Fitness Seller

Mijn oksels stinken afschuwelijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je moet geen deodorant gebruiken, maar antietranspirant. deo is puur een luchtje/verzorging. Antietranspirant zorgt ervoor dat je niet gaat zweten.
 
toch is dat echt niet gezond hoor lijkt me
 
hmmm... welke bb'er wil zijn stinkoksels laten uitlikken? ik betaal ervoor :)
 
Axe werkt zowieso minder tegen zweet enzo. Neem ook geen deospray in jouw geval maar een deo-roller en dan eentje van rexona/nivea ofzo. Mocht dat ook niet helpen ga naar de chirurg en laat je okselklieren operatief verwijderen :D

idd
deo roller werkt sowieso beter dan spray
 
****ing musleworship :roflol:

Trouwens fail voor mensen die denken dat je niet gaat zweten.
 
tegen okselvijvers en overmatig zweten appelazijn onder je oksels smeren.


1) okselhaar kort houden
regelmatig je oksels wassen en verfrissen
2) geen te spannende t-shirts dragen
3) appelazijn onder okselsdoen doen (nog niet gedaan maar schijnt echt te werken)
4) regelmatig frisse gewassen kleren aantrekken.

Minder zweten met appelazijn
Breng voor het slapengaan appelazijn aan je oksels aan. Als je okselhaar hebt, trim je het best tot een zeer korte lengte. Laat de appelazijn drogen. Het zal het zweet in je poriën verzadigen en neutraliseert de geurveroorzakende bacteriën in het zweet.
Appelazijn heeft samentrekkende eigenschappen. Je oksels zullen droog blijven en minder zweten. In de ochtend was je je oksels met zeep en water zoals je normaal zou doen. Het zuur in de azijn zal 's nachts door je oksels worden geabsorbeerd en je de hele dag lang beschermen tegen zweten.

een roller is ook beter tegen zweten, en dat brand niet onder je oksels!
 
Laatst bewerkt:
Deo nemen zonder alcohol erin:D werkt bij mij perfect, zodra ik er 1 neem met alcohol, bah bah:D
 
Je moet geen deodorant gebruiken, maar antietranspirant. deo is puur een luchtje/verzorging. Antietranspirant zorgt ervoor dat je niet gaat zweten.

En dat werkt natuurlijk ook zeer goed, die anti transpirant :rolleyes:
 
okseltransplantatie
 

wat is n bump? ik meen t hoor:p

mannen jullie moeten niet zo moeilijk doen over okselzweet. t zit vol met feromonen waar de vrouwtjes (en ik) loeigeil van worden
weg met die deo!
 
Bij Axe zweette ik ook veel erger, ik gebruik nu Rexona 24Hour Protection en die werkt top.

Als je zo graag de geur van Axe wilt houden, zou je de shampoo kunnen kopen. ;)
 
Hahah prachtige topic. Maar ik ben het idd met Axe eens, tis k*tdeo. 1 Grote marketingstunt omdattet lekker ruikt. Met Nivea ben ik veeeeeeeeeel tevredener. Gewoon die Cool en niet die silver protect das ook k*t en graf
 
Die odorex extra dry werkt prima idd. Maar wel de spray variant. De cremé werkt voor mij persoonlijk minder goed. Tijdens het trainen kun je er moeilijk omheen dat je daar ook gaat zweten.
 
Koop Axe deo maar dan de Dry variant, werkt gegarandeerd.
 
Heb ik nou nog niemand "pindakaas opsmeren" horen zeggen???, of werkt dat alleen voor de instant 6 pack.
 
Back
Naar boven