XXL Nutrition

Mijn situatie + mijn manier van handelen

Bezoekers in dit topic

NickNickNick

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
34
Waardering
0
Heren, dames,

Momenteel train ik 5x per week iedere ochtend in de sportschool. Eerst een half uurtje fietsen en daarna krachttraining. Ik ben 1,90 lang en weeg 120 kilo. 4 maanden geleden woog ik 135 kilo, ik ben dus 15 kilo afgevallen. Ben pas sinds 2 weken actief aan het sporten, daar voor was het gewoon minder eten.

Om geen leeggelopen ballon te worden ben ik dus aan het sporten geslagen. Ben 22 jaar en heb de afgelopen 2 jaar heel weinig gedaan. Ben toen ik 17 jaar was tot mijn 20ste jaar ongeveer 4x in de week naar de sportschool gegaan. Ik woog op een gegeven moment 90 kilo. De afgelopen jaren heb ik veel vet gegeten, ben ik niet meer naar de sportschool geweest en dus 45 kilo aangekomen.

Ik ga nu 5x in de week, op het weekend na, naar de sportschool. Het enige wat ik hard train zijn mijn armen. Die probeer ik zo zwaar mogelijk te pakken met 4 setjes van 6. De rest van mijn lichaam probeer ik setjes van 12, 14 of 16 mee te geven.

Ik ontbijt iedere ochtend voor dat ik naar de sportschool ga, eigenlijk altijd 2 boterhammen. 'S middags eet ik na het trainen van mijn armen, 2x per week, 2 boterhammen en een halve liter kwark. De rest van de week gewoon 4 boterhammen met welk hartig beleg er voor handen is. 's Avonds eet ik meestal een salade of normaal warm. Soms ook vet eten.

In het weekend drink ik meestal 2 avonden flink wat alcohol. Voornamelijk bier, wijn en champagne. Gok een glas of 20 per avond.

Ik wil zo snel mogelijk 30 kilo vet afvallen en ben bereid flink wat dingen in te leveren qua voedsel en zowat alles te doen qua sporten in de sportschool. Iemand enig idee om snel 30 kilo vet af te vallen, flink wat kilo's aan spiermassa toe te nemen en gewoon langzaam mijn lichaam in shape te zien komen. Nogmaals, wil geen leeggelopen ballon zijn.

Ik zie jullie reactie tegemoet. Alvast bedankt!

Groet,
Nick
 
jawel, die 2 x 20 glazen alcohol flink minderen. Voedingschema maken (hier de sticky's bekijken) niet als een debiel je armen gaan trainen, maar juist grote spiergroepen als je benen en rug aanpakken. Veel eiwiten (zie schema) en voldoende rust pakken.
 
die 40 glazen alcohol laten vallen zou al een hele vooruitgang zijn ;)
inderdaad ook de stickies inlezen over voeding zodat je een goed en evenwichtig schema kan opstellen.
 
Back
Naar boven