AndroidHealthClinic

Mijn naam is Jelle Starreveld, a.k.a. Mr. Calf, a.k.a. Dutch Cbum (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Welkom Jelle!
Ga je hier ook iedere vrijdag een vlog posten;) Altijd leuk om te volgen!
In een mooie winkel werk je trouwens, ik ga je volgen...
 
Welkom Jelle!
Ga je hier ook iedere vrijdag een vlog posten;) Altijd leuk om te volgen!
In een mooie winkel werk je trouwens, ik ga je volgen...
Thanks man!
Ik ga proberen een vlog structuurtje te vinden hierin. Voel je altijd welkom in de winkel!
 
Ik kan echt niet wachten op de vlogs, als ik ergens dol op ben dan zijn het wel vloggende vloggers. En ben zeer benieuwd welke bijnaam je jezelf nog meer gaat geven.
Je hoeft natuurlijk ook niet te kijken ouwe zeurpiet
 
Zou inderdaad een andere bijnaam verzinnen. Een beetje cringe is het wel. En het moet toch over jou gaan? En nu gaat het al een paar keer over je "bijnaam".
Volledig mee eens
Je bent je eigen persoon, nu is het een beetje hetzelfde geval alsof je het "broertje van" bent
Voorderest lijp fysiek maar dat hoef ik je niet te vertellen
 
Goedemiddag Jelle!

Ik zag jou ergens delen dat jij op dit moment een borst+triceps - rug+biceps - schouders - benen split volgt. Heb jij ook heel toevallig die split ergens gedetailleerder uitgeschreven staan? Een dergelijke split maakte mij namelijk erg nieuwsgierig. :D

Thanks alvast!!
 
Goedemiddag Jelle!

Ik zag jou ergens delen dat jij op dit moment een borst+triceps - rug+biceps - schouders - benen split volgt. Heb jij ook heel toevallig die split ergens gedetailleerder uitgeschreven staan? Een dergelijke split maakte mij namelijk erg nieuwsgierig. :D

Thanks alvast!!
Hier staat de split die ik voornamelijk volg:

Ik moet hierbij wel zeggen, dat ik voornamelijk train op gevoel en mijn training nooit 100% overeenkomt. Maar ik denk dat je hiermee wel een aardig beeld hebt.
 
Nice, in! Benieuwd naar je methodiek ja :).
 
Hier staat de split die ik voornamelijk volg:

Ik moet hierbij wel zeggen, dat ik voornamelijk train op gevoel en mijn training nooit 100% overeenkomt. Maar ik denk dat je hiermee wel een aardig beeld hebt.

Ah top, dankjewel! Ga ik zeker de nodige inspiratie uit kunnen halen.
 
Back
Naar boven