Fitness Seller

mijn resultaten na 4 maanden

Bezoekers in dit topic

kevinn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 sep 2009
Berichten
162
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
79kg
hier een paar foto's na 4 maanden. Ik heb weinig vet erop zitten (gewoon meer eten natuurlijk) maar het gaat even om wat ik nog kan verbeteren, en wat opzich al goed gegaan is. En ik ben geen pro in foto's maken.

Vind zelf dat alle foto's beetje krom zijn genomen maar zocht ut nie om betere te maken. Die van mijn rug is heel erg slecht maar zowieso vind ik dat die ook wel een erge achterstand heeft.

laatste is een before foto van lang geleden, maar zo zag ik voor ik begon er ook uit

1.jpg


2.jpg


4.jpg


3.jpg


5.jpg
 
Laatst bewerkt:
alles kan je verbeteren, zo simpel is het.
 
beetje moeilijk na 4 maanden al te zeggen "dit kan beter dat kan beter"
Lekker blijven knallen en eten, maak een mooi voedingsschema en groei!
 
Got legs?

Voor de rest gewoon doorknallen =]
 
Is toch zo ;) Na zo'n korte tijd loopt er nog niet echt iets voor of achter, en is alles nog klein.

met zo'n post kan ik leven, dacht zelf al wel dat het redelijk ging. Persoonlijk denk ik dat mijn armen wel goed gaan mn benen ook. Mijn borst loopt opzich wel achter maar dat heeft bepaalde redenen.. die train ik ook het hardst. Maar natuurlijk zal ik over een paar maandjes nieuwe posten :)
 
met zo'n post kan ik leven, dacht zelf al wel dat het redelijk ging. Persoonlijk denk ik dat mijn armen wel goed gaan mn benen ook. Mijn borst loopt opzich wel achter maar dat heeft bepaalde redenen.. die train ik ook het hardst. Maar natuurlijk zal ik over een paar maandjes nieuwe posten :)

Ik weet ook niet hoe je eruit zag voordat je trainde dus kan ook niet beoordelen of je goed vooruit gaat.
Succes verder met trainen enz.
 
Ik weet ook niet hoe je eruit zag voordat je trainde dus kan ook niet beoordelen of je goed vooruit gaat.
Succes verder met trainen enz.

zal wel ff een before foto erbij zette
 
eten, eten, eten
knallen, knallen, knallen
slapen, slapen, slapen
:cool:
 
Back
Naar boven