XXL Nutrition

Mijn schema met een probleempje

Bezoekers in dit topic

supreme

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2005
Berichten
4.107
Waardering
44
Lengte
1m93
Massa
83kg
Ik probeer een nieuw voeding schematje te maken....alleen ik heb een probleempje... ik kom te snel aan een grote hoeveelheid eiwitten..zit met dit schema zowat op 220 Gram.. en maar op 3600 KCal

Ik wil veel meer Kcal erin, maar als ik dat erin breng, krijg ik al snel maaltijden die niet meer naar binnen te werken( 4 boterhammen en 100 gram pasta, dat krijg ik nooit in 1 maaltijd weg) OF ik krijg een hoge dosis eiwitten erbij:S

En ik wil niet _te_ veel eiwitten naar binnen werken

Ik weeg: 75 KG
Lengte: 1.93M
Laatste 6 maanden 6 Kilo erbij met een ander schema ( veeel brood, geen pasta's) Maar op dit moment hangt het een beetje vast de laatste paar weken...dus wil ik een nieuw voeding schema


Ik heb dit gemaakt, iemand nog wat tips om emer KCal erin te werken op een leuke manier? :)



Tijd Product
8.00 10 gram whey + 250 Ml. water
8.15 Brinta + Melk
Gekookt ei
4x Boterham + Kipfilet + komkommers
300 gram kwark
10.00 50 gram pasta + komkommers
Appel
11:00 TRAINEN
12:00 30 gram whey + 5 gram Creatine + water + dextrose
12:30 50 gram pasta + komkommers
Appel
2x Boterham + Kipfilet + komkommers
2x Boterham + 50 gram tonijn
14.30 Gekookt ei
4x Boterham + Kipfilet + komkommers
50 gram Pasta
100 gram kwark
17.30 Avond eten, wat de pot schaft, altijd gezond
21.00 Brinta + melk
22.00 500 gram kwark

Ik heb de voedings waarden weg gelaten anders word het een zooitje,

Ik zit ongv. op 3600 KCal / 220 Eiwit
En aangezien ik nogal ecto ben, wil ik veel meer KCal
Vetten neem ik met visolie caps. 3 per dag van The natural health comp. Daarnaast kook ik veel met Olijf olie( de pasta's)
 
Laatst bewerkt:
Als je niks meer naar binnen krijgt, probeer dan meer kcal naar binnen te krijgen d.m.v. melk, vruchtensappen etc. Naast je eten is er altijd nog wel ruimte voor 0,3 tot 0,5 L vleoistof. Je kan verschillende soorten voedsel ook blenderen om meer te kunnen proppen vis enzo.
 
Neem meer whey man om 8 uur sochtends, maak er 40 van, 10 gram is toch bijna niks.
 
Ik denk dat ik die whey met water eruit flikkert....ik probeerde het net en werd er nogal misselijk van :P

Whey met melk, vertraagt de opname, maar is het erg vertragend, dus niet meer nuttig als 1e maaltijd?
 
Gewoon neus dichtknijpen en met water zuipen !!
 
supreme zei:
Ik probeer een nieuw voeding schematje te maken....alleen ik heb een probleempje... ik kom te snel aan een grote hoeveelheid eiwitten..zit met dit schema zowat op 220 Gram.. en maar op 3600 KCal

Ik wil veel meer Kcal erin, maar als ik dat erin breng, krijg ik al snel maaltijden die niet meer naar binnen te werken( 4 boterhammen en 100 gram pasta, dat krijg ik nooit in 1 maaltijd weg) OF ik krijg een hoge dosis eiwitten erbij:S

Je kan langzaam opvoeren stel je krijgt nu 2 boterhammen en 50 gram pasta naar binnen. Probeer dan eerst 60 gram naar binnen te krijgen dan 70 enz.

Totdat je hieraan gewend bent en alles makkelijk weg krijgt.
 
Back
Naar boven