bij heldere hemel voor mij toen hij niet in de top 15 zat. Komaan zeg, één van de populairste BB'ers en dan niet in de top 15. Hij was nog 2de op de Santa Susanna Spain Pro... Akkoord dat ze een nieuwe richting uitgaan, maar hij verdient toch een top 15 plaats.

Vince Taylor
Hij wordt oud he...

Hidetada Yamagishi :

Stond er zeer trots

Will Harris:
Degelijke fysiek, funny moves... nog ruimte voor verbetering. Age unknown ?? what's up with that?

Over de andere mannen heb ik niets te zeggen. Heb hier al genoeg gezaagd.

Ik ben niet zo goed in alles neerpennen, maar ik moest dit even kwijt. Deze wedstrijd heeft een enorme indruk op me achter gelaten.

Kort gezegd:

Ronnie is te greatest
Jay is verdiend NR.1

End of an era
 
Was je er zelf bij?
 
mooi gesproken snake :D
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Mooie analyses,al sla je imo net de plank mis om te zeggen dat Jay de terrechte winnaar is.
 
Was je er zelf bij?

spijtig genoeg niet.


[Link niet meer beschikbaar]

hell yeah


Net wat op getbig zitten lezen, haha daar zijn ze nu goed aan het vlammen op elkaar.

BTW Wolf zou die BB.com fan fanpoll gewonnen hebben en Vic 2de..
 
Mooie analyses,al sla je imo net de plank mis om te zeggen dat Jay de terrechte winnaar is.

Ik zal het zo zeggen.

1. Victor
2. Wolf
3. Dexter

En dan nog is echt moeilijk.

Ik ben idd wat "lief" voor jay in mijn commentaar, maar hij verdient respect.



Ik zeg dat Jay terecht wint als je nog rekening houd met oudere criteria en het feit dat he paid his dues "politics"...
En Vic en Wolf konden ook niet echt lights out game over zeggen tegen Jay.
Het is eenmaal moeilijk een O te ontkronen.

Runaway Jay :p

YouTube - Mr. Olympia 2007 - finálové pózování


2rr70ic.jpg



[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jay verdiend bakken vol respect maar geen sandow.

Hoop echt dat de mass trend nu uitsterft,want als je naar dexter,dennis,melvin en victor kijkt zie je als bodybuilder toch zeker een ideaalbeeld in die gasten,ronnie and jay are like dinasaurs,waiting to get extinct.......


Kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand zegt: Was ik maar zoals Jay,1 blok asymetrische massa.:wl:
 
Gewoon respect voor Jay, hij heeft de Sandow dit jaar gewonnen en dat zal niet veranderden :) Ook al is Jay een blok asymetrische massa, wie doet het hem na? Respect voor hem

Ik had liever ook bv een Dennis Wolf of een Victor Martinez op nr 1 zien staan maarja.
Maar ik vind het wel belachelijk dat ze Markus Ruhl nog niet eens in de top 15 hebben geplaats :mad: Deze man zijn fysiek is een klasse apart en verdient een veel betere klassering, respect voor hem.

En over Ronnie, hij blijft toch nog altijd één van de grootste al dan niet de grootste bodybuilder tot nu toe.
8 Sandow's, ik zie niet iemand dit snel nadoen.
Veel geluk met je verdere leven Ronnie !
 
Jay verdiend bakken vol respect maar geen sandow.

Hoop echt dat de mass trend nu uitsterft,want als je naar dexter,dennis,melvin en victor kijkt zie je als bodybuilder toch zeker een ideaalbeeld in die gasten,ronnie and jay are like dinasaurs,waiting to get extinct.......


Kan me gewoon niet voorstellen dat er iemand zegt: Was ik maar zoals Jay,1 blok asymetrische massa.:wl:

idd , je hoort hier veel van ''de fysieken van vroeger (arnold enz) waren veel mooier'' , maar toch kiezen er zeer veel de fysiek van jay boven bv een dexter of een wolf
 
Ik zal het nog maar eens herhalen: dit is een slechte foto. Hij maakt net een beweging en de camera sluit te traag. Hierdoor vervaagt alles en lijkt hij minder ripped dan hij is. Jay hield ietsje teveel vocht vast, maar het was niet genoeg om hem te ontkronen, want hij was de beste op alle andere punten:

O2007MenPre-295.jpg
 
mij lijkt het niet dat Jay wegloopt ..

Hij is gewoon de Champ en dat laat hij zien, iedereen volgt Hem.
Hij moet zich niet bewijzen, Wolf wel.

Toen ronnie champ was was het net hetzelfde, maar andersom ;)
 
Jay toch wel verdiend eerste, maar zijn haar kan echt niet meer door de beugel :D
 
Dennis Wolf zijn MM is ook erg cool!
 
Jay verdiend bakken vol respect maar geen sandow.

Hoop echt dat de mass trend nu uitsterft,want als je naar dexter,dennis,melvin en victor kijkt zie je als bodybuilder toch zeker een ideaalbeeld in die gasten

idd , je hoort hier veel van ''de fysieken van vroeger (arnold enz) waren veel mooier'' , maar toch kiezen er zeer veel de fysiek van jay boven bv een dexter of een wolf

Want dat zijn geen chemische massa monsters zeker :D
 
waren massa monsters , maar geen opgeblazen massa monsters
 
Back
Naar boven