MuscleMeat

mijn schema (feedback graag)

Bezoekers in dit topic

theohgistel

Cool Novice
Lid geworden
3 nov 2012
Berichten
73
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
hallo dit is mijn zelfgemaakt schema, ik zou graag julie mening eens horen

Dinsdag: Borst + schouder + buik
Donderdag of vrijdag: rug + tricep + bicep
Zondag: pompen

Borst:
1) bench press
2) incline dumbbell press
3) dumbbell pullover
4) pompen

schouder:
1) military press (machine)
2) upright rows
3) behind neck press

rug:
1)neck pulldowns
2)wide grip cable rows
3)bent over rows

Tricep:
1) skull crushers
2) cable pushdown
3) one arm pull down
4) dumbbell rear curls

biceps:
1)hammer curl
2) reverse curl
3) standing cable curl
4) 21’en

wie heeft er eventueel nog goede push up workouts ? hou er wel rekening mee dat ik 16jaar ben ;)
 
Laatst bewerkt:
Ben je zonder benen geboren of heb je een ongeluk gehad?
 
Borst en schouders zou ik afzonderlijk doen. Met pompen bedoel je waars breed om de borst te trainen?
 
Borst en schouders zou ik afzonderlijk doen. Met pompen bedoel je waars breed om de borst te trainen?

ja en met handen naar buiten gericht zo het extra vermoeiend is voor borst..
 
Train die benen toch maar ;)
 
1zfqw5s.png
 
stop eens met zagen over die benen ik vraag om mijn schema te verbeteren
 
niemand zaagt hier, men geeft je advies, daar vroeg je om.
Heb je ooit al koersers gezien met benen zoals bodybuilders?
koersen wil nog niet zeggen dat je veel beenspieren hebt.
en als je traint word je bovenlichaam breder, wil je eruit zien dan als spongebob?
 
stop eens met zagen over die benen ik vraag om mijn schema te verbeteren
Ga nou maar ook je benen trainen, daar krijg je een testosteronboost van en dat komt dus ten goede aan de groei van je bovenlichaam.
 
hallo dit is mijn zelfgemaakt schema, ik zou graag julie mening eens horen

Dinsdag: Borst + schouder + buik
Donderdag of vrijdag: rug + tricep + bicep
Zondag: pompen

Borst:
1) bench press
2) incline dumbbell press
3) flyes
4)

schouder:
1) military press (machine)
2) reverse dumbbell flyes

rug:
1)pull-up
2)wide grip cable rows of bent over rows
3)DEADLIFT
4)good morning

Tricep:
1) close grip bench press
2) cable pushdown
3)
4)

biceps:
1)
2)
3)
4) 21’en

BENEN!!!!!!!
1)SQUATS
2)LEG CURL
3)HAMSTRING CURL
4)calve raise


wie heeft er eventueel nog goede push up workouts ? hou er wel rekening mee dat ik 16jaar ben ;)

Heb je schema verandert naar hoe ik het zou doen in jou plaats, zou rug triceps, borst schouders en biceps doen, je kan biceps met triceps veranderen, persoonlijk doe ik liever biceps met borst..

En 1 dag BENEN geloof me ik kom uit wielerfamilie, en je krijgt grote benen, maar dat duurt JAREN met wielrennen, geloof echt niet dat ze zo groot zijn, droog gespierd geloof ik, groot nee..
 


Heb je schema verandert naar hoe ik het zou doen in jou plaats, zou rug triceps, borst schouders en biceps doen, je kan biceps met triceps veranderen, persoonlijk doe ik liever biceps met borst..

En 1 dag BENEN geloof me ik kom uit wielerfamilie, en je krijgt grote benen, maar dat duurt JAREN met wielrennen, geloof echt niet dat ze zo groot zijn, droog gespierd geloof ik, groot nee..

bedankt om mijn schema wat te verbeteren maar 2 schouderoefeningen is dat niet weinig ? en benen doe ik niet ;) juist naar de fitnis heen en weer fietsen wat zon 10km is ;d
 
Ik vind het vreemd als je al op 16 jarige leeftijd je spieren een week rust gaat gunnen. Je zal waarschijnlijk een stuk verder komen als je je spieren meerdere keren per week traint, en dan wat minder oefeningen (~2).
 
bedankt om mijn schema wat te verbeteren maar 2 schouderoefeningen is dat niet weinig ? en benen doe ik niet ;) juist naar de fitnis heen en weer fietsen wat zon 10km is ;d

Voorste schouderskop word bij bench press ook al zwaar aangepakt, miss een side raise erbij nemen?

Kijk jij doet wat je zelf wilt, maar ik raad je aan tenminste squatten, squatten zorgt niet alleen voor je benen maar ook je rug en core (buikspieren) vroeg of laat ga je hierdoor problemen krijgen en moet je alsnog squatten..

Je kan side raisen, flyes, curlen zoveel je wilt, je zal hiervan groeien, maar als je er de basic compound oefeningen bij doet, groei je als beginner VEEL sneller.

Als je dit nog niet kent zoek eens compound vs isolation oefeningen op..

Dit is mijn mening hierover en uiteindelijk doe jij wat jezelf wilt, maar ik weet uit ervaring vroeg of laat ga je ZOIEZO squatten en deadliften..

Als je het volhoud tenminste..
 
Back
Naar boven