AndroidHealthClinic

Mijn nieuwe Trainingsschema + Voedingsschema ! Advies please :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laat hem eerst nog maar eens heel zijn schema herberekenen, ik bedoel:

4 Boterhammen met Kaas/Pasta/Salami ( ong 200 kcal )

200kcal voor 4 boterhammen met zulk beleg? I don't think so.
 
Tja je eet die voeding niet omdat het lekker is. Als jij een goed lichaam wil hebben zul je er wat voor over moeten hebben en dat betekend dus dat je dingen als chips, frisdrank, zoet broodbeleg, vette dingen, koekjes etc. weg moet laten. Houd gewoon als richtlijn aan:

'sochtends brinta +melk (en eventueel whey)

-dan over de gehele dag zo'n 12 boterhammen met beleg als kipfilet, pindakaas, mager vlees, tonijn.

-'s avonds 2x opscheppen bij eten

-na het eten nog wat ongezouten noten en dan voor het slapen gaan een bak kwark.

+nog zo'n 1L melk per dag, verder alleen water drinken.
 
Dat heb ik ook gedaan melk warm maken en dan brinta ( 5 lepels ) er bij. Had er ook suiker bij gedaan maar proef de suiker helemaal niet. Maar cornflakes is dus niet goed ?
En is KalkoenFilet ook goed ? kon geen kipfilet vinden.
In Kalkoenfilet zit 125 gram ( 20,1 g eiwit ( per 100g ) )
 
Ik doe nu een lepel met brinta in mijn mond en dan met water doorslikken. Dat doe ik 3x ( is wel genoeg denk ik )
Iemand nog antwoord op mijn bovenste vraag , van die kalkoenfilet ?

Heb ook Vanille Kwark gehaald, ik weet dat er suikers en vetten in zitten. Maar zo krijg ik het wel makkelijk weg.
 
probeer om de 2 a 3 uur te eten
 
Ik doe nu een lepel met brinta in mijn mond en dan met water doorslikken. Dat doe ik 3x ( is wel genoeg denk ik )

3 lepels brinta? Vind ik echt niet genoeg..

Zelf gebruik ik Quaker havermout ipv brinta, doe ongeveer 5 dagen men een pak van 1kg en ik eet het enkel als ontbijt
 
3 lepels brinta? Vind ik echt niet genoeg..

Zelf gebruik ik Quaker havermout ipv brinta, doe ongeveer 5 dagen men een pak van 1kg en ik eet het enkel als ontbijt

200gr havermout als ontbijt elke dag? Not sure if serious or poorly measured.
 
nog iemand antwoord op Kalkoenfilet ? Kipfilet is al heel snel uitverkocht.
Kalkoenfilet ook goed ?
 
Back
Naar boven