XXL Nutrition

Mijn pre contest dieet.

Bezoekers in dit topic

Zwier zei:
Tuurlijk...

Zal wel even kort bijzeggen dat ik zeer slecht reageer op 6 of meer maaltijden op een dag. Vandaag dat ik maar 4 tot 5 x per dag eet.
Hoe reageer je erop dan en wat eet je als je 6 of meer keer per dag eet?
 
Zwier zei:
gaat goed vince.
Heb vandaag me laatste keer xenadrine op om hierna even 2,5 week geen burner te nemem. Stap daarna over op dymatedrine xtreme wat de sterkste burner op de markt zou moeten zijn.
Waarom 2.5 week geen burner meer?
Dat verhaal over Dymetadrine is ook overdreven vind ik.
Ik reageer beter op NYC(+), T-rex en adipokinetx (die niet meer gemaakt wordt)[/QUOTE]
 
Thanks voor je reply

voor de meeste werkt 6 tot 8 keer per dag ook beter idd.

Ik zou dan 2 maaltijden toevoegen met 20 gram eiwit en wat goede vetten.

Ik ben denk gevoelig voor bepaalde dingen eiwit remt je seratonine en daardoor je melatonine als het donker word waarschijnlijk de reden dat ik niet goed slaap en me duf voelt.

Tevens is het ook bekend dat veel voeding je oestrogeen levels verhoogd en je gh en testo afgifte onderdrukt.



Slik 2,5 week geen burner omdat 10 vakantie in spanje ben en niet met efedrine de grens over durf en om te zorgen dat geen gewenning krijg aan de stoffen uit de burner. maar jij denkt dat dit niet nodig is ?

Las in andere tread idd dat je goede ervaring had met adipokinetx wij hadden er ook niets meer van staan helaas... Daarom dymtadrine gekozen.

t-rex van welk merk is dat ?

Tevens wat is je ervaring met natuurlijke vochtafdrijvers als taraxatone arbuterol e.d
 
Ik zou dan 2 maaltijden toevoegen met 20 gram eiwit en wat goede vetten.
Mag wel meer als 20 gram hoor.
Ik ben denk gevoelig voor bepaalde dingen eiwit remt je seratonine en daardoor je melatonine als het donker word waarschijnlijk de reden dat ik niet goed slaap en me duf voelt.
Waarom hebben de pro's, amateurs en naturel atleten daar nooit last van? (Of ik heb ze nog nooit horen klagen daarover)
Als je problemen hebt met slapen, neem je gewoon wat periactin of ambien
Tevens is het ook bekend dat veel voeding je oestrogeen levels verhoogd en je gh en testo afgifte onderdrukt.
Ik zie wel weer dat ik achterloop op de onderzoeken die er zijn gedaan.
Met welke voeding is dit onderzocht en op welke mensen en hoeveel mensen en waarom weet de hele bodybuilding wereld hier nog niets van en gaan ze stug (en succesvol) door met 8-10 maaltijden per dag?
Slik 2,5 week geen burner omdat 10 vakantie in spanje ben en niet met efedrine de grens over durf en om te zorgen dat geen gewenning krijg aan de stoffen uit de burner. maar jij denkt dat dit niet nodig is ?
Dat je het niet mee durft te nemen op vakantie kan ik begrijpen.
Maar de meeste fatburners kun je best 10 weken achter elkaar gebruiken.
Als je bang bent voor gewenning kun je ook gewoon wisselen naar een ander merk, die vanzelf weer een adere samenstelling heeft.
Las in andere tread idd dat je goede ervaring had met adipokinetx wij hadden er ook niets meer van staan helaas... Daarom dymtadrine gekozen.
Good old Adipo... toen ik hoorde dat ze het niet meer zouden verkopen heb ik gelijk een voorraad ingeslagen, vandaar dat ik er nog op teer.
Ik was eerlijk gezegd niet weg van Dymetadrine, maar elke fatburner is voor iedereen anders, dus probeer het en laat het ons weten.
t-rex van welk merk is dat ?
Thermorexin heet het officieel, maar voor het gemak wordt het T-Rex genoemd en het is van MP Technologies
Tevens wat is je ervaring met natuurlijke vochtafdrijvers als taraxatone arbuterol e.d
Ik heb die taraxatone voor een vriend gebruikt voor zijn wedstrijd, maar ik vond het tegenvallen, na alles wat ik erover had gehoord.
Ik heb hem op de dag van de wedstrijd nog snel een half tabletje Lasix moeten geven om toch nog genoeg vocht kwijt te raken.
Arbuterol heb ik nog nooit gebruikt, dus dat zou ik niet weten.
Maar deze supplementen zou je moeten testen in je offseason, om zeker(der) te weten wat je kunt verwachten bij je wedstrijd.

1)Hoeveel weken heb je nog?
2)Wat is je trainingsschema? (ik doel op reprange en gewicht en op intensiteit, niet op wat je op welke dag doet, want dat maakt niets uit)
3)Cardio schema?
a)Hoe lang?
b)Hoeveel keer per dag?
c)Wat voor vorm van cardio?
4)Carb up dagen per week?
a)Wanneer
b)Hoeveel carbs
c)welke training op die dag?
5)Hoeveel water per dag?
a)Hoeveel water op carb up dag?
6)Glutamine per dag?
7)Toekomst plannen voor bijstellen van
a)dieet
b)training
c)cardio
d)supplementen
e)waterinname?

Heb je je deze dingen al afgevraagd?
Even genoeg vragen dacht ik zo. :D
 
hmmm, veel vragen bij dit dieet jah. BOS haalt er al enkele aan; bv. werk je met hoge en lage carbdagen, hoeveel cardio, hoeveel eiwitinname....
splits die 100 gr rijst en haal die suikers eruit. verder moet je nog hoger gaan in protein. junk je nog? hoeveel? tot hoelang voor je wedstrijd? kwestie van je lichaamseigen T3 een boost te geven.
Ik weet het; wazige sport/hobby he.... sta zelf ook in contestprep voor november ( ik trek er maar liefst 6 maanden voor uit, kwestie van op tijd beginnen en niks ah toeval overlaten. beter wat bijeten tegen het einde aan om terug wat ronder te worder dan niet in shape op het podium te staan...)

Veel succes nog!

Luca
 
Dat van eiwit voor het slapen en niet kunnen slapen dan daar heb ik ook last van.. Ik doe het alleen dan anders, ik neem me eiwitten met wat vetten en 15 min. daarna een maaltje met alleen wat koolhydraten
 
1)Hoeveel weken heb je nog?

heb er totaal 18 weken voor uit getrokken aangezien eerste keer is,.

Zit nu in week 8 en ben van de 15 % na de 10 % gegaan.
2)Wat is je trainingsschema? (ik doel op reprange en gewicht en op intensiteit, niet op wat je op welke dag doet, want dat maakt niets uit)

probeer met volle intensiteit te trainen maar niet teveel forces reps te doen.
3)Cardio schema?

cardio loopt langzaam op zit nu op 2 x 40 minuten nuchter loopt op na 5 x 45 minuten nuchter

a)Hoe lang?

b)Hoeveel keer per dag?

ochtend nuchter
c)Wat voor vorm van cardio?

low intensiteit lange duur
4)Carb up dagen per week?

24 uur
a)Wanneer

za avond tot zondag avond
b)Hoeveel carbs

300 tot 400 gram
c)welke training op die dag?

rust dag
5)Hoeveel water per dag?

3 liter
a)Hoeveel water op carb up dag?

3 liter
6)Glutamine per dag?

15 gram
7)Toekomst plannen voor bijstellen van
a)dieet

Langzaam schrappen in wat koolhydraten en vetten maar eerst kijken wat hoge cardio doet.
b)training


c)cardio

zie boven
d)supplementen

multi extra c lijnzaad dextrose whey glutamine melatonine
e)waterinname?

Zit nu op 10 % word trouwens wel begeleid door iemand die om de 3 weken me voorgang bijhoud. Op dit moment gaat er met de week nog iets af. probeer ongeveer half % per week te zakken om zoveel mogelijk spiermassa te sparen.
 
Laatst bewerkt:
@ luca junk 2 of 3 maaltijden 1 dag per week. altijd op me carb up dag.
 
Hey Zwier, veel succes met je voorbereiding!
FF 1 vraag:
is het niet raar dat je juist op je rustdag gaat laden?
Lijkt mij een beetje tegendraads. Je lichaam krijgt er inderdaad wel een schok door, maar zou persoonlijk kiezen om je koolhydraten de ene dag te verdubbelen dan weer normaal en dan te halveren. En dit even aan kijken.
By the way, nu je in je voorbereiding zit niet te veel wijzigen van strategie. Alleen kleine aanpassingen doen. En bijhouden wat werkt voor je en wat niet, voor eventuele wedstrijden in de toekomst!
 
Ga er idd niet teveel van afwijken. Bedankt in ieder geval voor de tips. probleem is altijd dat er zoveel meningen manieren zijn. Vooral op wedstrijd gebied

Creatine

glycerol

eiwit dagen

card load waarmee.

Dat soort dingen lees je zoveel verschillende dingen over.

Thanks in ieder geval voor de adviezen.
 
RichardV zei:
is het niet raar dat je juist op je rustdag gaat laden?
Lijkt mij een beetje tegendraads.
Dit is juist normaal en zo raad ik het ook aan.
Je wilt kijken hoe je er uitziet als je volgeladen bent.
Als je die dag gaat trainen, trek je je carb depots weer open en begin je weer te legen en krijg je dus niet echt de kans om te kijken wat er gebeurd.
Dus laden op rustdag zou mijn route ook zijn, maar dat hoeft niet voor iedereen zo te werken.

@Zwier: Blijf luisteren naar je begeleider en vraag niet om je heen.
Vandaar dat ik deze thread afsloot met je succes te wensen, want ik geef je geen advies meer. (dus dit is gedaan uit respect naar jou en je begeleider toe)
UIt eigen ervaring: er is niets zo vervelend als iemand begeleiden en vervolgens gaat die persoon aan anderen adviezen vragen en stiekum (of niet) dingen veranderen, want die "klinken" bijv logischer.
En op de dag van de wedstrijd zie je er niet uit, door verschillende benaderingstechnieken gebruikt te hebben. En wie krijgt er dan de schuld? Juist ja!

En zoals je zei: er zijn 1000-en manieren om je voor te bereiden op een wedstrijd en zelfs de pro's weten het nog niet precies, vandaar dat de een er fantastisch uitziet de ene keer en andere keren wwer niet en dan een keertje weer wel.

Anyway: nogmaals succes en vooral STAY FOCUSSED!!!!
Weet waarvoor je het doet en hou idd een dagboek bij om e.e.a bij te stellen volgende keer indien nodig.
 
Het is inderdaad waar dat je overal tegenstrijdig advies leest en hoe meer boards je bezoekt, hoe freakier je je voelt op den duur.
Belangrijk is dat je vertrouwen hebt in de aanpak van je coach (en dat hij dit vertrouwen ook verdient - heeft hij al eerder wedstrijdatleten met succes begeleid?) en dat je niet links en rechts -weliswaar goedbedoeld- advies gaat volgen.

Hou uiteraard wel je ogen open en stel je de nodige vragen bij de dingen die je coach je laat doen.

Elk lichaam is anders en dan nog, je eigen lichaam reageert op elke wedstrijdvoorbereiding anders! Leuk ! :D

Pluspunt is wel dat je jezelf heel goed leert kennen op deze manier-zowel fysiek als mentaal- en wedstrijden draaien is de beste kick ever!

Veel succes nog verder!
 
bestoldschool zei:
Jullie hebben duidelijk nog nooit SciTec Protein Delite in de winkel gehad...

BTW: Nectar kost bij ons $25 :D

scitec is het merk neem ik aan ?

Nooit van gehoord maar kan eens kijken of het te bestellen is.

Als het echt iets is wat op de nl mark er nog niet is en de moeite waard is..


Thanks nog.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Succes met je wedstijdvoorbereiding ! Petje af !
 
Ja Scitec heet het, prinsjj heeft al een goede website gegeven.
Bestel NIET de lemon chiffon!!!!
Het is denk ik ng niet op de nederlandse markt en het is zeker de moeite waard qua kwaliteit en vooral qua smaak!! (de alpine chocola en tropical blast zijn erg lekker)
 
Leuk te zien dat er nog fanatieke mensen zijn, Kep alleen een paar kleine tips voor je (je hoeft ze niet te gebruiken maar kzou het weldoen)

Neem in plaats van Brood wat Rijst, dit houd minder vocht vast.
Gooi die rosbief eruit want hier zit nog steeds teveel dierlijk vet in neem in plaats hiervan lekker een beetje tonijn (op waterbasis)
Probeer echt je maaltijden minimaal op 6 per dag te houden hoe k*t het ook voelt ( je hoort je immers k*t te voelen in je wedstrijdvoorbereiding)

Tipje als je honger hebt neem dan een halve komkommer met wat appelazijn. Dit stilt de honer een beetje en het bevat 0.0 aan calorien appelazijn is een natuurlijke vetverbrander

Wens je veel sucses,

Groeten
Jerry Koolhoven
Mister Holland klasse 4 2003
 
Koolhoven zei:
Leuk te zien dat er nog fanatieke mensen zijn, Kep alleen een paar kleine tips voor je (je hoeft ze niet te gebruiken maar kzou het weldoen)

Neem in plaats van Brood wat Rijst, dit houd minder vocht vast.
Gooi die rosbief eruit want hier zit nog steeds teveel dierlijk vet in neem in plaats hiervan lekker een beetje tonijn (op waterbasis)
Probeer echt je maaltijden minimaal op 6 per dag te houden hoe k*t het ook voelt ( je hoort je immers k*t te voelen in je wedstrijdvoorbereiding)

Tipje als je honger hebt neem dan een halve komkommer met wat appelazijn. Dit stilt de honer een beetje en het bevat 0.0 aan calorien appelazijn is een natuurlijke vetverbrander

Wens je veel sucses,

Groeten
Jerry Koolhoven
Mister Holland klasse 4 2003

Weer een wedstrijdbodybuilder erbij op dit forum, en nog wel eentje van de holland.
 
Back
Naar boven