XXL Nutrition

Mijn pc in een nieuw breezer-jasje

Bezoekers in dit topic

Kan je zo nog rustig 'computeren' ?
 
Mooie kast Centaur!! :bow:
 
Zelf maken is leuker :)
 
nice bro


zag ik daar een assenbak staan met peuken in :no:

foei centaur
 
Santoz zei:
Leuk getuned, ben er niet zo'n voorstander van, zou er dus nooit m'n geld insteken maar het ziet er idd beter dan een ordinaire pckast.

ordinaiore pc kasten stinken... (maar daarom koop ik ook maccies)
 
benchMarc zei:
Zelf maken is leuker :)
Ik heb 2 pc's staan (klein netwerkje) en heb ze allebei zelf gebouwd.

Metal_Wolf zei:
Ziet er goed uit man, Ik heb ook neonlicht in mijn kast alleen ben ik er een beetje op uit gekeken. Allemaal wel leuk en aardig maar tijdens de zomer wordt dat ding erg warm en begint de fan erg veel lawaai te maken. Binnenkort een normale kast kopen en daar alles inbouwen.

Hoop dat jij d'r meer plezier aan beleefd ;)
Die kast heeft alles bij elkaar 5 fans draaien, die blijft wel cool genoeg hoor. ;)

psycho_b zei:
Kan je zo nog rustig 'computeren' ?
Ik moet toegeven dat deze kast iets meer "zoemt" dan mijn ouwe kast, die ook weggestopt stond onder mijn bureau, dan ik had verwacht. Maar het is prima leefbaar, ik heb er niet echt last van.
 
Waarom zou je?
 
Haha, die heb ik ook alleen dan met een groene kleur. :D Zeker een mooi kastje. ;)



Btw, voor de liefhebbers, check deze Half Life 2 casemod. Die gast heeft 'm helemaal zelf gebouwd en uitgewerkt:

blackmesa258.jpg

blackmesa259.jpg

blackmesa260.jpg



Vond deze wel ff waard om te laten zien!
 
Niiice Centaur!!
 
whehe deze dan;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Mooie bak dude maar vergeet niet je assebak door het raam te gooien en voor altijd te stoppen.
 
KaLe zei:
whehe deze dan;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Hehe ,niet wat voor EricR,kan z,nfotootje van z,n avatar mooi naast die wing staan. :D
 
Back
Naar boven