AndroidHealthClinic

Mijn Trainings Log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ja ik ben aan het cutten.

23 mei:
Bench:
8 x 60kg
8 x 100kg
6 x 140kg vrij makkelijk

Side/bent press (BB)
8 x 20kg
6 x 30kg
5 x 40kg

Narrow grip Incline press
8 x 60kg
6 x 100kg
6 x 110kg

Bor's Very wide grip
8 x 80kkg
6 x 100kg

1 arm BB bicep curls
6 x 20kg
6 x 20kg

30 min cardio.



26 mei
Bench:
naar 5 x 140kg gewerkt

Side/bent press (bb)
8 x 20kg
6 x 30kg
Links 2 x 50kg! rechts 1 x 50kg NEW PR!
Was wel met enig gooi en smijt werk, maar toch :)

Incline close grip bench:
8 x 60kg
6 x 100kg
3 x 120kg

Bor's
2 x 6 x 100kg

1 arm bb curls
2 x 6 x 20kg

45 min. cardio
 
Gisteren:

Zwaar weekend gehad. Zaterdag feessie gehad sinds lange tijd.
Was even vergeten hoeveel alcohol ik ook alweer NIET kon verdragen.

Squat:
naar 1x 210kg gewerkt

Deadlift naar 2 x 220kg gewerkt

Chins
2 x 3 x BW + 22kg

60 min cardio
 
bruut hoor die Barbell side presses, ze kijken je zeker wel vreemd aan in de gym :D
 
Wat moet ik me voorstellen bij een side/bent press..

Benchen gaat ook weer beter met tijdje terug toch?
 
Dit is een side press
How to Work up to a 135-Pound Barbell Side Press

Vandaag:
Bench:
8 x 60kg
8 x 60kg Narrow
6 x 100kg
5 x 140kg
2 x 160kg
1 x 170kg Spotters zat er met de handen aan.. Hij wist niet dat dat niet mocht.
1 x 170kg PR!!

Side Press:
6 x 20kg
6 x 30kg
6 x 40kg Rep PR!

Incline bench narrow grip
8 x 60kg
6 x 100kg
2 x 120kg

Bor's
2 x 6 x 100kg

30min cardio.
 
goed werk. maar de 23e en de 26e zijn een beetje dezelfde trainingen. Mis je daar een training tussen ofzo van squat en deads.

Of heeft UB nu voorrang.

En wissel je de oef voor UB nog af of hou je het bij bench/close grip incline/bor en side press.
 
O ja, super pr Bench:D
 
Mooie bench en al een aardig goede bent press :D
 
Bedankt voor de uitleg!
 
Verdomde sterk Richard, vraag me af wat je gaat doen als je met een shirt zou drukken..
Heb je geen boards? Kun je volgens Metal-militia benchen..
 
Thnx all!

Ik mistte idd een LB training.
Doe nu 2x ub en 2x lb in de week. Never tot failure

Ik heb wel boards, heb er ook een tijdje wat mee gedaan, maar op dit moment doe ik er weinig mee. Zal vast nog wel een keer komen dat ik met boards ga trainen. Alleen zie ik het nut er niet van in als je toch alleen maar Raw bankdrukt.
Behalve het feit dat je lichaam aan de zwaardere gewichten gaan wennen.
 
Hmm, ik zie het nut er wel degelijk van in. Waar ligt je sticking point? Op die hoogte en iets eronder zou ik board presses gaan doen..
 
goed punt leon.

congrats! op naar de 180 bank en nog meer!:eyebrow:
 
Leophyte zei:
Hmm, ik zie het nut er wel degelijk van in. Waar ligt je sticking point? Op die hoogte en iets eronder zou ik board presses gaan doen..

Ik vond het volgende idee vrij interessant : Bolton geloof ik (?) traint volgens een vrij eenvoudig schema waarbij hij iedere week gewoon een andere board traint ; de ene week 1-board, de volgende week 2-board, etc... slechts één bench oefening in totaal per training.
 
The Locust zei:
Ik vond het volgende idee vrij interessant : Bolton geloof ik (?) traint volgens een vrij eenvoudig schema waarbij hij iedere week gewoon een andere board traint ; de ene week 1-board, de volgende week 2-board, etc... slechts één bench oefening in totaal per training.
Zou best kunnen van Bolton, maar ik zou dan in elk geval werken aan m'n zwakke punt, als ik er al maar één deed.
 
Ah dat zijn zeer verhelderende posts.
Dat van Bolton is ook leuk om een keertje te proberen.
Ik doe ook maar MAX 2 bench oefeningen per keer.
 
Insane animal zei:
Ah dat zijn zeer verhelderende posts.
Dat van Bolton is ook leuk om een keertje te proberen.
Ik doe ook maar MAX 2 bench oefeningen per keer.

Hierzo, en okay hij doet ook nog narrow grip erbij :

Monday I start with 10 min on bike, nothing too hard just to warm up. Next I perform some light stretching then proceed with bench press doing 10 sets of 3 to 5 reps using 3 different height boards on chest 2", 4" and 6". Each workout we will use a different board height not all 3 in same workout. The weight I use on the boards are 6" - 300kg 3reps and 317.5(700lbs) 1 rep. On 4" board I have done 280kg and on 2" board 275kg. Training up to the Arnold 2005 PWO I benched 300kg to my chest and my last heavy bench before a show is 2 wks away. I then drop back to 100kg for 8 reps.

Next comes close grip bench, I do 3 sets 5 reps working up to 220kg then proceed onto light shoulder press 2 sets 8 reps 70lb max then light front and side delt’s. My next exercise is heavy vbar pushdowns working up to the full stack plus a 20kg plate added for 6 to 10 reps. Lastly I do ab’s performing 5 sets of 10 reps with a heavy weight added if required. That’s Monday done.
 
Ik zag het ook op het Forza forum.

Gisteren rustige training:

Squat
8 x 60kg
6 x 100kg
4 x 140kg
2 x 180kg

Deadlift:
Naar 1x 220kg gewerkt

Chins
10 x bw
10 x bw

Nog wat crunches gedaan.

50min cardio
 
Back
Naar boven