Fitness Seller

mijn nieuwe kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zoeren

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2003
Berichten
20
Waardering
0
Het is mijn bedoeling om na 5 jaar niets meer gebruikt te hebben (voorheen 3 kuren met deca en testo) weer te gaan gebruiken. Ik train nu 13 jaar, ben 31 jaar, 1.71 lang en weeg 89 kg. De laatste 1,5 jaar train ik weer 5 keer in de week op een goed niveau. Hetzelfde niveau als 5 jaar terug (toen wedstrijd niveau). Na deze periode 3 jaar veel huwelijkse problemen gehad welke nu gelukkig allemaal achter de rug zijn.

Nu is mijn vraag of onderstaande kuur (heb ik voorheen ook gebruikt en leverde mij uiteindelijk 8 kg. op na 2 maanden na de kuur) nog nog steeds een goede kuur is of dat deze inmiddels alweer verbeterd kan worden. Ik moet zeggen dat mijn lichaam geen hoge dosis aan middelen nodig heeft om goed te reageren.

week 1 35 mg. dianabol, 500 mg. primoteston en 200 mg. deca
week 2 30 mg. dianabol, 500 mg. primoteston en 200 mg. deca
week 3 30 mg. dianabol, 500 mg. primoteston en 300 mg. deca
week 4 20 mg. dianabol, 250 mg. primoteston en 400 mg. deca
week 5 10 mg. dianabol, 250 mg. primoteston en 400 mg. deca
week 6 5 mg. dianabol, 300 mg. deca
week 7 200 mg. deca
week 8-10 20 mg. nolva per dag

Ik moet zeggen dat de kosten de afgelopen 5 jaar wel erg omhoog gegaan zijn. Zeg maar gerust verdubbeld.
 
Ik zou die deca en de test 8 weken doen het begint pas in te 'kicken' in week 4-5 en waarom gooi je die deca langzaam omhoog ?

hou hem gewoon 8 weken lang op 400 mg
en hou de test ook op 500 mg

nakuren met nolva 2 weken na de laatste ionjectie eerste 2 weken 40 mg perdag llaatste 2 weken 20 mg per dag

Succes en hou ons op de hoogt met je resultaat

PS: ben blij ook eindelijk iemand te zien uit amersfoort :D
 
verdubbeling komt door de invoering van de euro, ze hebben ipv het gulden teken gewoon de euro teken ervoor gezet.

te gek voor woorden!
 
Back
Naar boven