Ik ben eigelijk pas sinds Feb. begonnen, maar ben ongeveer 3 weken uit de running geweest (pfeiffer) Kben toen met mijn gewicht gedropt van 70 naar 64. Kben nu mijn spieren weer goed aan het bij houden en ben sinds 2 of 3 weken, wat weightgainer aan het gebruiken. Toch willen die abs er niet egt goed uitzien, die laag vet bij mijn onderste abs wil maar niet weg 
Kweeg nu weer 67 en hoop snel meer te gaan wegen, de fotos zijn gemaakt door een vriend met mijn telefoon, de foto van mijn rug is helaas een beetje bewogen..
Maar ik vroeg me af, hoe kan ik dat "gat" in mijn borstspieren dichten, als je kijkt naar mijn linker borst tov mijn rechterborst zie je duidelijk een inham. Kwil dit wegwerken, kweet alleen niet hoe. En wat zijn jullie tips voor mij, ik hoef geen beul te worden, alleen een beetje sexy
[Abeelding niet meer beschikbaar]
BTW ik ben 19 jaar en 172cm

Kweeg nu weer 67 en hoop snel meer te gaan wegen, de fotos zijn gemaakt door een vriend met mijn telefoon, de foto van mijn rug is helaas een beetje bewogen..
Maar ik vroeg me af, hoe kan ik dat "gat" in mijn borstspieren dichten, als je kijkt naar mijn linker borst tov mijn rechterborst zie je duidelijk een inham. Kwil dit wegwerken, kweet alleen niet hoe. En wat zijn jullie tips voor mij, ik hoef geen beul te worden, alleen een beetje sexy

BTW ik ben 19 jaar en 172cm