Fitness Seller

Mijn taal

Neen, jouw taal is niet slecht. Jouw taal is net zo min slecht als japans, papiamento of voor mijn part esperanto dat is.
Het probleem is dat het onverstaanbaar is op een forum dat dutch(oftewel nederlands)bodybuilding heet.
Begrijp me niet verkeerd ik bedoel het namelijk goed! en ik vind af en toe de belgische zinsbouw wel grappig. maar dat van jou is gewoon onleesbaar als je gewoon precies opschrijft hoe je het zegt. Dat gaan de friezen toch ook niet doen? Dus ps maar gewoon in het nederlands, je maakt mij niet wijs dat je niet weet hoe je correct moet schrijven. Denk namelijk niet dat jouw juf jouw spelling goedkeurt. :)

ps:
wat betekent 'blauven boebel' ;)

blauwe bal

Gulder kun ni leze of wa?

hehe ik kan ook limburgs(dialect) gaan praten hier dan begrijpen jullie der ook geen hol van :)

zolang ge maar nie met de zachte g gaat praten he, aggerum:p

zoiets dacht ik al :)

goed bezig gunther, eindelijk wat niveau ;)

DBC01 zei:
Doe maar dat zal je veel replies opleveren :D:D:D:D:D :thumbs:

okeej...als ik moet schrijven zoals we hier spreken in kerkraads dialect (is half duits maja):
ich wohn hie in kirchroa en wat ver hie allemol vor unzin lullen is jans jek maan :D

(je zegt dus hier in j ipv g :))

ik vind t wel grappig, die verscheidenheid op t board :)

pascalletjuhh zei:
okeej...als ik moet schrijven zoals we hier spreken in kerkraads dialect (is half duits maja):
ich wohn hie in kirchroa en wat ver hie allemol vor unzin lullen is jans jek maan :D

(je zegt dus hier in j ipv g :))

Hmmmm...Kerkraads....ik herinner me een meisje uit Kerkrade dat op vakantie was in Spanje met heel de familie. Ze moest op alle kleintjes letten.
BLOEDMOOI meisje, echt heel mooi. Ik heb mijn kansen dan ook wel benut.

Alleen...als ze met d'r familie stond te praten...als die schoonheid dan d'r mond opendeed en er kwam zo'n half-Duits accent uit....oh mijn god wat een áfknapper zeg!! :D:D:D:D

(beetje late reactie maargoed)

in kerkrade hebben de mensen ook geen G-plek maar een J-plek :D

Terug
Naar boven