AndroidHealthClinic

Mijn rippetoe (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Drag

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
863
Waardering
22
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hoi ik ben al een tijdje bezig meer als 4 maand. En ik heb altijd al in de bulk gezeten zeg maar maar nu doe ik ook een trainingsschema sinds kort.
Ik hoop later gevangenisbewaarder te kunnen worden.


stats: 1,87cm
74kg ongeveer (niet veel maar mijn vet is ongv 12%)
max BP minimaal 60kg


dit is mijn schema (ik weet dat je ze moet wisselen en 3x per week moet trainen)

Workout A
3x5 Squat Minimaal 40kg
3x5 Bench Press 17,5kg
1x5 Deadlift Weet ik niet precies

Workout B
3x5 Squat Minimaal 40kg
3x5 Standing military press 17,5kg
3x5 Power cleans Weet ik niet precies

Tussen elke set doe ik 1-2minuten pauze. Daarnaast heb ik nog een vast trainingsschema op de sportschool, ik weet niet of het slim is om naast de rippetoe ook nog dat schema te volgen kan iemand mij dat vertellen? Dit is mijn normale schema:

chest press "30kg"
ab crunch "47.5kg"
"rug oefening" "100kg"
"nog een borst oefening" pyro fly ofzo "26kg"
Pull down ofzo "52,5kg"
leg press "90kg"






Nog opmerkingen?
 
Laatst bewerkt:
Nee, niets bijdoen.
Geen rows doen, wel cleans.
En waarom doe je bench met 17kg als je max 60 is?
 
ik kan maar 1 rep doen 60kg. Bedoel je dat ik daarna ook niet meer mijn vaste sportschool schema erbij kan doen/ hoef te doen?
 
Maar dat was wel met de smith machine + stang dus eigenlijk 50kg plus 10kg stang zeg maar. Ik weet niet of ik dat zonder de smith machine kan doen.

Trouwens ok, ik las mijn normale sportschool schema wel af. Die is dan alleen nog om te kijken of ik 140kg kan tillen met zo een raar apparaat ofzo.
 
Maar dat was wel met de smith machine + stang dus eigenlijk 50kg plus 10kg stang zeg maar. Ik weet niet of ik dat zonder de smith machine kan doen.
Ok dan.

Trouwens ok, ik las mijn normale sportschool schema wel af. Die is dan alleen nog om te kijken of ik 140kg kan tillen met zo een raar apparaat ofzo.
Een raar apparaat?
 
Trouwens ok, ik las mijn normale sportschool schema wel af. Die is dan alleen nog om te kijken of ik 140kg kan tillen met zo een raar apparaat ofzo.

Waar wil je heen...?
 
Met het Rippetoe schema zal je ver komen, volg het nu zelf ook maar ik voeg er per training soms wat extra's bij zoals: DB shrugs, Leg press, Calf raises, One-arm DB row, Dips en Chin-ups met machine,... Wel max 3 extra oefeningen maar, want met het Rippetoe schema alleen voel ik me niet voldaan. :)
 
Met het Rippetoe schema zal je ver komen, volg het nu zelf ook maar ik voeg er per training soms wat extra's bij zoals: DB shrugs, Leg press, Calf raises, One-arm DB row, Dips en Chin-ups met machine,... Wel max 3 extra oefeningen maar, want met het Rippetoe schema alleen voel ik me niet voldaan. :)

Je volgt het juist niet. De bedoeling is juist om het schema te volgen en jij gaat gekke dingen doen. Stick to the basics. Focus op de press/squat/deadlift/clean.
 
Je volgt het juist niet. De bedoeling is juist om het schema te volgen en jij gaat gekke dingen doen. Stick to the basics. Focus op de press/squat/deadlift/clean.
Clean, dat kan ik spijtig genoeg niet :/ en ik concentreer me op de hoofdoefeningen maar ik ben nooit voldaan na deze.
 
Clean, dat kan ik spijtig genoeg niet :/ en ik concentreer me op de hoofdoefeningen maar ik ben nooit voldaan na deze.

Doen dan beter je best op de basis en ga dan niet accesoires doen. Maximale er uit halen.
 
Ik bedoel de normale apparaten die iedereen gebruikt, niet de losse gewichten.
 
Rippetoe moet je laten zoals die is, of kap er anders gewoon mee.
 
wat jij doet is prima, mischien wel beter, maar het heet alleen geen rippetoe meer. succes met je log.
 
Ik heb niks verandert. Trouwens Youssouf hoe is het met Kamel?
 
ik rook geen camel. alleen waterpijp.
 
Nee, niets bijdoen.
Geen rows doen, wel cleans.
En waarom doe je bench met 17kg als je max 60 is?


Oeps ik ben net achter het gewicht van de stang gekomen.

Squat Haal ik maximaal 60kg
Benchpress maximaal 60kg


En idd ik doe in mijn normale schema

3x5 = benchpress 40kg eigenlijk (dat is met stang)
 
Back
Naar boven