AndroidHealthClinic

Mijn nieuwe kuurschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik heb deze kuur eerder gepost , maar er waren niet zoveel reacties, dus hier nog een keer :D En ik blijf hem posten indien ik goed antwoord krijg op me vragen


IK wil in sept beginnen met me nieuwe kuur, ik heb vaker gekuurt maar nooit met test.Ik ga ook dit jaar wat meer kuren, om het simpele feit dat ik over een jaar op het podium sta.Graag wat tips en kritiek.



Week 1: 1000 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
Week 2: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 3: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 4: 750 mg test enanthaat/wk, winstol depot 50 mg e/d
week 5: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 6: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 7: 750 mg test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d
week 8: 500/750 test enanthaat/wk, winstrol depot 50 mg e/d

Laatse week HCG 2500 IU elke 5-6 dagen( 3 weken lang), na de 2e/3e shot HCG;
150 mg clomid per dag-2 weken lang
100 mg clomid per dag-2 weken lang.

Indien problemen 20 mg Nolva per dag+50 mg proviron tot de probleem verholpen is.


ER zijn ook mensen die zeggen dat je HCG NIET met clomid mag gebruiken, zoals je kan zien doe ik dat wel , vanwege vele voordelen.
Wat denken jullie?


En graag tips/kritiek omtrent de kuurschema



Groet

Levrone@:)
 
He he ... gek he ..... als iemand informatie over zoiets nodig heeft komen ze juist naar jouw toe.

De doseringen zien er netjes uit mooie aanvang en opbouw wat een nette bloedspiegel van test. tot gevolg zal hebben mits de injecties van test goed gespreid worden (enanthaat heeft een half waarde tijd van 10.5 dagen dus zou ik niet meer dan 5 dagen tussen de injecties in doen).

Porviron beschermt alleen tegen de vorming van oestrogeen het blokeert het niet. Na de kuur is het effect van proviron dus beduidend minder (na 35 dagen is de test. enanthaat dosis gedecimeerd en denk ik dat je met name op nolva moet vertrouwen).

Daarnaast heeft T mij er al eens op gewezen dat het gebruik van proviron eigenlijk het verlengen van de kuur is en daar zijn de nodige vraag tekens bij te zetten.

De overgang van kuur naar nakuur gaat gladjes ik zou de nakuur allen met 1 week verlengen (decimerings tijd testosteron enthanaat.)

In geval van Gyno problemen eventueel zelfs tot 12 weken (dan is de test tot 1/100 gedaald)

Zelf goed je borsten onderzoeken tijdens de kuur om problemen op te sporen.

Ik bekijk dit soort kuren vooral pharmocologisch (test. nievau's etc.) Ik weet nog niet genoeg details van exacte aas combo's om daar uitspraken over te doen, dat laat ik aan anderen over. Maar de reden dat je weinig reactioes krijgt ligt hem vooral in het feit dat het een doordacht plan is.
 
Als je met 2000mg begint, zit je gelijk op een mooie gemiddelde waarde van testo in je bloed. Zoals je nu doet, zit je pas in week 4 op nivo.

Voor de rest zou ik wat langer nakuren met clomid en later beginnen met nakuren omdat testo best wel lang in je bloed blijft zitten.

Ik zit trouwens met bijna precies zo'n zelfde kuur bezig en ben ook gelijk begonnen met clomid om de dag, waardoor ik veel minder vocht vasthoud en droger word.

Hier heb ik een calculator voor je. Je moet alleen even de halwaardetijd veranderen.

Calculator
 
Okay ik ben bezig met een grafische uitwerking van bloedspiegels; hier een demo Jouw kuur levrone uitgezet in horizontaal dagen en verticaal aantal mg test enanthaat in je lichaam

Demo
 
Originally posted by Shadum
Okay ik ben bezig met een grafische uitwerking van bloedspiegels; hier een demo Jouw kuur levrone uitgezet in horizontaal dagen en verticaal aantal mg test enanthaat in je lichaam

Demo

top, Thnx Schadum!!!:thumb:
 
Als bonus ... waar het mij eigenlijk om gaat een voorspelling van het aantal mg dat zich in je bloed zou bevinden ..... dit is onder voorbehoud maar het ziet er veel belovend uit (mbt mijn programma dan)

demo2
 
Even een laatste ; als je de kuur met een shot van 2000 mg begint ziet je bloed er zo uit ; demo3
(dit alles onder voorbehoud)
 
Back
Naar boven