eyoooo ik snap em
maar dan train ik ipv van 1x in de week, een spiergroep 0,75keer in de week. Ik zat hier zelf ook eens aan te denken... Maar ik vind het zelf helemaal zon probleem niet om naast benen nog iets anders te doen. Maar ik wil idd voor 4dagen gaan maar die tijd!! die tijd! is mijn vijand. Beter stop ik met vakkenvullen op vrijdagavond maar oh dan heb ik geen geld meer voor al die kip! dilemma dilemma. Moet ff kijken hoe het na de vak allemaal wordt. Misschien es na school de gym binnendroppen en bi of tri doen, is in kwartierjte gedaan en zelfs benen of rug met gemak binnen het half uur. Maar heb al wel wat inspiratie voor wanneer ik maar drie dagen kan! zal es wat combineren puzzelen en meten. kom vast iets leuks uit. Schouders zijn ook nog te splitten óh wat een mogelijkheden.
Maar wie kan me ff helpen met een beenschema dan? bedenk wel ff dat (nu nog) na het squatten maar weinig van mijn benen over is.
Maar ff over mijn schema... voor de rest zag het er goed uit? wat betreft oef en rep, per spiergroep?
knuffel voor een ieder die me hier mee helpt.