MuscleMeat

Mijn oksels stinken afschuwelijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1: douche elke dag en was je goed onder je oksels.
2: doe ordex extra dry onder je oksels.
3: spuit er ook die axe deo er over heen.
4: spuit ook wat deo op het gedeeltje van je shirt dat onder je oksels zit.
5: gooi vaker je kleren in de was.

misschien is het niet je oksel die stinkt want die was je misschien wel elke dag. maar misschien is het wel je shirt. die absorbeert het zweet onder je oksel en als je die een paar dagen aan hebt dan wordt dat zweet oud en gaat dat juist stinken.

succes ;)

Deo op je shirt :eek:
 
Deo op je shirt :eek:

tegen! meestal krijg je daar een vlek van bij verkeerde deo. en buiten dat vind ik altijd dat t alleen maar extra gaat stinken zo gauw je gaat zweten en t daar weer vochtig word
 
vakervdouchen en desnoods elk uur deo sprayen
 
Drinken, veel heeel veel water.
Hoe meer water hoe hoger de doorstroming hoe schoner het zweet.
 
Ja ik weet al wat ik moet doen en 't probleem is al verholpen :p
Heb die odorex gekocht (spray, geen lotion) en heb nergens meer last van, ik kan nu eindelijk mn arm om mn vriendin slaan tijdens de film :D
 
Ja ik weet al wat ik moet doen en 't probleem is al verholpen :p
Heb die odorex gekocht (spray, geen lotion) en heb nergens meer last van, ik kan nu eindelijk mn arm om mn vriendin slaan tijdens de film :D

Je vriendin zei dat ze je nog steeds vies vond.
 
http://www.drogisterij.net/producte...pray_Anti_transpirant_Met_5_dagen_Werking.jpg

Gebruik het op de juiste manier en het zorgt dat er geen druppeltje zweet (en dus ook geen geur) meer uit je oksels komt!

Enige nadeel is dat je wel ergens anders wat meer zweet (rug/gezicht/reet)

Is idd een beetje prijzig maar je doet er ook heel lang mee! Werkt voor mij als een trein!

Ik gebruik ook zoiets, alleen dan heet het therme, werkt echt super, geen druppel zweet onder me oksels, ook niet tijdens 't trainen.
 
De stank komt toch door de bactieëren die erbij komen niet door de zweet zelf?
Maar als er een snellere doorspoeling is...de stank is in ieder geval een stuk minder.
Tis net als met pis, drink je weinig kan je pis knap stinken, drink je heeeel erg veel word de stank vanzelf minder, ist haast water wat je pist :D

Nou zelfde met stink zweet...

Dit is mijn mening, en daar wijk ik niet vanaf :D
 
Maar als er een snellere doorspoeling is...de stank is in ieder geval een stuk minder.
Tis net als met pis, drink je weinig kan je pis knap stinken, drink je heeeel erg veel word de stank vanzelf minder, ist haast water wat je pist :D

Nou zelfde met stink zweet...

Dit is mijn mening, en daar wijk ik niet vanaf :D

Oke zou ook kunnen :p
 
als odorex niet werkt, moet je syneo 5 proberen, is erg duur, maar zeker waar voor je geld en echt een wondermiddel. Helemaal fris onder je oksel en niks geen geurtjes meer!
 
Hmm nice. Hoef je dat er echt maar 2x per week op te doen, ook als je 2x per dag douched? Bij mij begint het ook al weer aardig te soppen daar met dit weer:o

Jeps, 2x per week is voldoende, kan je gewoon douchen.
 
Jeps, 2x per week is voldoende, kan je gewoon douchen.

Waar kan je die oderex kopen?
En werkt het ook als je je oksel niet scheert, maar heel kort maakt met een tondeuse? Van scheren krijg ik uitslag:o
 
Back
Naar boven