AndroidHealthClinic

Mijn schema

Bezoekers in dit topic

3XMMM

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
324
Waardering
1
Dag mensen,

Ik heb hier mijn schema gepost. Wat vinden jullie ervan? Op- of aanmerkingen, verbeteringen zijn welkom. Ik gebruik hierbij de zogenoemde "confusion" methode waarbij je dus eerst een set van 12 herhalingen maakt en direct daarachteraan een set waarmee je maar max. 6 herhalingen kan maken. Dan even rust 1 tot 2 min. en dan datzelfde weer herhalen. Dit geldt alleen niet voor dips, die doe ik tot failure.

Thx!

Miez

1ste dag (maandag)

Borst

Dips
Peck Deck
Seated bench press
Incline (dumbbell) press

Kuiten

Standing calf raise
One legged calf raise
Sled 45° Calf Press

Buik

2de dag (woensdag)

Biceps

Hammer curl
Concentration curl
Pose curl

Triceps

French press
Reverse grip triceps pushdown
Dips

3de dag (vrijdag)

Rug

Pulldown behind the neck
Close grip pulldown
Machine shrugs
Hyperextension

Schouders

Side raise (dumbbell)
Front press
Rear deltoid machine

Buik

4de dag (zondag)

Benen
Front squat
Leg press
Leg extension
Standing leg curl

Onderarmen

Reverse dumbbell wrist curl
Dumbbell Wrist curl
Halter Reverse curl
 
Ziet er vrij goed uit moet ik zeggen... is goed om eens mee af te wisselen ja...

maar wat doe je met je buik trainen ? 2 oef. per x ?.... en 1 oef. minder voor de onderarmen....

Hebbie een goede onderrug oefening ?
 
Oh ja vergeten te vermelden die buik.. :p

Daar doe ik het volgende mee:

Sit ups
Crunches
Reverse crunches

Deze doe ik allemaal tot het echt branderig gaat aanvoelen.

Onderug doe ik btw met de Hyperextension.
 
ik zou minder isolatie oefeningen doen voor biceps, dus dumbbell curl of barbell curl vervangen, hetzelfde geldt voor rug.. doe een deadlift/bent over barbell row/dumbbell row erin

onderarmen vind ik wat overdreven, maar dat moet ieder zelf weten
 
Het gaat er bij mij ook om dat ik het ene weer combineer met het andere voor de afwisseling natuurlijk. Ik had in mijn vorige schema ook nog een dumbbell row. En uitproberen of het lekker werkt met elkaar. En ja onderarmen vind ik gewoon heerlijk om te trainen ik heb van mezelf al niet zulke grote onderarmen dus om ze te proberen ietsje groter (en sterker) te maken is natuurlijk nooit weg.
 
Back
Naar boven