MuscleMeat

mijn nieuwste GSM: SE-W800i !!

Bezoekers in dit topic

DBC01 zei:
Ja en? Dan kun je van 9 november tot 9 december een maand lang klussen en je telefoontje komen showen.

ik ben nu ff aan t uitzieken, maar als ik weer beter ben staat er nog een werkgever op mij te wachten................;)

BTW , waar woon je dan? en wat moet er nog allemaal gebeuren ??

( en kun je mijn uurtarief wel betalen?? 42 euri per uur):D

:rolleyes: Zeg dan gewoon, zoek het maar uit met je teringzooi ik heb daar mooi geen zin in. Dan ben je fair, niet om de zaken heen draaien "klusser".

eduardjanssen zei:
:rolleyes: Zeg dan gewoon, zoek het maar uit met je teringzooi ik heb daar mooi geen zin in. Dan ben je fair, niet om de zaken heen draaien "klusser".

Whahaha idd, en anders huur ik wel 5 Polen in, resultaat even mooi en kosten evenveel als 1 Klusmier! :D

Haha als je mazzel hebt zijn ze 1. sneller, 2. minder pauzes en 3. stuk goedkoper :D.

eduardjanssen zei:

iedereen weet zo langzamerhand dat ik al een tijd als landmeter werk, en daarmee lange dagen maak :mad:

ik ben best bereid om anderen te helpen, maar het moet wel realistisch blijven ( of denk je dat ik op 2 plaatsen tegelijk kan zijn?)

ik ben fair, en draai echt niet om de zaken heen; het is alleen moeilijk om eea te combineren ( werk, vrouwtje, anderen helpen met klussen)

ik toon tenminste nog oprecht interesse door te vragen waar het is, en wat er zoal nog moet gebeuren, verder gaf ik ook al een link op naar een site met goede klusbedrijven ( waar ik dus zelf ook bij heb gezeten):D

:cool: idd zijn Polen goede en goedkope werklui, garantie kun je echter wel vergeten..........

klusmier zei:
iedereen weet zo langzamerhand dat ik al een tijd als landmeter werk, en daarmee lange dagen maak :mad:

ik ben best bereid om anderen te helpen, maar het moet wel realistisch blijven ( of denk je dat ik op 2 plaatsen tegelijk kan zijn?)

ik ben fair, en draai echt niet om de zaken heen; het is alleen moeilijk om eea te combineren ( werk, vrouwtje, anderen helpen met klussen)

ik toon tenminste nog oprecht interesse door te vragen waar het is, en wat er zoal nog moet gebeuren, verder gaf ik ook al een link op naar een site met goede klusbedrijven ( waar ik dus zelf ook bij heb gezeten):D

:cool: idd zijn Polen goede en goedkope werklui, garantie kun je echter wel vergeten..........

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Wat bén je toch een schattige knuffelbeer he!

Zó serieus je erop ingaat! Mieremans!!!!!!! Hallo! 't Is allemaal okay!!! :kiss:

Heb sinds gisteren een motorola mpx200 (smartphone). Ben er erg tevreden over. Enig minpuntje is dat ie geen camera heeft maar die gebruikte ik op mijn ouwe telefoon toch nauwelijks. Draait op windows mobile dat is ook wel chill ivm veel software ed :)

ik heb een nokia.. ik kan ermee bellen, sms-en en hij kan op trilstand staan (ik haat ringtones).

Meer dan genoeg voor een gsm :)

ik ben nog wel op zoek naar software voor mijn mobiletje........

het meeste kan ik wel vinden met LimeWire Pro, maar misschien hebben jullie nog tips, software, ringtones, enz.;)

:cool:

klusmier zei:
van alles..........mijn geheugenstick is 512 mb, maar ik kan er max 1 gB in kwijt:D

ringtones gebruik ik ook als mp3;)

Spelletjes?? maar of je daar gratis aan kan komen weet ik niet.
Filmpjes enzo heb ik wel voor je... kan het wel via msn versturen naar je...

Terug
Naar boven