Fitness Seller

Mijn naam is Jelle Starreveld, a.k.a. Mr. Calf, a.k.a. Dutch Cbum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jelle Starreveld

Cool Novice
Lid geworden
10 mei 2022
Berichten
78
Waardering
179
Lengte
1m89
Massa
120kg
Vetpercentage
8%
Dag beste lezers,

Mijn naam is Jelle Starreveld. Tegenwoordig in de bodybuildingwereld misschien beter bekend als Mr. Calf of Dutch Cbum. Hoe jullie mij ook kennen of nog beter; gaan leren kennen, is door de informatieve content die ik zal gaan posten op dit platform.

In 2019 heb ik de overal titel behaald op het Nederlands Kampioenschap en mijn focus is nu gericht op het behalen van mijn IFBB Pro Card in de Classic Physique. Door het aantal wedstrijden die ik gedraaid heb, de mensen die ik begeleid heb op gebied van training en voeding en werkzaam te zijn voor het beste supplementen bedrijf van Nederland weet ik genoeg te vertellen over gezondheid, fitness en bodybuilding.

Ben je benieuwd wat ik te vertellen heb? Volg mij. Heb je specifieke topics waarover je mij graag zou horen praten? Nog beter, laat het me weten! Stomme vragen bestaan niet. Stomme antwoorden overigens wel, dus ik zal mijn uiterste best doen jullie zo goed mogelijk te beantwoorden.

Spreek jullie snel,

Jelle Starreveld
 
Welkom Jelle.
Ik volgde je al op insta en zag je hier en daar wel eens voorbijkomen op youtube enzo.
Topfysiek heb je!
 
Welkom. Gezien je profiel pic moet een pro-card op korte termijn mogelijk zijn lijkt me.
 
En hoe je trainde, at en er uitzag voordat je die stap maakte :thumb:
 
Waarom heb je niet aan de Siggi meegedaan? Dacht dat je ook mee zou doen of heb ik het mis?
 
Welkom, ik ben benieuwd wat je te vertellen hebt. Ga je ook onderwerpen als AAS aansnijden?
Thanks. AAS zijn niet helemaal mijn expertise en verwijs ik het liefst door naar coaches die er meer verstand van hebben dan ik.
Wellicht geef ik mijn mening ergens over, maar harde uitspraken of advies zal ik niet geven.
 
Waarom heb je niet aan de Siggi meegedaan? Dacht dat je ook mee zou doen of heb ik het mis?
Was idd het plan, helaas is er wat tussen gekomen en ga ik het hopelijk later dit jaar opnieuw proberen.
 
De bijnaam Dutch Cbum snap ik wel als ik je profielfoto zo zie. Bruut fysiek man!

P.s. als je onder een bericht op +citaat drukt, dan kun je meerdere berichten selecteren om te citeren. Als je alle posts hebt geselecteerd staat er onder het typevak "Citaten invoegen...", op deze manier kun je op meerdere berichten tegelijkertijd reageren zonder meerdere posts te hoeven maken :)
 
Back
Naar boven