MuscleMeat

Mijn ouders willen niet dat ik eiwitpoeder ga kopen...

Bezoekers in dit topic

avenged7fold

Cool Novice
Lid geworden
23 nov 2011
Berichten
79
Waardering
2
Lengte
1m89
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Ik snap niet waarom xd. Kan iemand van jullie ze misschien overtuigen? Ze denken dat het ongezond is... En ze vinden dat ik te veel met mijn lichaam bezig ben... Wat eigenlijk best wel logisch is aangezien ik nu aan het bodybuilden ben maarja. Dat vinden ze maar niks.
 
Heb je op zich niet nodig, maar dat is mijn mening. je kan alsnog shakes kopen als je 18 bent of vroeger, wanneer ze uiteindelijk bijdraaien....

grtz
 
Oke bedankt. Maar ze doen ook al lastig over dat ik elke dag kwark eet (niet eens zo veel). Ze vinden het niks dat ik aan krachttraining doe :P
 
Waarom wil je het per se kopen dan?
 
ff beetje serieus trainen zonder, dan zien ze dat je het serieus neemt, als je ouders beetje leergierig zijn; laat ze dit eiwit topic zien.

Meeste ouders snappen vrij weinig van voeding, laat staan een aangepast dieet met supplementen. Maak ze bewust, of haal het en bereid je voor op ruzie.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/eiwit-faq-3655/
 
Schijt hebben aan je ouders en gewoon bestellen die handel. 't Is toch jouw geld en jouw lichaam?
 
Staan genoeg artikelen op internet die bewijzen dat proteinepoeder goed voor je is. Het is best dom om te zeggen dat het slecht voor je is, zelfde als zeggen dat kip of kwark slecht is. Allebij is het eiwit.
 
waarom denkt iedereen dat je ouders kan overtuigen met goede argumenten?

Moeder is baas over eten, en vrouwen gebruiken buikgevoel, geen logica. Vader voelt zijn mannelijke nr1-ness bedreigd door een jongere sterker wordende zoon, en gaat al zeker antagoniseren.

Als je genoeg kwark binnenhebt heb je toch geen whey nodig.
 
waarom denkt iedereen dat je ouders kan overtuigen met goede argumenten?

Moeder is baas over eten, en vrouwen gebruiken buikgevoel, geen logica. Vader voelt zijn mannelijke nr1-ness bedreigd door een jongere sterker wordende zoon, en gaat al zeker antagoniseren.

Als je genoeg kwark binnenhebt heb je toch geen whey nodig.
Dit dus.

Of ze zijn gewoon erg ongeïnformeerd en ongeïnteresseerd.
Ze associëren waarschijnlijk eiwitshakes met een soort van anabolen, allemaal een pot nat denken ze dan meteen. Terwijl eiwitshakes niets meer zijn dan een concentratie van eiwitten die je ook binnenkrijgt tijdens normale maaltijden, alleen dan in hogere dosis, wat overigens totaal geen kwaad kan.
 
Voorlopig geen shakes kopen, heb je ook geen gezeik. Ga gewoon veel dingen eten waar veel eiwitten in zitten dan zijn die shakes overbodig!
 
Moet je tegen der zeggen dat ze de kip ook niet meer mag kopen.
 
Ga gewoon eerst gezond eten, maak een voedingsschema, post die hier zodat iedereen je kan helpen, begin een logje etc..
Eiwitpoeders zijn helemaal geen must, zeker neit als beginner, eerst je voeding op orde hebben, dat is belangirjk en maak je al zat gains ;)
 
zonde van je geld man, eet gewoon eiwitreik voedsel, is nog gratis ook voor je
 
gewoon kopen en niks zeggen, je ouders zullen vast niet zo onredelijk zijn dat ze het weggooien.
 
Kan je later nog genoeg kopen.
Nu gewoon veel veel veel eten. Dat is gratis want je moeder koopt/kookt :thumbs:

Als ze klaagt dat je extreem veel eet -> zeg dan dat je die maaltijden kan vervangen door whey :D
 
Gewoon bestellen en bij een maatje laten bezorgen...
 
Of lekker je geld in je zak houden en daarmee naar de supermarkt en voor dat geld echte voeding in slaan.
Heb je veel meer aan en zijn je euro's veel beter besteed.
 
Probeer gewoon meer te eten, neem wat boterhammen meer mee naar school enzo en dan komt het wel goed. Van Whey wordt je alleen maar dik en tis geen wondermiddel
 
Probeer gewoon meer te eten, neem wat boterhammen meer mee naar school enzo en dan komt het wel goed. Van Whey wordt je alleen maar dik en tis geen wondermiddel

Als je nergens van op de hoogte bent, post dan niet.
 
Mijn god.. vragen aan je ouders of je iets mag kopen.. koop het gewoon. wat kunne ze doen..
 
Back
Naar boven