AndroidHealthClinic

Mijn pre contest dieet.

Bezoekers in dit topic

TNHC

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.085
Waardering
0
Ok mensen ga vanaf juni voorbereiden op me wedstrijden. Hoop over 16 weken in top shape te zijn om dan een wedstrijd te doen open club c wedstrijd

Dan 4 weken later de nk junioren c wedstrijd nog wat kleine puntjes te verbeten.

Zijn dus maar 4 maaltijden per dag aangezien ik hoge testo en gh levels wil. Tevens zal de zma dan optimaal werken. Me koolhydraten zijn enkel hoog in de ochtend en na me training.

Precontest dieet Zwier Noordman

3 boterhammen rosbief
yates pro pleptide 40 gram eiwit
thee
eetlepel lijnzaad
Vitamine multi
Glutamine 5 gram

Middag
150 gram kip
2 stukjes brocolli
1 appel
water


Voor workout
5 gram glutamine

After workout
40 gram whey nectar syntrax
60 gram dextrose
vitamine c 1000 mg
5 gram glutamine

uur later
200 gram zalm fillet
100 gram rijst

Avond

150 gram kip
handje noten
rauwkost 1 schaaltje
eetlepel lijnzaad



Voor slapen

Vitamine c 1000 mg
ZMA 3 caps
Glutamine

Working out 3 keer per week HST
Cardio 2 x per week half uur nuchtere maag woensdag zaterdag hiermee begin ik eerste week

Ga nog geen burners e.d slikken komt pas als ik 10 weken uit ben zoiets.

Graag reacties.

Zijn trouwens 2850 callorieen.

Graag reacties.
 
Laatst bewerkt:
pff dat is erg zwaar. ik weet niet wat je weegt. ik heb er nu acht weken opzitten en heb wel 7 maaltijden aangehouden ik ben van relatief veel kcal naar minder gegaan. vandaag gemeten en het was 5,7% (8 weken geleden 15,8). Ik heb nog vier weken te gaan.
Ik wens je in ieder geval veel suc6 hoelang duurt je voorbereiding? Doe je er nog een junkdag bij na een week of drie?
Sterkte voor de kmende maanden!!!
 
Ziet er goed uit. Op hoeveel % zit je nu? Wel vrij zwaar om zo'n lange tijd op dieet te zijn.
 
Zit nu rond de 14 a 15 % tegen 90 kg. met 181.
 
Zwier, ik hoop dat je t volhoudt. ziet er wel zwaar uit om zolang vol te houden. neem aan dat je in t weekend wel een junkdag invoert? en dat HST dat bevalt jou dus blijkbaar ook prima

vraagje, 2 eigenlijk. waarom die ham in de ochtend? en wat voor noten neem je savonds?

hoe dan ook. ben beneiwud naar de resultaten. succes ermee:thumb:
 
Boterhammen? D'as niet duidelijk. Je bedoeld toch niet wit brood?
Ben eens benieuwd, met ammar 4 maaltijden.
Hoe ga je afzakken in je cals? Want als je aan 2800 blijft zal je niet droog staan, tenzij die cardio, als je die doet hoog is.
En eigenlijk after workout, d'as ook een maaltijd.
Zestien weken zou lang genoeg moeten zijn, en ik zou de eerste zes zeker niet laden zodat je metabolisme al goed op vetten is overgeschakeld.
Succes
 
Squat bedankt voor je reply.

Weet het dat meeste werken met 6 tot 8 maaltijden maar ik reageer daar totaal niet goed op. Slaap niet goed en voel me erg duf hele dag. Denk dat me lichaam gevoelig is voor oestrogeen verhoging.

Heb die boterhammen ipv ham met rosbief gedaan.

is geen wit brood maar bruin volkoren.

Wil als ik ga zakken na beneden in koolhydraten en langzaam me cardio opvoeren.

Je bedoeld dat je eerste 6 weken niet 1 dag koolhydraten laad ?
 
Originally posted by Zwier
Squat bedankt voor je reply.

Weet het dat meeste werken met 6 tot 8 maaltijden maar ik reageer daar totaal niet goed op. Slaap niet goed en voel me erg duf hele dag. Denk dat me lichaam gevoelig is voor oestrogeen verhoging.

Heb die boterhammen ipv ham met rosbief gedaan.

is geen wit brood maar bruin volkoren.

Wil als ik ga zakken na beneden in koolhydraten en langzaam me cardio opvoeren.

Je bedoeld dat je eerste 6 weken niet 1 dag koolhydraten laad ?

Ja, d'as de eerste zes weken niet nodig. Maar als je bij je dieet al vertrekt met een vet% minder dan 6 dan zou ik het toch sneller doen. Veranderd dus van situatie tot situatie.
Ham eruit is goed. Ham is ten slotte varkenvlees, en heeft geen plaats in een wedstrijd dieet.
Wanneer je laag in carbs gaat, hou die goeie vetten er dan maar in, je zal ze nodig hebben.

Suc6
 
Hé Zwier, hoe gaat ie intussen?
 
gaat goed vince.

Ben nu rond de 10 %

Heb vandaag me laatste keer xenadrine op om hierna even 2,5 week geen burner te nemem. Stap daarna over op dymatedrine xtreme wat de sterkste burner op de markt zou moeten zijn.

Heb het soms wel moeilijk vooral in de avond laag in koolhydraten beetje licht in me hoofd e.d

Heb een hometrainer aangeschaft en dat bevalt prima niet meer na de sportschool voor me cardio en optimaal voor op nuchtere maag te doen.
 
2 boterhammen rosbief
nectar 22 gram
thee
Vitamine multi
Glutamine 5 gram

Middag
150 gram kip
5 aardbeeini
1 appel



Voor workout
5 gram glutamine

After workout
40 gram whey nectar syntrax
60 gram dextrose
vitamine c 1000 mg
5 gram glutamine

uur later
200 gram zalm fillet
2 kleine tomaatjes
eetlepel lijnzaad
Avond

150 gram kip
handje noten
rauwkost 1 schaaltje
eetlepel lijnzaad



Voor slapen

Vitamine c 1000 mg
Glutamine

Slikte xenadrine erbij 5 dagen op 2 dagen af.

Ga nu dus 2,5 helemaal stoppen met die xenadrine en daarna over op dymatrine xtreme.

Alles gaat goed overal komt meer defenitie en aders naar voren behalve me onderkant buik gaat moeizaam. je ziet nu net geen 6 buikspieren.

Heb wel veel meer problemen met slapen komt waarschijnlijk doordat de laatste maaltijden bijna enkel eiwit behalve en dit me melatonine afgifte onderdrukt.

Zit te denken om melatonine erbij te gaan slikken.

Zit nu op cardio 2 x 30 minuten nuchter.

Heb je mischien nog aanmerkingen bos ?

Ga trouwens pro tan gebruiken als tanning product.
 
Tuurlijk...

Zal wel even kort bijzeggen dat ik zeer slecht reageer op 6 of meer maaltijden op een dag. Vandaag dat ik maar 4 tot 5 x per dag eet.
 
oef bro, waarom haal je zoveel koolhydraten uit fructose ?

nectar, tomaten, appel..........???
 
Nectar is een eiwit supplementen van syntrax 0 % vet 0 % koolhydraten 90 callorieen per shake.

Idd die appel is stom eet hem weleens ipv van rijst niet goed bij nagedacht.

Tomaten hetzelfde thanks.
 
Zwier zei:
Nectar is een eiwit supplementen van syntrax 0 % vet 0 % koolhydraten 90 callorieen per shake.

Idd die appel is stom eet hem weleens ipv van rijst niet goed bij nagedacht.

Tomaten hetzelfde thanks.

Is ie nectar trouwens nog een beetje te pruimen?? :cool:
 
wel cool man dat je aan wedstrijden mee gaat doen :thumbs:
 
Nectar is het beste wat ik ooit ! gedronken heb.

Heb bij ons bijna alle eiwit supplementen weleens door me keel gehad uit de winkel. Maar nectar is gewoon super

mixt ook gewoon door te roeren geen blender of iets dergelijks.

Wel erg prijzig 57 euro 900 gram
 
Zwier zei:
Nectar is het beste wat ik ooit ! gedronken heb.

Heb bij ons bijna alle eiwit supplementen weleens door me keel gehad uit de winkel. Maar nectar is gewoon super

mixt ook gewoon door te roeren geen blender of iets dergelijks.

Wel erg prijzig 57 euro 900 gram
Jullie hebben duidelijk nog nooit SciTec Protein Delite in de winkel gehad...

BTW: Nectar kost bij ons $25 :D
 
Back
Naar boven