XXL Nutrition

Mijn picZ

WeZt

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben eigelijk pas sinds Feb. begonnen, maar ben ongeveer 3 weken uit de running geweest (pfeiffer) Kben toen met mijn gewicht gedropt van 70 naar 64. Kben nu mijn spieren weer goed aan het bij houden en ben sinds 2 of 3 weken, wat weightgainer aan het gebruiken. Toch willen die abs er niet egt goed uitzien, die laag vet bij mijn onderste abs wil maar niet weg :mad:

Kweeg nu weer 67 en hoop snel meer te gaan wegen, de fotos zijn gemaakt door een vriend met mijn telefoon, de foto van mijn rug is helaas een beetje bewogen..

Maar ik vroeg me af, hoe kan ik dat "gat" in mijn borstspieren dichten, als je kijkt naar mijn linker borst tov mijn rechterborst zie je duidelijk een inham. Kwil dit wegwerken, kweet alleen niet hoe. En wat zijn jullie tips voor mij, ik hoef geen beul te worden, alleen een beetje sexy ;)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

BTW ik ben 19 jaar en 172cm

"gat"?? denk wat massa erbij dan komt het goed... die inham is trouwens normaal. succes

man, netjes toch vanaf februari en dan nog een paar maanden aan de kant gezeten te hebben. goed dat je t weer hebt opgepakt. enne nu bulken weer?

dat gat, ik weet niet war je op doelt. mijn broer heeft echt een hol zitten waar zn bortsbeen moet zitten. dat is al vanaf de geboorte zo, dus t tegenovergestelde van een kippenborst waar we vroeger veel gein mee hadden qua knikkeren enzo, maar bij jou zie ik niet wat je bedoelt.

• Topic Starter Topic Starter
tnx, nah ik bedoel met gat dat dat stuk bij mijn linkerborst een soort inham heefty vergeleken met de rechter (dat bedoelde ik metgat )

Hmm, daar kan je niks aan doen is ook helemaal niet erg.

goed dat je er weer bovenop bent, keep going :thumb:

Ziet er goed uit bro.

Terug
Naar boven