Fitness Seller

Mijn sauna, wat doe je?!

  • Topic starter MrJ
  • Startdatum
  • Reacties 86
  • Weergaven 4K
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

Je moet even grondig onderzoek gaan doen naar de tijden dat zij gaan trainen en in de sauna gaan. Vervolgens uitgebreid documenteren op papier, nadat je dit onderzoek met succes hebt afgerond kunnen je saunadagen niet meer stuk!


my thoughts :rolleyes:
 
Je moet even grondig onderzoek gaan doen naar de tijden dat zij gaan trainen en in de sauna gaan. Vervolgens uitgebreid documenteren op papier, nadat je dit onderzoek met succes hebt afgerond kunnen je saunadagen niet meer stuk!

Het gaat natuurlijk ook een beetje om de sponateit van zo'n avond. In ene 6 leuke dames binnen op het moment dat je het niet verwacht.

De leeftijd van puur en alleen k*tjes kijken heb ik al achter mij gelaten. :)
 
Ik had me toch direct weer uitgekleedt om vervolgens angstvallig ten aanzien van dat visuele genot mijn steeds opkomende erecties te verbergen. :D

:stupid: in iedergeval het eerste stukje dan ... zo'n kans krijg je niet vaak, wat maakt het uit dat je wat later eet :rolleyes:

Dan weten de dames ook meteen waar je voorkomt, misschien brengt dat ook nog weer voordelen met zich mee!
 
Het gaat natuurlijk ook een beetje om de sponateit van zo'n avond. In ene 6 leuke dames binnen op het moment dat je het niet verwacht.

De leeftijd van puur en alleen k*tjes kijken heb ik al achter mij gelaten. :)

Het is natuurlijk leuker als ieder keer spontoon een paar mooie dames naar binnen komen huppelen he ;)
 
Ga maar eens rukken + slapen denk ik.


Zeg morgen meteen mijn lidmaatschap van Greenpeace op. Niet dat ik lid ben, maar een statement maken voor jezelf is uiteraard altijd ok.

Doegie.
 
k*t voor je man ,volgende keer toch maar effe wachte:)
 
zozo, dat is inderdaad mooi klote! Bij ons op de gym is de sauna gescheiden dus voor dit soort taferelen heb ik al snel een lucide droom nodig.
 
zozo, dat is inderdaad mooi klote! Bij ons op de gym is de sauna gescheiden dus voor dit soort taferelen heb ik al snel een lucide droom nodig.

jep....hier ook
 
man schijt dat eten, gewoon terug de sauna in man !!!! mafketel.. ben jij nu een vent? :headbang:

ik snap niet dat je daar over hebt moeten twijfelen
 
Kennelijk een best wel goed topic dit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als mod heb je blijkbaar een knopje om jezelf karma te geven. :D
 
Damn J, had je niet snel ff kunnen eten en dan weer terug de sauna in om die overheerlijk naakte 18 jarige sletjes te pimpen.

:D

Tering zeekoe :mad: :shoot:
 
Back
Naar boven