AndroidHealthClinic

mijn poesje is te klein (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ik heb thuis een poesje (oke het is dan wel een mannetje.. maar poesje klinkt leuker :D) en ze is een beetje klein.. en ik heb veel liever een leeuwtje.. dus als ik mijn poesje nou een dikke kuur geef.. eq en test erindouw voor een weekje of 10.. krijg ik dan een leeuwtje? wat voor doseringen raden jullie aan?
 
hoe lang traint hij al? :p
 
dierenarts gaan
bij honden kan je wel een kuurtje geven ja
maar bij poezen...hmm
 
Zal beginnen met 750mg testo per week en een frontload van 1500mg :D
 
Stats graag? Voeding, training...en zo te lezen heb je de kittenAS review nog niet gelezen.
 
Ken ook iemand die zijn hond een kuurtje gegeven had op een lage dosis.. het beestje was geloof ik 10 kilo aangekomen :P :D is echt een monster nu haha :roflol:
 
moet je eigenlijk aan koetje vragen
hij heeft er veel verstand van
 
duhhhh, als ik de kop lees denk ik toch echt iets anders

veel melk geven en met veel liefde verzorgen doet veel wonderen
 
dat doe ik ook joyce.. hij zit nu in een vette bulk maar hij groeit niet zoals hij graag zou willen
 
Big Steve zei:
Zal beginnen met 750mg testo per week en een frontload van 1500mg :D

maar stevie.. het is maar een klein poesje?? en waar blijft mijn vic richards filmpje man!! :P
 
ECLIPSE zei:
dat doe ik ook joyce.. hij zit nu in een vette bulk maar hij groeit niet zoals hij graag zou willen

hij moet wel trainen natuurlijk, anders wordt het en vette dikke kat wiens pens over de rondsleept... en je wil toch niet dat ie een Powerlifter wordt ? :D
 
kun je die roids die je beestje krijgt niet stiekem zelf gebruiken? paarden kregen toch Ganabool?:D
 
Mijn kat traint naturel uit principe.
 
spiertje16 zei:
moet je eigenlijk aan koetje vragen
hij heeft er veel verstand van


als iemand het echt interesseert wil ik wel een kuurschema voor dieren opstellen .

training wordt bij honden meestal gedaan door ze te laten zwemmen .

omdat een kat niet graag zwemt zal ik daar wat anders op proberen te vinden
 
Zelda zei:
Mijn kat traint naturel uit principe.

Inderdaad, die van mij heeft ook een poster van Arthur Saxon boven zijn kattenbak hangen. Pure strength zweert ie bij.
 
sla dat k*tbeest dood en koop een verdomde leeuw tsjeeeeez :rolleyes:
 
ECLIPSE zei:
maar stevie.. het is maar een klein poesje?? en waar blijft mijn vic richards filmpje man!! :P

hahaha ik ben het vergeten :D zal ff kijken vanavond of deze week :D
 
Bijkomend voordeel van zo'n kuur is dat ie dan ook vocht gaat vasthouden.
 
Back
Naar boven