XXL Nutrition

Mijn Pre-workout samenstelling beoordelen

Bezoekers in dit topic

BG_1

Novice
Lid geworden
26 jan 2018
Berichten
23
Waardering
4
Lengte
1m92
Massa
90kg
Zoals de titel al zegt zou ik eens willen weten of dit een goede samenstelling is voor mijn pre-workout.

-0,2 gr cafeïne
-3 gr beta-alanine
-6 gr Citruline Malaat
-5 gr creatine

Zou ik eventueel ALCAR, Tyrosine en/of Taurine toevoegen? En zijn er nog andere supplementen die ik mis?
 
arginine, evt vitamine C voor extra pomp.
 
Prima, alleen de creatine is beetjeboverbodig. Vit c zal ik sowieso skippen rond je training
 
Prima, alleen de creatine is beetjeboverbodig. Vit c zal ik sowieso skippen rond je training
Om welke reden?
Puur uit interesse, weet het niet waarom :D
 
Geen pre-workout, dat is voor janette die met de vlo rond Brussel rijden.
 
Creatine kan maar heeft geen meerwaarde om als pre workout te nemen. Taurine is altijd prima in een pre.
Verder is hij wel een beetje slapjes nog :rolleyes:

Wat voor Pre wil je eigenlijk? Wil je vooral kracht, uithoudingsvermogen, energie, focus, pomp of gewoon alles?
 
Klopt, is gebleken uit een studie met vit C en A. Omdat het een antioxidant is. Heb het er al eerder over gehad met galen ook, zal bog wel ergens te vinden zijnz
 
Klopt, is gebleken uit een studie met vit C en A. Omdat het een antioxidant is. Heb het er al eerder over gehad met galen ook, zal bog wel ergens te vinden zijnz
Vermijd jij dan uberhaupt meer dan 1000mg per dag of alleen rond je training?
 
Vermijd jij dan uberhaupt meer dan 1000mg per dag of alleen rond je training?
Ik neem geen extra C, uit mijn/je dagelijkse voeding haal je al zat. Mocht je wel extra nemen, is het weinig moeite om het niet rondom training te nemen. Hoeveel het scheelt en of het echt wat scheelt weet ik niet. Die studie toonde het aan en veel moeite is het nietn.
 
Je kunt iets meer cafeine toevoegen en eventueel nog een stimbooster zoals Kigelia Africana maar dat is maar net wat voor pwo je wilt.
 
  • Like
Waarderingen: ROVA
Je kunt iets meer cafeine toevoegen en eventueel nog een stimbooster zoals Kigelia Africana maar dat is maar net wat voor pwo je wilt.

Inderdaad net wat je zelf wilt. Maar wil je echt voor de energie kick en focus gaan.. dan mag kigelia africana zeker niet ontbreken :D
 
Ben een tijdje met NO Xplode aan de slag gegaan maar vind de werking niet dat. Daarom terug even op dit topic komen dat ik uit het oog verloren was. Ook wat meer cafeïne toegevoegd voor extra energie.
Dus even samenvatten wat jullie zeggen:

-0,25 gr cafeïne
-3 gr beta-alanine
-6 gr Citruline Malaat
-1 gr agmatine
- 150 mg Kigelia
- Taurine (hoeveel ? 3gr?)


Kan ik evt beter iets schrappen/ de kigelia alleen nemen?
En is extra vitamine D3 een goede optie?

Alvast bedankt voor de vorige reacties heren ;)
 
Add some DMAA, AMP/DMBA, DMHA :rolleyes: #stimjunk
 
Kan je die dingen nog ergens vinden? ;)
 
De Kigelia stond er al bij ;) is deze genoeg ? of zou je er ook de AMP bij nemen?
 
Back
Naar boven