MuscleMeat

Mijn nieuwe cutting eetschema is klaar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Mijn nieuwe Eetschema om te cutten is klaar. Ik heb me schema in een Excel schema gezet. Deze Excel sheet bestaat uit 3 bladen.

1. Cutting schema
2. Bulk schema
3. Kosten van voeding per dag, week, maand, jaar.

Ik heb alleen mijn cuttingschema ingevuld, want bulken doe ik er weer na.

See yourself:

[Abeelding niet meer beschikbaar] Eetschema

Wat vinden jullie hiervan?

-------------------------------------------
Jordees Bedankt voor je hulp
-------------------------------------------
 
Te weinig vet en al helemaal geen EFA's. Op deze manier zal je natuurlijke testosteron productie behoorlijk dalen.
 
ziet er goed verzorgd uit!
ik zou geen wei eiwitten nemen voor het slapen, maar iets wat je gedurende de nacht meer aan hebt, zoals een shake van caseine eiwit, een bakje tonijn, :D weer wat kwark en dat soort zaken.
Wei wordt snel opgenomen, en na verloop van tijd gaat je lichaam teren op z'n reserves. Met een eiwit dat langzamer opgenomen wordt voorkom je dat meer.
 
Originally posted by ErEf
ziet er goed verzorgd uit!
ik zou geen wei eiwitten nemen voor het slapen, maar iets wat je gedurende de nacht meer aan hebt, zoals een shake van caseine eiwit, een bakje tonijn, :D weer wat kwark en dat soort zaken.
Wei wordt snel opgenomen, en na verloop van tijd gaat je lichaam teren op z'n reserves. Met een eiwit dat langzamer opgenomen wordt voorkom je dat meer.

Tja jammer dat niet iedereen er eens me is (zie reply boven jou :D) Maar ja ik vond het een goed schema maar idd langzaam eiwit, wat zou jij aanraden, tonijn vind ik weer beetje goor. maar goed ik heb wel gehoord dat een whey voor je naar bed gaat ook goed is maar lijkt me idd logisch een langzaam eiwit.
 
Originally posted by burn
Te weinig vet en al helemaal geen EFA's. Op deze manier zal je natuurlijke testosteron productie behoorlijk dalen.

Ik ben aan het cutten zorg dat ik niet teveel vetten binne krijg.
Tja kan wel 2 el lijnzaadolie per dag nemen maar toch weet ik niet of het kwaad kan.

Wat zeggen jullie lijnzaad erbij doen of niet?
 
Natuurlijk... vet maakt niet vet, koolhydraten of koolhydraten+verzadigde vetten maken vet.
Je hebt goede vetten hard nodig om te kunnen groeien/spieren te behouden. Hoe denk je dat de celwanden opgebouwd/versterkt worden en hormonen zoals test?

Dus haal maar wat flesjes lijnzaad - en/of visolie :)
 
idd... lijnzaad (omega 3 olie-en) verhoogt zelfs je verbranding, dus zeker iets wat je niet mag missen in een cutting dieet.
 
Originally posted by admin
Natuurlijk... vet maakt niet vet, koolhydraten of koolhydraten+verzadigde vetten maken vet.
Je hebt goede vetten hard nodig om te kunnen groeien/spieren te behouden. Hoe denk je dat de celwanden opgebouwd/versterkt worden en hormonen zoals test?

Dus haal maar wat flesjes lijnzaad - en/of visolie :)

OK THx ga ik dat er ook bij doen.

Zo'n board is echt super handig. :D
 
Mijn schema is weer wat aangepast :D

[Abeelding niet meer beschikbaar] Eetschema
 
Moet ik nu mijn whey shake NA krachttraining doen?
of NA mijn 45 min fietsen?
Want na mijn krachttraining ga ik nog 45 min fietsen.
 
Niets te danken :D

En succes met het cutten.
 
Originally posted by Jordees
Niets te danken :D

En succes met het cutten.

thx! ik hoop dat het gaat lukken!
Maar ik voel me goed bij dit schema!

Pandam rijst is erg lekker! :D veel lekkerder dan normale rijst
tenminste nog smaak. gewoon wat olijfolie doorheen gooien als je de rijst gaat koken.

VOILA! :D
 
Nog een vraagje
heeft slaolie(=vinegrette) hetzelfde effect dan lijnzaadolie????
 
Originally posted by roebbengert
Nog een vraagje
heeft slaolie(=vinegrette) hetzelfde effect dan lijnzaadolie????

Ik denk het niet, denk niet dat daar omega-3 vetzuren inzitten
en anders hoor je de mensen hier wel meer over slaolie praten ipv lijnzaadolie.
 
Lijnzaadolie stimuleerd het verbrandingsproces en slaolie niet.
 
Back
Naar boven