AndroidHealthClinic

Mijn rug

Bezoekers in dit topic

Scaleo

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
17
Lengte
1m80
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Vandaag ff de camera mee naar de sportschool genomen en Syntheticc (wel bekend hier onderhand :D) heeft ff een fotootje genomen van me rug. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Heb me hoofd ff weggehaald want moet naar de kapper :P

[Abeelding niet meer beschikbaar]

nice bro :thumbs: goeie armen en schouders en lats ook wel goed :D

ga zo door ;)

Beetje meer shrugs gaan doen want je upper-trapezius,
mag een wel wat groter.

maaruh, impressive schouders ! ;)

Heb je foto's van je voorkant ? (kunnen we de lats effe goed checken)

erg mager. ik zie geen massa?
Veel vreten en harder trainen jij! En idd aan die traps werken..

klopt, beetje aan de magere kant. eet me te pletter nu maar de kilo's willen nog niet echt komen.

en die shrugs....ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier kan ik die oefening niet, zelfs zonder gewicht niet :S snap er nix van maarja. heeft iemand nog andere oefeningen voor die upper traps?

hm nee wordt lastig. probeer het anders met dumbbells? tis gewoon een kwestie van je schouders ophalen, kun je toch wel?
(of was jij zo´n slimme jongen op de basisschool).
Maar gewoon een kwestie van geduld. vreet train en rust dan komen die kilo´s wel hoor!

Scaleo zei:
klopt, beetje aan de magere kant. eet me te pletter nu maar de kilo's willen nog niet echt komen.

en die shrugs....ik weet niet hoe het komt maar op de een of andere manier kan ik die oefening niet, zelfs zonder gewicht niet :S snap er nix van maarja. heeft iemand nog andere oefeningen voor die upper traps?

1. Bent over barbell rows
2. Deadlift
3. Rows

Het idee is gewoon bijvoorbeeld om 2 gewichten te pakken en dan je schouders op te halen. Je kan ook heel goed shrugs uitvoeren mbv een smith-machine :).

ja wij hebben zo'n shrugs machine maar ik kan het echt niet haha. kan wel me schouders ophalen maar dan buig ik me armen en dat schijnt ook weer niet te horen dus ik laat die oefening altijd achterwege.

en ja ik was vrij slim op de basisschool maar haal vaak zat me schouders op hoor :D

thnx voor de reacties iig

ziet er goed, vooral je schouders zijn top :thumb:

toch de bedenking maken dat je er nog véél meer kan uithalen met wat hoger bf%, vreten dus!

beetje vreemd dat je geen shrugs kan uitvoeren maar zoals DumphuiZ al aangaf zijn er wel meer oefeningen die wat massa op die traps kunne zetten.

succes

Ziet er goed uit.!! :thumb:

Nu nog wat meer eten zodat t wat voller wordt allemaal..

Lijkt me sterk dat iemand geen shrugs kan doen maja ik heb de dumbbell shrugs ff voor je opgezocht, gewoon met je schouders omhoog richting oren/achterhoofd

http://www.exrx.net/AnimatedEx/TrapeziusUpper/DBShrug.gif

Heb je ook nog wat foto's van de voorkant en/of progressie? :D

thnx allemaal :D

progressie? LOL neej geen foto's maar voordat ik begon (7 maanden geleden) woog ik 60 kilo, nu 70 dus je kan je er waarschijnlijk wel een voorstelling bij maken. Toen was ik echt zo dun als een potlood.

Ben nu ook meer aan het eten, zit nu aan me eiwitshake en 2 uur geleden 4 boterhammen met kipfilet, kwark en 300ml melk op :D. Komt hopelijk allemaal wel goed :)

heh ik ben 1.95 ofzo en weeg nu maar 75 ofzo de wind waait me bijna omver :)

hij bedeolt van de voorkant

Scaleo zei:
thnx allemaal :D

progressie? LOL neej geen foto's maar voordat ik begon (7 maanden geleden) woog ik 60 kilo, nu 70 dus je kan je er waarschijnlijk wel een voorstelling bij maken. Toen was ik echt zo dun als een potlood.

Ben nu ook meer aan het eten, zit nu aan me eiwitshake en 2 uur geleden 4 boterhammen met kipfilet, kwark en 300ml melk op :D. Komt hopelijk allemaal wel goed :)
Wat at je anders altijd op een dag? En wat eet je nu precies allemaal per dag?

dat massa komt hopelijk wel :) en neej sorry heb geen foto's van de voorkant. waarschijnlijk ga ik morgen weer trainen dus vraag wel ff of synthetic de cam weer meeneemt.

enne kweet niet of de weegschaal klopt maar hij geeft nu 72-73 kilo aan :D

Back
Naar boven