XXL Nutrition

Mijn poeder stackje via sportpoeders.nl! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Reden dat ik het ''zo vroeg'' in de ochtend nam, is omdat ik het voor de eerste ging gebruiken en het écht op lege maag wilde nemen om echt het effect te merken/voelen zoals velen op de wereld beschrijven en ervaren.

Erg leuk spul allemaal. :D Nu voorlopig echter even ''off''. 1x was voorlopig voldoende. over 2 a 3 weken weer een keertje (ab)usen :D

Zo erg is het nou ook weer niet :o Je gaat niet zomaar dood
 
Jup, 20min ervoor Hordenine genomen.

Over een paar weekjes neem ik de Hordenine 30min van te voren i.p.v 20min en verdeel ik de dosis PEA HCL in 2x500mg (15-20min tussen elke dosis in) i.p.v 1x1000mg.
 
Laat je weer even weten hoe die combo bevalt? Ben wel benieuwd of het veel verschil zal maken met die PEA
 
Doe ik. De ''bolus'' zal verdeeld worden hahaha.
 
Fantastisch, leuk om te lezen dat je een proefkonijn voor ons wilt zijn :D
 
Waarom ga je niet gewoon anabolen gebruiken als je toch al zoveel tyfus zooi naar binnen werkt?
 
PEA vond ik wel geinig icm hordenine maar had alleen als ik echt hoog doseerde dat ik het voelde, en zelfs dan maar echt iets van een half uurtje als ik ook al veel hordenine nam. Leek me niet goed zoveel naar binnen harken voor zo weinig/kort effect...
 
De losse combo van PEA en Hordenine kan lekker zijn wanneer je de juiste dosering heb gevonden. Maar de werking is inderdaad wel kort. Veel mensen voegen er ook nog caffeine aan toe voor een sterkere werking.
Zelf gebruik ik het wel als standaard onderdeel in me pre workout. Daar merk ik het verschil goed en gebruik dan niet eens veel PEA.. maar 600 mg.
 
Nou, 2 weken later en ik geef het wederom weer een change!

Ditmaal:

1 scoup Unstoppable + 50mg extra Hordenine (goed voor totaal 120mg Hordenine)
20 min later: 800mg PEA

:D
 
Nou, 2 weken later en ik geef het wederom weer een change!

Ditmaal:

1 scoup Unstoppable + 50mg extra Hordenine (goed voor totaal 120mg Hordenine)
20 min later: 800mg PEA

:D

Ja unstoppable in de ochtend is echt wel lekker wakker worden :p
 
Back
Naar boven