MuscleMeat

Mijn schema van afg. week. commentaar plz! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82 zei:
ik vind 3 trainingsdagen onvoldoende om een volledige work-out samen te stellen

tuurlijk peace, er is al oorlog genoeg right?

:D


Inderdaad, make love, not war!!
Je hebt gelijk over het aantal trainingsdagen, maar jammer genoeg heeft een mens in zijn leven nog meerdere verplichtingen dan trainen alleen en is het niet altijd praktisch mogelijk 4x te trainen, snap je?
 
eyoooo ik snap em

maar dan train ik ipv van 1x in de week, een spiergroep 0,75keer in de week. Ik zat hier zelf ook eens aan te denken... Maar ik vind het zelf helemaal zon probleem niet om naast benen nog iets anders te doen. Maar ik wil idd voor 4dagen gaan maar die tijd!! die tijd! is mijn vijand. Beter stop ik met vakkenvullen op vrijdagavond maar oh dan heb ik geen geld meer voor al die kip! dilemma dilemma. Moet ff kijken hoe het na de vak allemaal wordt. Misschien es na school de gym binnendroppen en bi of tri doen, is in kwartierjte gedaan en zelfs benen of rug met gemak binnen het half uur. Maar heb al wel wat inspiratie voor wanneer ik maar drie dagen kan! zal es wat combineren puzzelen en meten. kom vast iets leuks uit. Schouders zijn ook nog te splitten óh wat een mogelijkheden.
Maar wie kan me ff helpen met een beenschema dan? bedenk wel ff dat (nu nog) na het squatten maar weinig van mijn benen over is.

Maar ff over mijn schema... voor de rest zag het er goed uit? wat betreft oef en rep, per spiergroep?

knuffel voor een ieder die me hier mee helpt.
 
Ik train zelf ook 4 dagen, maar ik denk dat je met 3 dagen in de week best goed kunt trainen.

Groeien zit tussen de oren!!
:D
 
de beuk zei:
Inderdaad, make love, not war!!
Je hebt gelijk over het aantal trainingsdagen, maar jammer genoeg heeft een mens in zijn leven nog meerdere verplichtingen dan trainen alleen en is het niet altijd praktisch mogelijk 4x te trainen, snap je?

nou dat vind ik nu zelf ook

:D
 
de beuk zei:
Inderdaad, make love, not war!!
Je hebt gelijk over het aantal trainingsdagen, maar jammer genoeg heeft een mens in zijn leven nog meerdere verplichtingen dan trainen alleen en is het niet altijd praktisch mogelijk 4x te trainen, snap je?


damn gasten jullie zijn snel. anyway idd wel makkelijk om te zeggen dat ik 4dgn moet trainen, dan zou ik namelijk geen prob. hebben met mn schema. Oftewel roeien met de riemen die ik heb.... ooit zal alles anders zijn maar idd heb het ook gewoon druk met andere dingen. En hoewel trainen een hoge prioriteit heeft, kan het gewoon niet altijd voorgaan!

dus alsjeblieft bart82 ?

:nana:
 
benen:

squat: 10-8-6
extensions : 10-8-6
stiff-legged deadlift : 10-8-6
leg curls: 10-8-6
standing calv raises: 20-15-12


probeer hiermee nog maar eens je rug te combineren ;)

:D
 
bart82 zei:
benen:

squat: 10-8-6
extensions : 10-8-6
stiff-legged deadlift : 10-8-6
leg curls: 10-8-6
standing calv raises: 20-15-12


probeer hiermee nog maar eens je rug te combineren ;)

:D


dat moet wel lukken denk ik...
volgens mij heb je nog nooit zware fabrieksarbeid gedaan in je leven, of vergis ik me?? ;)
 
hehe... ziet er leuk uit het schema. maar die calf raises doe ik eerst nog niet (weet je nog dat ene stuk, staat in de sticky beginnersinfo) Zal es de oefs opzoeken, de namen ken ik nl. niet. maar bedankt!
 
de beuk zei:
dat moet wel lukken denk ik...
volgens mij heb je nog nooit zware fabrieksarbeid gedaan in je leven, of vergis ik me?? ;)

hmm...

telt van 11h 's avonds tot 9h 's ochtends in een bakkerij beulen mee?

maw, ik ben niet bepaald vies van het zwaardere werk

:D
 
bart82 zei:
hmm...

telt van 11h 's avonds tot 9h 's ochtends in een bakkerij beulen mee?

maw, ik ben niet bepaald vies van het zwaardere werk

:D


oeps sorry dan, maar heb je het al eens geprobeerd benen en rug samen te trainen? in principe kan dat wel hoor...
 
nee denk niet dat dat meetelt :to:
 
Back
Naar boven