Fitness Seller

Mijn road in de wedstrijd wereld ;) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BrianAleven

Cool Novice
Lid geworden
14 apr 2015
Berichten
70
Waardering
15
Lengte
1m85
Hey Zwoegers , Ik heb in het verleden wel eens een blog bij gehouden en actief bezig geweest op het forum . Maar door prive omstandigheden ( zaken die afgehandeld moesten worden ) ben ik erg stil geweest in de sport . Heb wel alle zaakjes weer terug op orde en ben momenteel 2 weeks out voor het NK ! Ik blijf in de Classic mee doen en we gaan zien wat het me brengt ;) Na het NK ga ik me verder voor bereiden voor het GP in november en daarna kijk ik verder wat er op mijn pad terecht komt .
Momenteel heb ik gelukkig een mooie sponsor achter me staan die me financieel helpt op het gebied van supplementen ! De sportschool eigenaar van Fit @ the beach in zandvoort voorziet me van het merk Fast Research waar ik heel erg te spreken over ben ! Volg me ook op instagram voor mee updates en foto`s brian_aleven
Jeffrey ( Reus ) is mijn coach en we werken ongv nu een half jaar samen ! tot zo ver gaat de samenwerking echt perfect en heb het erg naar me zin . We hebben een goede klik samen en heb dan ook alle vertrouwen in hem ! Ik weeg op moment nog 93 kg en train 6 dagen per week ! elke dag cardio op nuchtere maag en nu ik vrij ben probeer ik 2x per dag te trainen . 1x in de ochtend en 1x in de middag . Gewoon 1 spiergroep tenzij het armen is die train ik samen .
Kleine pic van ongv een week terug ! ik ben erg leeg .... en best vochtig maar dat komt goed de aankomende 2 weken nog !
Ook een foto bij gedaan waar ik vandaan kom ongv sinds januari

Shape update.jpg


jan.jpg
 
Succes op nk man.

Wordt mooie wedstrijd :)
 
Je bent een voorbeeld man!
 
nog een plaatje :)
Laatste chek up gehad bij reus ! erg tevreden is hij .
Nog even doorrippen en vocht er uit nu

posing.jpg
 
Zo update van het nk en hoe nu verder ?

4e plaats heb ik behaald ! dan kan je zeggen heel goed man ! maar als er maar 4 op podium staan ken je ook zeggen je bent laatste geworden gap !
Ja dat klopt .


Ik heb mijn beste shape ooit neer gezet en ben echt heel tevreden wat voor shape ik gehaald heb . Kan altijd beter mooier groter maar ik heb dit nog nooit bereikt . Ik ben de laatste weken erg diep gegaan en heb tot heel laat in mijn voorbereiding getwijfeld om mee te doen . Omdat ik zelf een shape voor ogen heb/had die ik wou hebben voordat ik het podium op ging .
Ik ben niet teleur gesteld ! Totaal eigenlijk niet ik heb er vrede mee !
Zoals ik zei heb alles gegeven wat ik had beste shape ooit gehaald maar mijn best is/was simpel niet goed genoeg om de nederlandse titel binnen te halen . De andere waren beter ! Dus ook verdiende resultaten voor hun .
Achter af op de foto`s te zien kom ik overal gewoon wat massa te kort dus ik weet waar ik aan moet werken .


Nu is het doel nog steeds het gp in nov . Ik heb nu een kleine off season van 2/3 maanden en ga proberen zoveel mogelijk uit te halen voor dat ik mn prep weer start . Ik laat mijn vet niet te hoog worden en heb er op het moment daarom ook gewoon de cardio in de ochtend gewoon in .

Ik heb 2 weekjes een soort van vakantie gehouden ... Schoon eten gewoon maar wanneer de trek er was of de gezelligheid van familie en vrienden lekker gegeten en nergens aan gedacht . Heb wel gewoon getraind en mijn cardio gedaan . Dus mijn shape heeft er niet veel onder geleden .

Bij deze wat pics van de wedstrijd dag

morning.jpg


contest.jpg
 
in welke klasse heb je mee gedaan ?
 
Nice foto's, mooi fysiek man!!
 
ziet er netjes uit.
voor nk moet je toch A klasse zijn ?
 
Yes in 2011 heb ik mee gedaan aan de 1e flex cup .
Daar ben ik in de D klasse tot 80 van het podium afgestuurd en toen naar de C gegaan en 4e geworden .
2013 JBC gedaan classic bodybuilding en gewonnen en toen de ironman en de ook gewonnen .
2014 het NK gedraaid maar dat was helaas een blunder door vocht problemen stres enz enz
Toen een jaartje weer tussen uit geweest en nu weer terug ;)
 
Met zo'n shape 4e worden:eek:. Zegt wat over je tegenstanders imo.
 
Yes in 2011 heb ik mee gedaan aan de 1e flex cup .
Daar ben ik in de D klasse tot 80 van het podium afgestuurd en toen naar de C gegaan en 4e geworden .
2013 JBC gedaan classic bodybuilding en gewonnen en toen de ironman en de ook gewonnen .
2014 het NK gedraaid maar dat was helaas een blunder door vocht problemen stres enz enz
Toen een jaartje weer tussen uit geweest en nu weer terug ;)



netjes man, goede resultaten zeker in verhouding tot hoeveelheid wedstrijden,
wat zijn nu je onstage stats, gewicht enz ? en bijvoorbeeld arm omtrek vind altijd lastig schatten hoe groot ik bijvoorbeeld zelf in verhouding ben
 
Yes in 2011 heb ik mee gedaan aan de 1e flex cup . Daar ben ik in de D klasse tot 80 van het podium afgestuurd en toen naar de C gegaan en 4e geworden . 2013 JBC gedaan classic bodybuilding en gewonnen en toen de ironman en de ook gewonnen . 2014 het NK gedraaid maar dat was helaas een blunder door vocht problemen stres enz enz Toen een jaartje weer tussen uit geweest en nu weer terug ;)
hoe gebeurde dat? goeie fysiek en shape, maar denk met 2-3maand off season weinig massa zult winnen
succes nog met je doelen!
 
2-3 maanden zeker een kg of 2 ;)

Mijn stats .. op podium is elke keer verschillend ik schommel rond de 88 kg steeds en mag max 92 kg wegen .
Arm omtrek en die poppenkast kijk ik niet naar . Kijk naar de spiegel en dat is mijn maat staaf . Zo train ik benen maar 1 x in de 2 weken en mijn rug en schouders juist 2x per week omdat die beter moeten .

Geen idee .... `s ochtends bij de weging werd ik ingedeeld in de D klasse .
Toen ik op podium verscheen "met tanning " bedacht de jury zich en moest terug komen in de C
 
Nice physique

Kort vraagje

Ben bezig met mijn 3e kuur. Heb nu voor het eerst Winny in me kuur zitten..

Vraag is: Moet ik de winny verspreid over de dag nemen of gewoon alle 5 tabs (50mg) in de ochtend?



:)
 
Daar ga ik niet eens op in ;)
post maar in het AAS forum
 
MAar eens tijd voor een update :)

Weken na het NK erg lastig op mn dieet te blijven haha erg veel honger maar heb de schade flink kunnen beperken door mijn cardio er in de ochtend in te houden .

Momenteel zit ik weer terug rond de 3500 kcal en probeer zoveel mogelijk schoon te bouwen aankomende maanden nog. In het weekend heb ik vaak 1 of 2 cheat maaltijden nu . Heb de trek weer onder controle en hou me netjes aan het dieet :P

Ik train 5x per week nu en pak 2 rust dagen dat ik echt gewoon niks doe ook geen cardio . Op mijn 5 trainings dagen heb ik nog 20 cardio er in op een nuchtere maag . Gewicht is nu in de ochtend rond de 97 en avond rond 100 .
Wel vet kicken is dat mijn nieuwe vriendin ook gewoon met me mee naar de gym gaat :D bizarre is ze traint net zo hard en freaking grote armen voor een klein meisje hahaha .

Ik zal binnen kort weer wat pics van de shape droppen
 
Pics van je vriendin zijn ook welkom bro :eyebrow:
 
Blijven dromen ...

Bij deze de update van de shape!
Na alle cheat in het weekend is mijn taille een stuk breder maar aan het einde van de week weer helemaal smal :) Deze shape weet ik nu al enige tijd gewoon vast te houden en genieten van het ' normale' leven :P

shape 2.jpg


shape.jpg
 
Back
Naar boven