AndroidHealthClinic

Mijn rug wordt niet sterker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

niet slecht toch kerel?
je taille is idd breed waardoor je minder die v vorm ziet. je hebt wat kleine 'zwembandjes' maar als je die weg kunt krijgen zul je zien dat die v vorm veel meer aanwezig is dan je dacht.
je kunt een keertje gaan 'cutten'

Ik heb inderdaad zwembandjes en die zijn ook de reden dat ik naar de grote vakantie toe wat aan vetverbranding probeer te doen. Die fotos zijn genomen op het einde van mijn vakantie in Mallorca en toen stond ik op bijna 14%

Verder heb ik nog altijd moeite om mijn lats te laten zijn wanneer ik voor de spiegel sta, kan dat ook met mijn lichaamsbouw te maken hebben?
 
slechte zaak..

Inderdaad want ik denk dat we toch wel in de top 5 staan van hardcore gyms in België. Het kan natuurlijk wel zijn dat de wedstrijdbodybuilders onder elkaar de echte benamingen gebruiken, maar ik heb in ieder geval nog nooit een echte benaming gehoord. De enige die ik al heb horen vallen zijn deadliften en squatten (door twee nieuwe leden) en verder weet ik dat een bepaald toestel peckdeck heet.
 
Ik heb inderdaad zwembandjes en die zijn ook de reden dat ik naar de grote vakantie toe wat aan vetverbranding probeer te doen. Die fotos zijn genomen op het einde van mijn vakantie in Mallorca en toen stond ik op bijna 14%

Verder heb ik nog altijd moeite om mijn lats te laten zijn wanneer ik voor de spiegel sta, kan dat ook met mijn lichaamsbouw te maken hebben?

ja zeker weten. maar goed dat je er nu werk van gaat maken.

Inderdaad want ik denk dat we toch wel in de top 5 staan van hardcore gyms in België. Het kan natuurlijk wel zijn dat de wedstrijdbodybuilders onder elkaar de echte benamingen gebruiken, maar ik heb in ieder geval nog nooit een echte benaming gehoord. De enige die ik al heb horen vallen zijn deadliften en squatten (door twee nieuwe leden) en verder weet ik dat een bepaald toestel peckdeck heet.

hm ja oke kan me voorstellen dat je ze dan niet snel zult leren.
 
ken je de cable crossover oefening al? in een bentover positie de onderste pulleys gebruiken en ze in tegenovergestelde richting trekken, armen weer terug helemaal laten kruisen, ellebogen proberen lichtelijk hoog te houden, en weer overnieuw...

P.S. Ik ken de tweede foto niet zien ???
 
Ik zal enkele recente foto's van mij posten in mijn profiel in mijn bloot bovenlijf, het zijn echter wel geen poses.

Edit: ik vind niet waar ik dat moet doen in het profiel, hieronder een link (indien het niet mag zal ik hem hier verwijderen)

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

nette foto's, al is het zaak wat aan je zwembandje te doen op je 21e !!


probeer eens chinnen voor wijdte en t-bar rows voor dikte !!

suc6
:D
 
nette foto's, al is het zaak wat aan je zwembandje te doen op je 21e !!
:D

Ja ik ben nu 1 maand 21 jaar, met pasen stond ik op 11%, toen waren die zwembandjes dus al minder, maar bij mij is dat altijd de eerste plaats waar het vet zichtbaar wordt. Het zit in mijn familie dat ze zwembandjes hebben. In mijn fitness is eens een gast van ongeveer 25 jaar geweest en die zag er redelijk gespierd uit en hij stond op 9%, toch had hij nog altijd dikke zwembandjes en hij kon die er niet afkrijgen zij hij.
 
is idd niet het makkelijkste nee ;) maar goed de volhouder wint zeggen ze, dus werk er aan en het komt allemaal wel in orde. suc6
 
Brede rug :
probeer 2x in de week upperbody te gaan en anders als je 3 x in de week traint full body, geen splitshit

Deadlift: belangrijkste van alles wat dat betreft, traint je onderrug en nog een waslijst aan andere dingen

Bent over row: je middelste rug wordt afgemaakt

Upright row : bovenkant van je rug( niet bij je schouders) wordt vernield

Chins en wide grip pull ups: je lats worden gevormd wat je een lekkere v vrom geeft

hier een goede site voor alle duidelijke uitleg, zoek de bewegingen en oefeningen op en binnen no time killer back

Weight Training, Exercise Instruction & Kinesiology
 
Bedankt voor alle tips mannen, ik zal er proberen rekening mee te houden en in de toekomst zal ik eens laten weten of het geholpen heeft of niet.
 
Wat ik persoonlijk een erg ( misschien wel de beste ) site vind met een heel scala aan oefeningen ( borst een dikke 40 oefeningen, triceps, biceps een dikke 30 oefeningen ) is ook meteen de MAIN site van Muscle-natie van de wereld ; Amerika

Je ziet hier;

- mooi de bodyparts zitten op een mannen torso ( front ) en een vrouwen ( back ) including latijnse benaming.
- beschrijving en benaming van de oefening
- 80 % van de oefeningen heeft een filmpie erbij
- je kunt kiezen uit of je machine oefeningen wilt of met cables, barbells

Hier de link;

Bodybuilding.com - #1 Exercises Guide - Over 300 Exercises!
 
Inderdaad want ik denk dat we toch wel in de top 5 staan van hardcore gyms in België. Het kan natuurlijk wel zijn dat de wedstrijdbodybuilders onder elkaar de echte benamingen gebruiken, maar ik heb in ieder geval nog nooit een echte benaming gehoord. De enige die ik al heb horen vallen zijn deadliften en squatten (door twee nieuwe leden) en verder weet ik dat een bepaald toestel peckdeck heet.

Damn! en dat is een hardcore gym? Ik zelf heb maar een jaar bij een gym getraind maar na die tijd wist ik alle oefeningen wel de juiste benaming te geven. Waar komen die instructeurs vandaan?
Maar je hebt het alleen maar over oefeningen, het woord voeding heb ik niet horen vallen. Als je niet goed eet hoe denk je dan breder te worden?
Mijn tip: Denk aan je voeding, op het forum staat genoeg, lees zowiezo de sticky's door!
 
Back
Naar boven